POMOCY SKRZYNIA W PODŁODZE
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Dodam, że kwadrat w korku spustowym jest minimalnie mniejszy niż dostępny w sprzedaży klucz.
A korek wlewowy jest na lewej pokrywie określony przez kolegę "Arturek" jako korek przelewowy. Na górze skrzyni jest odpowietrznik. Inna sprawa, że odpowietrznikiem najlepiej wlewa się olej.
A korek wlewowy jest na lewej pokrywie określony przez kolegę "Arturek" jako korek przelewowy. Na górze skrzyni jest odpowietrznik. Inna sprawa, że odpowietrznikiem najlepiej wlewa się olej.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
- doomelek-22
- -#Junior
- Posty: 140
- Rejestracja: 2011-06-08, 20:37
- Lokalizacja: Przemyśl
Tu na przykład jest : https://www.polmozbytbielsko.pl/?198,pl ... na-104-105 .
Syrena 105 ' 76
Syrena R20 ' 77
Polonez '89
Polonez '98
Syrena R20 ' 77
Polonez '89
Polonez '98
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
A twoim zdaniem "Gieroy" gdzie są korki?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
WitamGieroy pisze:Jesteś pewny tego? A czy czasem ten na górze nie jest spustowy a wlewowy to ten pod spodem? Trzeba będzie sprawdzić w Glince.SUPER.DAWID pisze:A korek wlewowy jest na lewej pokrywie
http://chomikuj.pl/a_krakow/Syrena/Napr ... 442349.JPG
Część nr 58 to korek spustowy
spustowy jest oczywiście na dole / spodzie skrzyni
od góry widać wlewowy
z boku pokrywy, widać przelewowy / kontrolny
Mam nadzieję, że już nikt nie ma wątpliwości
A Glinka jest tutaj
http://chomikuj.pl/a_krakow/Syrena
pozdrawiam
Arturek
była Syrena 104, 105L oraz PF125p
Panowie - zdaje się, że nie wychwyciliście maleńkiej prowokacji w wypowiedzi GieroyaGieroy pisze:Jesteś pewny tego? A czy czasem ten na górze nie jest spustowy a wlewowy to ten pod spodem? Trzeba będzie sprawdzić w Glince.SUPER.DAWID pisze:A korek wlewowy jest na lewej pokrywie
Wszak dysputa rozgorzała na temat oczywisty
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Panowie podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego wątku, a problem mam osobliwy. Pacjent Syrena 105L i jej biegi. Miałem założoną skrzynię, wszystkie biegi wchodziły jak trzeba, ale na 4 wyła jak kojot. Dodatkowo przy 50 km/h samochód podskakiwał jakby koła były na mimośrodach. Do 60 dało się dociągnąć, ale dalej już robiło się nieciekawie. Skrzynia była rozbierana więc pierwsza myśl - trefnie poskładana. Decyzja - wymiana skrzyni na inną - podobno nie rozbieraną. Skrzynia wymieniona i teraz zaczyna się jazda:
1. Przy włączaniu wstecznego (na sucho bez uruchomionego silnika) pręt wyskakuje z tej fajki od zmiany biegów i lewarek od biegów można sobie ....
2. Biegi od 1 do 4 działają - może nie jak w Mietku, ale są
3. Przy uruchomionym silniku wsteczny, jedynka i dwójka nieosiągalne. Da się włączyć 3 i 4
4. Podczas jazdy, przy prędkości 40 km/h nie można już utrzymać kierownicy tak nią trzęsie, a auto już nie jedzie na jajowatych, ale kwadratowych kołach.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem. Czy to masakryczne trzęsienie budą to wina skrzyni czy czegoś innego? I dlaczego na skrzyni która rozpędzała auto do 60 te wibracje były mniejsze? Nic z tego nie rozumiem
1. Przy włączaniu wstecznego (na sucho bez uruchomionego silnika) pręt wyskakuje z tej fajki od zmiany biegów i lewarek od biegów można sobie ....
2. Biegi od 1 do 4 działają - może nie jak w Mietku, ale są
3. Przy uruchomionym silniku wsteczny, jedynka i dwójka nieosiągalne. Da się włączyć 3 i 4
4. Podczas jazdy, przy prędkości 40 km/h nie można już utrzymać kierownicy tak nią trzęsie, a auto już nie jedzie na jajowatych, ale kwadratowych kołach.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem. Czy to masakryczne trzęsienie budą to wina skrzyni czy czegoś innego? I dlaczego na skrzyni która rozpędzała auto do 60 te wibracje były mniejsze? Nic z tego nie rozumiem
Pomalutku,ale zawsze do przodu.
105L 1980
K-750 1970
105L 1980
K-750 1970
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Podłączę się do tematu bo to fascynujący przypadek
Czy jak jedzie na mimośrodowych albo kwadratowych kołach to przód unosi się i opada czy tylko buda tak się mocno trzęsie że tak to opisałeś?
A kierownica się trzęsie czy telepie? To znaczy czy ma szarpania lewo-prawo czy generalnie drgawki?
A generalnie wcześniej było OK a to wszystko pojawiło się dopiero po wymianie skrzyni?
Czy jak jedzie na mimośrodowych albo kwadratowych kołach to przód unosi się i opada czy tylko buda tak się mocno trzęsie że tak to opisałeś?
A kierownica się trzęsie czy telepie? To znaczy czy ma szarpania lewo-prawo czy generalnie drgawki?
A generalnie wcześniej było OK a to wszystko pojawiło się dopiero po wymianie skrzyni?
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Moja zipa jak jąją kupiłem jeździła na oponach, które miały bicie. Wszystkie 4 miały guzy. Telepało jak diabli. Kupiłem nowe vredestein i skończył się masaż podczas jazdy. A od kiedy przerobiłem przeguby no kierownicą nie telepie prawie w ogóle. Jak wymienię bębny hamulcowe - będzie jeździła jak współczesne auto