Przebarwienia są, bo nie piaskował całości, tylko miejsca, gdzie są spawy i wstawki. Całość była już piaskowana i pokryta epoksydem.
Jutro całość będzie pomalowana epoksydem. Gieroy czyli poskładać to w takiej kolejności jak nakreśliłeś to w swoim pierwszym poście?
Składaj dokładnie właśnie tak, wciągaj czop w zwrotnicę przy pomocy nakrętki czopa.
Tylko w ten sposób jak już dociśniesz nakrętkę, będziesz miał pełny kontakt na stożku czop-piasta i jednocześnie piasta będzie się opierała na zewnętrznym łożysku.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Hmmm
Wiadomo jak to się ma do oryginału, ale ja raczej założę (głównie z uwagi na bezpieczeństwo synka).
[ Dodano: 2017-08-18, 20:56 ]
Dzień chyba można uznać za udany Trochę pracy poszło do przodu.
A i dotarły oryginalne gumowe elementy układu chłodzenia. Te współczesne to wiadomo gdzie można wsadzić...
[ Dodano: 2017-08-18, 20:57 ]
...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
czeresss, No i znów należy się pochwała ! Robota super, kasta super, - teraz już z górki !!!
Pochwal się jeszcze tym kanałem, - to będzie kabina do malowania, czy piaskowania ? Mówię o całym pomieszczeniu ? Napisz coś na ten temat !!!
Zaznaczam, że to wszystko jest u mojego kolegi.
Całe pomieszczenie stoi na dawnym "basenie" na gnój. Miał on głębokość około 150-160 cm i wymiary 3x5 m, w całości wylany z betonu.
Od lat stał pusty, wiec stwierdziliśmy, że czas go na nowo zaadaptować.
Może być zarówno świetną komorą do malowania jak i piaskowania (piasek/korund spada na dno - wystarczy pozamiatać, przesiać i znów do użytku), a także kanałem do napraw.
Kraty kupione u faceta, który produkuje z nich stopnie schodowe. Zawsze zostają mu jakieś resztki, wiec zrobił z nich blaty o podanych przez nas wymiarach.
Jak widać pomieszczenie nie jest jeszcze dokończenie. Ściany z blachy trapezowej będą ocieplone wełną i obite cienką płytą OSB (jak słońce przyłoży, to w środku jest piekarnik). Wszystkie ściany będą też "otapetowane" zrobionymi z banerów reklamowych plandekami, żeby można było (np. po piaskowaniu a przed lakierowaniem) wszystko do czysta wymyć karcherem.
W wtorek planuję zakonserwować spód podłogi i fartuchy. Oprócz tego chciałbym łączenia blach zabezpieczyć odpowiednimi masami.
Jakie środki proponujecie i polecacie do tych prac?
Ponieważ przejazdem byłem kilkakrotnie w tej firmie, mogę ją zapromować z czystym sumieniem !(bezinteresownie) !
NOVOL for classic car - Technologia napraw lakierniczych samochodów zabytkowych
Jednym z punktów jest : zabezpieczenie podwozia i nadkoli i tak:
1 Podkład epoksydowy
2 masa uszczelniająca GRAVIT 620 i 630
służą do uszczelniania połączeń blach, miejsc spawanych i zgrzewanych, Nie ściekają, nie pozostawiają
żadnych rys,posiadają dobrą przyczepność do surowych, zagruntowanych lub polakierowanych blach.
Tworzą elastyczną powłokę, która może być pokrywana dowolnymi lakieramiakrylowymi
3 Środek ochrony karoserii GRAVIT 600 i 610
Zabezpieczają przed benzyną, olejami, wodą i solą. Mają również właściwości dzwiękochłonne i
wygłuszające. Oparte na żywicach syntetycznych, nie zawierają asfaltów i bitumów. Mogą być
pokrywane dowolnymi lakierami akrylowymi.
4 Środek zabezpieczający profile zamknięte GRAVIT 640
Posiada dobre właściwości penetrujące w głąb szczelin, tworzy elastyczną, szczelną powłokę
chroniąc przed działaniem wody i soli. Posiada bardzo dobre zdolności wypierające wilgoć z podłoża.
DALEJ alternatywnie zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni karoserii............
PROPONUJĘ WEJŚĆ NA ICH STROŃĘ I ŚCIĄGNĄĆ CAŁĄ ULOTKĘ
Dziś przygotowałem budę do dalszych prac zabezpieczających.
Na całość (styki blach) poszły 2 tuby masy uszczelniające.
Jutro w planach jest pokrycie podłogi i fartuchów preparatem 2 w 1 (masa uszczelniająca + ochrona karoserii).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.