Podłoga - cięzko wymienić??

(karoseria, blachy, lakierowanie)
Marcin105l
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 50
Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
Lokalizacja: łódzkie

Podłoga - cięzko wymienić??

Post autor: Marcin105l »

Patrząc na moją podłogę obawiam się że potrzebna będzie wymiana.
Czy może ktoś borykał się z wymianą?
Jak znam życie to po wymianie całej płyty mogą być problemy z pasowaniem blach itp.
Ktoś brnął przez ten temat??
PYJTERSON
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 501
Rejestracja: 2008-03-19, 16:34
Lokalizacja: Georgenberg

Post autor: PYJTERSON »

jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena :)
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Marcin105l
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 50
Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Marcin105l »

Poszukam budy, może się trafi w dobrym stanie i ominie mnie ta przyjemność
Awatar użytkownika
SZTYC
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 330
Rejestracja: 2006-09-24, 19:48
Lokalizacja: Ruda Śl.

Post autor: SZTYC »

W mojej bosto podłogi było nie wiele wiec poszedłem do dobrego zakładu dekarskiego i po godzinie miałem zrobioną podłog w częsciach. Blacha 1mm a kształtowniki 1,5mm ocynk.
To tak w ogromnym skrócie.
Następnie nitownica i podłoga gotowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
maciejowski
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 301
Rejestracja: 2008-10-05, 02:52
Lokalizacja: krk

Post autor: maciejowski »

ty serio z tą podłogą? :npowiem :zdziwko

jak już, to tych nitów ze trzy razy gęściej i to stalowych.
jerzynka1223
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 97
Rejestracja: 2009-08-01, 20:27
Lokalizacja: poznań

Post autor: jerzynka1223 »

no troszke na łatwizne poszłes ale Twoja sprawa wyglada ładnie niekoniecznie praktycznie a powiedz ile taka podłoga z ciekawosci kosztowała,tylko napisz serio
Awatar użytkownika
SZTYC
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 330
Rejestracja: 2006-09-24, 19:48
Lokalizacja: Ruda Śl.

Post autor: SZTYC »

ty serio z tą podłogą?
Jak najbardzej serio.
jak już, to tych nitów ze trzy razy gęściej i to stalowych
a co to pancerwagen ?? żeby go tak nitować ??
no troszke na łatwizne poszłes
łatwizna ? w jakim sensie ?? fakt jest inna ale czy to źle?
Zaletami takiej podłogi jest
- cena ok 200-250 zł plus nity :>
- odporność na korozję / ocynk/
- łatwość w montażu / niepotrzebny migomat/
- dostepnośc / w każdym warsztacie do zrobienia/

Jedynie co jej mozna zarzucić to że ona nieorginalna ale moim zdaniem lepsza taka niż droga kiepskiej jakości orginalna.
a jak bedzie sie sprawować zobaczymy.........
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Moim zdaniem bajka, ale ja dałbym do pozgrzewania punktowego, byłoby jak w fabryce :] Przynajmniej to co się da a resztę na aucie jednak pospawał. Tak jakoś lepiej mi to pasuje niz nity.
Ale mimo wszystko powtarzam - bajka. Nigdy nie zardzewieje.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

kazdy robi jak uwaza

a takie komentarze jak tu wystepuja sa PANOWIE zbyteczne i niepotrzebne
przy remoncie swoich adelajd sam to przeszlem i wiem co pisze

niedlugo nikt z remontujacych nie pokaze zdjec z remontu BO I PO CO [DLA KOMENTARZY]
kombi
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

Panowie każdy robi jak uważa i jakie ma warunki. Moim zdaniem podłoga super, najlepiej podoba mi się wnęka, zrobiona idealnie :ok3
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Mojej syrenie też sporo brakuje do ideału, ale w życiu bym się nie zdecydował na użycie nitów. Brak przetłoczeń też budzi moje lekkie obawy co do sztywności tej podłogi. A co do sposobu robienia aut polecam lekturę tego wątku:
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/v ... 18&start=0
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

Po pierwsze taka podłoga na nitach zrywalnych może Cię nieźle pochlastać, a po drugie ocynk też koroduje! I jeśli siego potem nie zabezpieczy farbą reagującą z tlenkiem cynku, albo nie oczyści z gryszpanu do końća to zeżre jak zwykłą. No chyba, że ją bardzo dokładnie ją zabezpieczyłeś.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
SZTYC
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 330
Rejestracja: 2006-09-24, 19:48
Lokalizacja: Ruda Śl.

Post autor: SZTYC »

Macie wszyscy rację / prawie wszyscy / ale nie było moim zamiarem udowadniać niczego poza tym o co chciał wiedzieć pytający a to leciało tak
Podłoga - cięzko wymienić??
więc pokazałem na moim przykładzie że nie jest ciężko a sama technika i użycie materiałów zależy tylko od wymieniajacego bo przecież to samo można zrobić ze zwykłej blachy i spawać punktowo albo jak tam kto chce prawda ?? Można walnąc przetłoczenia i co sobie kto zamarzy ,ale zapewniam że i bez tego podłoga jest równa jak stół pod obciążeniem.
Można też kupić orginał najlepiej z metką by nadać jej orginalności i po prostu wymienić psiocząc przy tym że droga była ta cholera.
Myślę też że juz teraz jest mniej orginalnych podłóg po ludziach niż aut w których te podłogi trzeba będzie wymieniać wiec jest to jakaś alternatywa jak takowych zabraknie
Nie bardzo zrozumiałem ten skrót myślowy
taka podłoga na nitach zrywalnych może Cię nieźle pochlastać
a co do korodowania to sobie myślę że jeżeli na dachu rynny ocynk bez malowania wiszą 20-30 lat to podłoga zakonserwowana w samochodzie używanym 5 razy do roku przeżyje mnie i moje dzieci.
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Awatar użytkownika
elektryk85
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 569
Rejestracja: 2009-08-26, 22:24
Lokalizacja: Katowice

Post autor: elektryk85 »

kolega miał dobry pomysł i fajnie mu to wyszło :D kazdy ma swoje sposobi i swoje warunki jesli o mnie chodzi to zrobił ja naprawde super
Syrena 105 1975
Syrena Bosto 1979 w remoncie
Komar MR 232
WSK 125 M06 1961
Fiat 126p 1983
Wartburg 1000 1965
Marcin105l
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 50
Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Marcin105l »

Z racji że mam podłogę nową(udało mi się kupić jeszcze za czasów jak kosztowały 250zł) to nie będę bawił się w łatanie.
Zacząłem przygotowania do wymiany tj. powspawywałem profile mające na celu usztywnienie budy jak wytnę podłogę.
Wrzucę w przyszłości fotki. Wzoruję się na pracach wykonanych w Syrence Kemi.

[ Dodano: 2010-04-01, 19:58 ]
A odnośnie jakości i sposobów wykonania:
Każdy robi jak umie i jak może. Jak byśmy mieli kasy jak lodu to wstawilibyśmy do blacharza zapłacili z uśmiechem na twarzy i już.
ODPOWIEDZ