jaką technologię obrałeś? Najlepsza to by chyba była szczotka druciana na szlifierkę chłodzona ciekłym azotem. Przynajmniej mi takie myśli przychodzą jak sam to robię
Technologia "siła X ramię" plus szlifierka ze szczotką plecionką.
Najpierw ręcznie odpowiednio szerokim dłutem skrobałem najgrubsze warstwy. Następnie szlifowanie do czysta. Na końcu rozpuszczalnik uniwersalny i pędzlem ładnie domyłem pozostałości.
Teraz piaskowanie poszczególnych miejsc i pokrycie całości podkładem epoksydowym.
[ Dodano: 2017-07-14, 21:21 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ładnie ale ja jak zwykle mam małe "ALE". czy ten pas nie jest krzywo wstawiony? Czy tylko zdjęcie robi takie złudzenie.
PS. "czeresss" mam małą prośbę. Czy mógł byś mi przesłać na maila wszystkie zdjęcia jakie masz jakie ukazują przednie słupki po twojej robocie i modyfikacji? Interesowały by mnie też zdjęcia z prac nad nimi.
Poszukam zdjęć. Choć z tego co pamiętam na bieżąco wrzucałem zdjęcia do relacji i innych chyba nie mam. Ale sprawdzę.
[ Dodano: 2017-08-09, 21:27 ]
Niestety nie mam innych zdjęć słupków.
Trochę ostatnio zwolniłem z pracami, bo stwierdziłem, że potrzebuję nieco odpocząć i po chwili przerwy z nowym zapałem przystąpić do prac.
A tu mój patent na nowy (oryginalny) termostat. Poszedłem nieco inną niż Dawid drogą w kwestii pozostawienia oryginału.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zgadza się - tydzień minął. Trochę podłubałem przy kończeniu przedniego zawieszenia. Trzyma mnie jeszcze brak przyrządu do wyciągnięcia czopa półosi do zwrotnicy.
Aaa i przyciągłem pod dom przyczepkę przygotowaną do zapakowania na nią budy (celem odwiedzenia do piaskowania).