Wysokie obroty silnika co robić PROSZE o pomoc

(silnik, skrzynia)
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

tylko niech ktos napisze czy da sie jechac 108 kmph na trojce bo spac nie moge z wrazenia ;)
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Awatar użytkownika
enigmatus
-#Junior
-#Junior
Posty: 149
Rejestracja: 2005-08-05, 12:30
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: enigmatus »

można, ale tylko raz po tym Syrena ulega dezintegracji :)
"Zanim zacznę źle mówić o "Syrenie" i jej twórcach - sprawdzę dlaczego nie mogę jechać" :)
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

Witam ponownie
Dzis co udalo mi się zrobić to ściągnąć głowice i wszystko dobrze oczyścić. Jesli chodzi o próg to NIEMA ŻADNEGO jest idealnie gładko na każdym garze to perwsza sprawa następna to taka że są na bloku dwie troche głębsze ryski i ten ktoś kto składał silnik miał to chyba gdzieś i był nieostrożny lub miał dwie lewe ręce pierwsza nie robi różnicy ale ta druga idzie z pierwszego tłoka pod kanał od wody :( Oczywiście nie chce dalej rozbierać silnika i planować gównie z tego ze są blomby na silniku. Czym to teraz załatać macie jakieś pomysły? Może jakiś klej lub coś takiego?
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

a skąd ty wiesz że idzie akurat pod kanał od wody???? dziwne to co piszesz...
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

Jemu chodzi pewnie o kanał wydechowy po prostu. Zwykle od tego otworu idą rysy w górę , bo jak cos wpadnie (twardy nagar albo kawałek świecy) to wylatuje przez wydech ale przed tym trochę rys porobi.
1---przytrzeć tę rysę papierem ściernym.
2---planuje sie głowicę a nie silnik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 --dawaj nową uszczelkę na smar grafitowy, dokręć mocno--i możesz jeździć 108 / g.
4--co do planowania głowicy samemu na szkle---patrz nasze posty, niedawno były....
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

dodaje rysunek tej ryski gdzie ona się znajduje jest między kanałem wodnym a garem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
bobst
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 97
Rejestracja: 2007-12-08, 07:07
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: bobst »

jak sie czyta to az serce sie kraja :/ Tak zazynac piekny klasyczny- jeszcze z plombami samochod,
jezdzij szybko
hamuj pieta
trzymaj morde usmiechnieta
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

To znaczy , że rysa jest na górze powierzchni bloku ???
Zdumiewające !! Albo jest głęboka i wtedy widać ją też na powierzchni gładzi cylindra, albo jest to feler odlewu i nie ma znaczenia gdy jest płytka i nie wpływa na szczelność.
Czyli albo się woda tamtędy przedostaje albo nie !
Rant uszczelki powinin to pokryć i uszczelnić bez kleju. Ale można spróbować silikon wysokotemp. Jeśli widać ją na gładzi cylindra to moim zdaniem blok do wymiany. Jesłi tylko jest na górze--to nie.
Awatar użytkownika
Magister
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4491
Rejestracja: 2007-04-26, 20:00
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: Magister »

rysa jest tylko na wierzchu na szczęście patrzyłem w kanał i cylinder i wszystko jest ok rysa jest tylko powierzchowna
ODPOWIEDZ