Co tej małpie jest??
Moderator: adameo2
Co tej małpie jest??
Objawy:
Po odpaleniu nie można ustawić wolnych obrotów, prędkość max 70km /h. Po rozgrzaniu prycha kicha strzela w gaźnik, całkowicie traci chęć do ruszania z miejsca.
Co zrobiłem?
Nowe świece (3 komplety) nowe kondensatory fajki cewki kable.
Gażnik najpierw zamieniony na "nowy" a potem w dwóch zrobiony jeden (z najlepszych części). Mieszanka dobrze dobrana 1 do 30 (nawet bak odłączyłem bo myślałem że jakiś syf zaciąga z baku)
Zapłon ustawiony suwmiarką i szczelinomierzem według Glinki (4 mm przed górnym martwym położeniem, maksymalny moment rozwarcia 0,4 mm
W weekend zmieniam pomkę paliwową i zakładam nowe przerywacze.
Ma ktoś inną koncepcję??
[ Dodano: 2009-05-28, 10:56 ]
świece są czarne zadymione
Po odpaleniu nie można ustawić wolnych obrotów, prędkość max 70km /h. Po rozgrzaniu prycha kicha strzela w gaźnik, całkowicie traci chęć do ruszania z miejsca.
Co zrobiłem?
Nowe świece (3 komplety) nowe kondensatory fajki cewki kable.
Gażnik najpierw zamieniony na "nowy" a potem w dwóch zrobiony jeden (z najlepszych części). Mieszanka dobrze dobrana 1 do 30 (nawet bak odłączyłem bo myślałem że jakiś syf zaciąga z baku)
Zapłon ustawiony suwmiarką i szczelinomierzem według Glinki (4 mm przed górnym martwym położeniem, maksymalny moment rozwarcia 0,4 mm
W weekend zmieniam pomkę paliwową i zakładam nowe przerywacze.
Ma ktoś inną koncepcję??
[ Dodano: 2009-05-28, 10:56 ]
świece są czarne zadymione
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Tak jak pisza Koledzy sprawdz poziom paliwa w gaźniku czy jest dobrze wyregulowany, sprawdz czy się się zaworek iglicowy nie przycina. No i pompkę czy nie nie masz uszkodzonej membrany albo zaworków.
Ciekawi mnie tylko czarne zadymienie świec. Może masz po prostu za dużo miksolu dolane. Jesli to nie pomoże to sprawdz jeszcze raz zapłon. Bo możesz mieć problemy ze spalaniem mieszanki. Nie masz czasami go znacznie wyprzedzonego ? Jak ją gasisz to nie próbuje Ci jakgdyby załapać lewych obrotow w momencie gaszenia ? Jesli tak to masz obrócony za bardzo aparat zapłonowy i iskra pojawia się nie na tym cylindrze co trzeba.
Pozdrawiam
Ciekawi mnie tylko czarne zadymienie świec. Może masz po prostu za dużo miksolu dolane. Jesli to nie pomoże to sprawdz jeszcze raz zapłon. Bo możesz mieć problemy ze spalaniem mieszanki. Nie masz czasami go znacznie wyprzedzonego ? Jak ją gasisz to nie próbuje Ci jakgdyby załapać lewych obrotow w momencie gaszenia ? Jesli tak to masz obrócony za bardzo aparat zapłonowy i iskra pojawia się nie na tym cylindrze co trzeba.
Pozdrawiam
objawem przycinania zaworka igłowego jest dławienie w czasie przyciśnięcia gazu bo paliwa dalej nie podaje i spala to co było w komorze pływakowej
Remoncik: http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... t=11640%22
filmik mojej Syrci http://youtube.com/watch?v=gONDbJuormc
Białobrzegi 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Oqz_fJTLO90
filmik mojej Syrci http://youtube.com/watch?v=gONDbJuormc
Białobrzegi 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Oqz_fJTLO90
Przecież strzela...zapłon, zapłon.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Kolego piszesz że zapłon na Glinke.
Sprawdz proszę to dokładnie jeszcze raz, tak jak Ci napisałem. Możliwe że masz zapłon zupełnie żle ustawiony, tj jest obrócony cały aparat zapłonowy i iskra nie pojawia się na tym cylindrze co trzeba. Sprawdz to jeszcze raz dokładnie, bo to moim zdaniem za dużym prawdopodobieństwem masz źle ustawiony (wyprzedzony) zapłon i dlatego nie schodzi Ci z obrotów.
Pozdrawiam i powodzenia.
Sprawdz proszę to dokładnie jeszcze raz, tak jak Ci napisałem. Możliwe że masz zapłon zupełnie żle ustawiony, tj jest obrócony cały aparat zapłonowy i iskra nie pojawia się na tym cylindrze co trzeba. Sprawdz to jeszcze raz dokładnie, bo to moim zdaniem za dużym prawdopodobieństwem masz źle ustawiony (wyprzedzony) zapłon i dlatego nie schodzi Ci z obrotów.
Pozdrawiam i powodzenia.
nie wymieniaj wszystkiego tylko to co ewidetnie nie dziala! wyglada na to ze chcesz za dobrze i temu są jajca.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
wiec zostaw je w spokoju bo 99 procent wypadków trzeba tylko wyczyscic. zrob ten zaplon bo masz na 99% skopany - czasami 2,3 razy trzeba walczyc zeby bylo dobrze.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam