Syrena 102 1962/1963
Syrena 102 1962/1963
No i kolejna Syrena wpadła w moje ręce. Tym razem 102 z 63r. Dokumenty w komplecie.
Mimo nieciekawego wyglądu z zewnątrz to okazała się zdrowym egzemplarzem. Podłogi w porządku. Fartuchy x 4 łądne i oryginalne. Maska jak i klapa również 102-kowe. Silnik i cały osprzet również oryginalne. Najbardziej cieszy mnie,że nie ma poza tylnym pasem udziwnień 103-kowych i 105-wych. Calutki przód oryginalny i zdrowy. Syrena oczywiście jeździ i pali.
Wnętrze zdrowe i ładne. Braki to wkład atrapy(listwy dwie mam),lampy symetryczne i zderzaki z kłami. W klapie zachowała się lampka i działa.
Oryginalnie była zielono blada. Na zieleń ktoś dowalił błękit z pędzla i na to zieleń groszkową....No cóż...To pewnie jej pomogło.
Oczywiście pełna zgodność numeru ramy,budy,tabliczki i silnika. Auto z przełomu 62/63.
Silnik 62 osprzęt 62 a puszka bezpieczników 63....
Wydaje mi się,że baza rewelacyjna.
Mimo nieciekawego wyglądu z zewnątrz to okazała się zdrowym egzemplarzem. Podłogi w porządku. Fartuchy x 4 łądne i oryginalne. Maska jak i klapa również 102-kowe. Silnik i cały osprzet również oryginalne. Najbardziej cieszy mnie,że nie ma poza tylnym pasem udziwnień 103-kowych i 105-wych. Calutki przód oryginalny i zdrowy. Syrena oczywiście jeździ i pali.
Wnętrze zdrowe i ładne. Braki to wkład atrapy(listwy dwie mam),lampy symetryczne i zderzaki z kłami. W klapie zachowała się lampka i działa.
Oryginalnie była zielono blada. Na zieleń ktoś dowalił błękit z pędzla i na to zieleń groszkową....No cóż...To pewnie jej pomogło.
Oczywiście pełna zgodność numeru ramy,budy,tabliczki i silnika. Auto z przełomu 62/63.
Silnik 62 osprzęt 62 a puszka bezpieczników 63....
Wydaje mi się,że baza rewelacyjna.
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4298
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
dawno nie widzialem tak zdrowego egzemplarza wczesnej syreny ... rewelacja i widać ze błotniki przednie i pas w oryginale ??
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Gratulacje
Jak zwykle w takich przypadkach prosilibyśmy o krótki zarys historii tego egzemplarza. Podejrzewam, że przynajmniej od lat 80 nie jeździła skoro nie została zarejestrowana na trzyliterówki.
Wielki plus że uniknęła przeróbki na stoczwórkę jak to zwykle miało miejsce.
Pozdrawiam
Jak zwykle w takich przypadkach prosilibyśmy o krótki zarys historii tego egzemplarza. Podejrzewam, że przynajmniej od lat 80 nie jeździła skoro nie została zarejestrowana na trzyliterówki.
Wielki plus że uniknęła przeróbki na stoczwórkę jak to zwykle miało miejsce.
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
tom2212, Na razie trzeba zarejestrować. A żeby to zrobić to koniecznie muszę przygotować ją do przeglądu.
Potem uzupełnie braki i będzie czekała....Fajnie byłoby ją wyremontowac jak niebieską 104. Zresztą zobaczymy. Egzemplarz zdrowy i w miarę blacharsko kompletny. To,że zachowały się progi,łądny przód ,maska i klapa ,to jest zdecydowanie powód do remontu.
Tak samo podszybia. JAk wiadomo podszybia w starszych syrenach zawsze są dziadowskie. Wspawanie 105 czy 104 wygląda niezbyt. Wczesne podszybia mają trochę inny profil. Przerabiane błotniki przód ze 105-kowych też mi nie grożą bo te napewno zostaną. Fartuchy tył gdy trzeba wstawiać 105/104 również psują efekt bo mają inną krzywiznę. Nie pasują pod klapę 102 i pas.... Więc jeżeli chcemy odwalić numer z remontem w stylu łatki w bagażniku....albo bawić się z blachy 105-kowe w 102 to lepiej dać sobie spokój...Blacharka to największy plus 102....
syrena104bili, cały przód oryginalny
KIEROWCA, Historia prosta, 102 kupiona w 63r wyrejestrowana w 71r. Jeden właściciel od nowości. Auto wstawione do szopy. Uszkodzone z tyłu gdyż przesuwali auto za zderzaki i nadrzucili na ściane. Coś tam im nie mieściła się....Została na dwuliterówce....I koniec historii.
Teraz muszę dokupić wkład atrapy bo wali po oczach dziura....
Potem uzupełnie braki i będzie czekała....Fajnie byłoby ją wyremontowac jak niebieską 104. Zresztą zobaczymy. Egzemplarz zdrowy i w miarę blacharsko kompletny. To,że zachowały się progi,łądny przód ,maska i klapa ,to jest zdecydowanie powód do remontu.
Tak samo podszybia. JAk wiadomo podszybia w starszych syrenach zawsze są dziadowskie. Wspawanie 105 czy 104 wygląda niezbyt. Wczesne podszybia mają trochę inny profil. Przerabiane błotniki przód ze 105-kowych też mi nie grożą bo te napewno zostaną. Fartuchy tył gdy trzeba wstawiać 105/104 również psują efekt bo mają inną krzywiznę. Nie pasują pod klapę 102 i pas.... Więc jeżeli chcemy odwalić numer z remontem w stylu łatki w bagażniku....albo bawić się z blachy 105-kowe w 102 to lepiej dać sobie spokój...Blacharka to największy plus 102....
syrena104bili, cały przód oryginalny
KIEROWCA, Historia prosta, 102 kupiona w 63r wyrejestrowana w 71r. Jeden właściciel od nowości. Auto wstawione do szopy. Uszkodzone z tyłu gdyż przesuwali auto za zderzaki i nadrzucili na ściane. Coś tam im nie mieściła się....Została na dwuliterówce....I koniec historii.
Teraz muszę dokupić wkład atrapy bo wali po oczach dziura....
Stodwójka bardzo ładna - gratuluję. Jeździła tylko 8 lat! Czy jest z okolic Bychawy (LX)? W tak ładnym stanie praktycznie już prawie nieosiągalna - tym bardziej gratuluję i życzę remontu jak 104 (ale tu będzie łatwiej, bo ma lepsze blachy, zachował się nawet nr karoserii) Chętnie się dowiem jak wrażenia z jazdy z S-15 i niesynachronizowaną skrzynią.
A to nie porównywałem, ale jakiś większych różnic nie zauważyłem. Ale za to jest różnica w przetłoczeniu rantu (nadkole) błotnika tylnego (100-103 bardziej obłe, 104-105 ostre)Tak samo podszybia. JAk wiadomo podszybia w starszych syrenach zawsze są dziadowskie. Wspawanie 105 czy 104 wygląda niezbyt. Wczesne podszybia mają trochę inny profil.
A tu się absolutnie nie zgodzę, krzywizna jest taka sama. Pod klapę i pas też pasują. Nawet sam pisałeś, że masz nieoryginalny tylny pas, to co by było jakby klapa nie pasowała? Klapa jest prawie identyczna jak w 105, różni się tylko tym, że wzmocnienie jest robione z dwóch części (osobno dolny pasek), i jest miejsce na lampkę. Troszkę inny jest też zamek. Ale fakt, fartuchy nie są identyczne, bo mają inne przetłocznia (nie stykają się), i jest to widoczne.Fartuchy tył gdy trzeba wstawiać 105/104 również psują efekt bo mają inną krzywiznę. Nie pasują pod klapę 102 i pas....
Pewnie! Tym bardziej gratulujęBlacharka to największy plus 102....
Tak jest z Bychawy.
Podszybie przednie gdy wstawi się ze 105 to maska będzie zachodzić na górę. Wygląda to nieestetycznie. Ciężko jest uzyskać dobra płaszczyznę z podszybia 105-kowego. Ono jest inaczej gięte....Wiadomo,że nadrobisz te 3-4mm ze szpachli itd ale to już troszkę nie po mojemu...
Tylne fartuchy są zdecydowanie inne. MAJĄ INNĄ KRZYWIZNĘ! Pas mam 104 ale wstawiony w Tylne błotniki ,fartuchy i klapę 102. Więc to dopasujesz bez problemu....Ale naprawdę ciężko jest dopasowac fartuchy 105 do klapy i pasa 102. Możesz pogadac z Billim...U niego zawsze jakaś stara Syrena stoi. A wyspawał ich więcej niż ktokolwiek.... Więc informacja pewna.
A co do jazdy.....Tym się jeździć nie da.... ale do jazdy to mam WAWE!
Zdjęcia podłogi
A tutaj oryginalny kolor na ścianie grodziowej:
Podszybie przednie gdy wstawi się ze 105 to maska będzie zachodzić na górę. Wygląda to nieestetycznie. Ciężko jest uzyskać dobra płaszczyznę z podszybia 105-kowego. Ono jest inaczej gięte....Wiadomo,że nadrobisz te 3-4mm ze szpachli itd ale to już troszkę nie po mojemu...
Tylne fartuchy są zdecydowanie inne. MAJĄ INNĄ KRZYWIZNĘ! Pas mam 104 ale wstawiony w Tylne błotniki ,fartuchy i klapę 102. Więc to dopasujesz bez problemu....Ale naprawdę ciężko jest dopasowac fartuchy 105 do klapy i pasa 102. Możesz pogadac z Billim...U niego zawsze jakaś stara Syrena stoi. A wyspawał ich więcej niż ktokolwiek.... Więc informacja pewna.
A co do jazdy.....Tym się jeździć nie da.... ale do jazdy to mam WAWE!
Zdjęcia podłogi
A tutaj oryginalny kolor na ścianie grodziowej:
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Ślicznie wygląda. I jak na 102 to wygląda na za.... zdrową.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
W większości samochodów nikt nie lubi siedzieć po środku ze względu na przebiegający tunel środkowy ===tylko w Syrenie oczywiście musi być inaczej To środkowy pasażer ma wnękę na nogi a przy oknie siedzi się ze zgiętym kolanemKozak90 pisze:Zdjęcia podłogi
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa