Podłoga - cięzko wymienić??
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
- Lokalizacja: łódzkie
Podłoga - cięzko wymienić??
Patrząc na moją podłogę obawiam się że potrzebna będzie wymiana.
Czy może ktoś borykał się z wymianą?
Jak znam życie to po wymianie całej płyty mogą być problemy z pasowaniem blach itp.
Ktoś brnął przez ten temat??
Czy może ktoś borykał się z wymianą?
Jak znam życie to po wymianie całej płyty mogą być problemy z pasowaniem blach itp.
Ktoś brnął przez ten temat??
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
- Lokalizacja: łódzkie
W mojej bosto podłogi było nie wiele wiec poszedłem do dobrego zakładu dekarskiego i po godzinie miałem zrobioną podłog w częsciach. Blacha 1mm a kształtowniki 1,5mm ocynk.
To tak w ogromnym skrócie.
Następnie nitownica i podłoga gotowa.
To tak w ogromnym skrócie.
Następnie nitownica i podłoga gotowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
-
- -#Youngtimer
- Posty: 301
- Rejestracja: 2008-10-05, 02:52
- Lokalizacja: krk
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 97
- Rejestracja: 2009-08-01, 20:27
- Lokalizacja: poznań
Jak najbardzej serio.ty serio z tą podłogą?
a co to pancerwagen ?? żeby go tak nitować ??jak już, to tych nitów ze trzy razy gęściej i to stalowych
łatwizna ? w jakim sensie ?? fakt jest inna ale czy to źle?no troszke na łatwizne poszłes
Zaletami takiej podłogi jest
- cena ok 200-250 zł plus nity
- odporność na korozję / ocynk/
- łatwość w montażu / niepotrzebny migomat/
- dostepnośc / w każdym warsztacie do zrobienia/
Jedynie co jej mozna zarzucić to że ona nieorginalna ale moim zdaniem lepsza taka niż droga kiepskiej jakości orginalna.
a jak bedzie sie sprawować zobaczymy.........
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moim zdaniem bajka, ale ja dałbym do pozgrzewania punktowego, byłoby jak w fabryce Przynajmniej to co się da a resztę na aucie jednak pospawał. Tak jakoś lepiej mi to pasuje niz nity.
Ale mimo wszystko powtarzam - bajka. Nigdy nie zardzewieje.
Ale mimo wszystko powtarzam - bajka. Nigdy nie zardzewieje.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Panowie każdy robi jak uważa i jakie ma warunki. Moim zdaniem podłoga super, najlepiej podoba mi się wnęka, zrobiona idealnie
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
Mojej syrenie też sporo brakuje do ideału, ale w życiu bym się nie zdecydował na użycie nitów. Brak przetłoczeń też budzi moje lekkie obawy co do sztywności tej podłogi. A co do sposobu robienia aut polecam lekturę tego wątku:
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/v ... 18&start=0
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/v ... 18&start=0
Po pierwsze taka podłoga na nitach zrywalnych może Cię nieźle pochlastać, a po drugie ocynk też koroduje! I jeśli siego potem nie zabezpieczy farbą reagującą z tlenkiem cynku, albo nie oczyści z gryszpanu do końća to zeżre jak zwykłą. No chyba, że ją bardzo dokładnie ją zabezpieczyłeś.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
Macie wszyscy rację / prawie wszyscy / ale nie było moim zamiarem udowadniać niczego poza tym o co chciał wiedzieć pytający a to leciało tak
Można też kupić orginał najlepiej z metką by nadać jej orginalności i po prostu wymienić psiocząc przy tym że droga była ta cholera.
Myślę też że juz teraz jest mniej orginalnych podłóg po ludziach niż aut w których te podłogi trzeba będzie wymieniać wiec jest to jakaś alternatywa jak takowych zabraknie
Nie bardzo zrozumiałem ten skrót myślowy
więc pokazałem na moim przykładzie że nie jest ciężko a sama technika i użycie materiałów zależy tylko od wymieniajacego bo przecież to samo można zrobić ze zwykłej blachy i spawać punktowo albo jak tam kto chce prawda ?? Można walnąc przetłoczenia i co sobie kto zamarzy ,ale zapewniam że i bez tego podłoga jest równa jak stół pod obciążeniem.Podłoga - cięzko wymienić??
Można też kupić orginał najlepiej z metką by nadać jej orginalności i po prostu wymienić psiocząc przy tym że droga była ta cholera.
Myślę też że juz teraz jest mniej orginalnych podłóg po ludziach niż aut w których te podłogi trzeba będzie wymieniać wiec jest to jakaś alternatywa jak takowych zabraknie
Nie bardzo zrozumiałem ten skrót myślowy
a co do korodowania to sobie myślę że jeżeli na dachu rynny ocynk bez malowania wiszą 20-30 lat to podłoga zakonserwowana w samochodzie używanym 5 razy do roku przeżyje mnie i moje dzieci.taka podłoga na nitach zrywalnych może Cię nieźle pochlastać
Syrena 105L /83 poszła do Wheler dealer
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
Moskwicz 403/64 zarejestrowany na zabytek
Syrena Bosto/82 już dotarta
Moskwicz 408/68 jest w proszku
- elektryk85
- -#Youngtimer
- Posty: 569
- Rejestracja: 2009-08-26, 22:24
- Lokalizacja: Katowice
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-07-31, 21:16
- Lokalizacja: łódzkie
Z racji że mam podłogę nową(udało mi się kupić jeszcze za czasów jak kosztowały 250zł) to nie będę bawił się w łatanie.
Zacząłem przygotowania do wymiany tj. powspawywałem profile mające na celu usztywnienie budy jak wytnę podłogę.
Wrzucę w przyszłości fotki. Wzoruję się na pracach wykonanych w Syrence Kemi.
[ Dodano: 2010-04-01, 19:58 ]
A odnośnie jakości i sposobów wykonania:
Każdy robi jak umie i jak może. Jak byśmy mieli kasy jak lodu to wstawilibyśmy do blacharza zapłacili z uśmiechem na twarzy i już.
Zacząłem przygotowania do wymiany tj. powspawywałem profile mające na celu usztywnienie budy jak wytnę podłogę.
Wrzucę w przyszłości fotki. Wzoruję się na pracach wykonanych w Syrence Kemi.
[ Dodano: 2010-04-01, 19:58 ]
A odnośnie jakości i sposobów wykonania:
Każdy robi jak umie i jak może. Jak byśmy mieli kasy jak lodu to wstawilibyśmy do blacharza zapłacili z uśmiechem na twarzy i już.