Syrenka 103 1965r.

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

ale takie remonty sie robi dziesiecioleciami... wiec najważniejsze ze mimo wszystko remont trwa nadal a nie zakończył sie na allegro z dopiskiem "chciałem ale nie wyszło"
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2532
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

Trafiać w odpowiednie obroty silnika - tak jest - Starzy wprawni kierowcy tak robią !
Ale mimo wszystko dla bezpieczeństwa tej skrzyni podwójne wysprzęglanie i tak zwany międzygaz przy redukcji :ok3
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Trafiając w odpowiednie obroty silnika to w syrenie, z włączonym wolnym kołem możesz wcale nie używać pedału sprzęgła, no chyba tylko do ruszenia z miejsca. Serio!
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2532
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

Tak też o tym słyszałem, ale lepiej nie ryzykować !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2042
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Bez ryzyka, sprawdzone.
Powiem więcej. Przy odrobinie wprawy to samo można robić we współczesnym aucie, tylko jest to trochę trudniejsze. :grinser
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
Awatar użytkownika
Dymek
-#Junior
-#Junior
Posty: 162
Rejestracja: 2009-02-28, 09:55
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Dymek »

Syrenka wyszła na słońce i stała się niebieska :) Teraz kolor bardzo mi się podoba :) Polakierowana cała bardzo nieprofesjonalnie, nie wiem czy z winy pistoletu, którym tata w 1980 r. też ją malował farbą olejna, czy z mojego niedoświadczenia, ale i tak ta warstwa robi jako podkład i szukanie niedoskonałości, a skarpeta skończy u lakiernika :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2532
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

No już wygląda ładnie ! :ok3
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Ja jestem zwolennikiem, że jak już tyle zrobiłeś sam to i do kończysz. Tym bardziej, że już wiesz jak się pistolet trzyma w ręce. Jeśli ta warstwa ma robić za przysłowiowe pole doświadczalne, to moja propozycja jest zakup lepszego (być może tylko czystego) pistoletu i próba na dużym elemencie typu maska przednia. Wtedy wszystko będzie jasne. A uwierz mi, że pieniądze łatwo wydać i zawsze zdążysz. A jak coś spier... lakiernik to będziesz sobie w brodę pluł, że tyle to kasy kosztowało a i tak jest źle.

Przerabiałem temat na poprzednim samochodzie. Oddałem do blacharza i lakiernika. Kosztowało mnie to kupę kasy na ówczesne czasy a jakość wykonania była taka, że projekt popadł w niechęć co w efekcie skończyło się sprzedażą niedokończonego projektu. Na szczęście dla mnie koszty włożone w remont udało się odzyskać.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
Dymek
-#Junior
-#Junior
Posty: 162
Rejestracja: 2009-02-28, 09:55
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Dymek »

Ale lakiernik to mój sąsiad. Doświadczony gość który dużo mi podpowiadal co i jak robić. Też wolałbym sam to robić, zawsze większa satysfakcja, ale u mnie nawet warunków nie mam. Na pewno będzie lakierowana u niego w warsztacie, ewentualnie ja mogę trochę polakierowac.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2532
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

Lakieruj sam pod jego nadzorem. Za nadzór postaw litra i razem to wypijcie !
Wilk syty i owca cała, a twoje doświadczenie bezcenne ! :devil3 :ok3 :devil3 :ok3 :devil3 :ok3
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Pistolet to jedno a drugie to dobra sprężarka... :faja

[ Dodano: 2016-07-02, 15:27 ]
Tylko litra wypijcie po robocie :) bo mogą sie zacieki pokazać. He he :grinser
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2532
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

Przed robotą nie ma picia :piwo :piwo :piwo
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
endriu125
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 223
Rejestracja: 2013-12-05, 02:44
Lokalizacja: Grójec

Post autor: endriu125 »

w trakcie też nie - bo później ciężko kieliszki domyć :helm
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

Dymek a możesz mi powiedzieć jeszcze jakim pistoletem ten sąsiad lakiernik maluje? Ręce tak zapaćkane zakurzem.. ?
Dymek pisze:Doświadczony gość który dużo mi podpowiadal co i jak robić
W takim razie nic nie mówił (sądząc po wcześniejszych zdjęciach)o tym, że przed szpachlowaniem kładzie się epoksyd a każde kolejne warstwy szpachli się nim oddziela ..?
O tym, że szpachel ssie wilgoć jak gąbka też zapomniał..?
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

Wojt pisze:Bez ryzyka, sprawdzone.
Powiem więcej. Przy odrobinie wprawy to samo można robić we współczesnym aucie, tylko jest to trochę trudniejsze. :grinser
Niektóre auta chętniej przy tym współpracują, innych nie idzie wyczuć. Kadettem, astrą, etc można śmigać bez biegów po krótkim przyzwyczajeniu, suzuki swift nie mogłem opanować za żadne skarby świata.
ODPOWIEDZ