Podwozie Syreny 1:18 - rewolucja
Bardzo słuszne spostrzeżenie KIEROWCO.
Uśmiech politowania budzi jak słyszę, że dziś nastawieni jesteśmy na ekologię. Ekologicznie już było, kiedy do pakowania żywności (i towarów) używano papieru i szkła. Dziś kupujesz maluteńką kartę pamięci wielkości paznokcia ale zapakowaną w plastikowy arkusz wielkości A4. Nikt butelek nie skupuje. Wszędzie plastik wytwarzany z ropy. Chwalą się producenci aut, że ich wyroby mogą podlegać recyclingowi w 70 czy 80 %. Stary Garbus czy Syrena właśnie dawały się zrecyclingować w 98% ! Metal, szkło, i guma plus trochę skaju na tapicerkę. Dziś w samochodzie jest całe morze plastiku z którym nie wiadomo co zrobić, bo nie każdy plastik da się przetopić a ten użyty do wykończenia wnętrz aut to już nawet nie może być przetapialny, bo podczas pożaru zalał by pasażerów dlatego w przemyśle motoryzacyjnym głównie stosuje się duroplasty (tworzywa przechodzące ze stanu płynnego w stan stały NIEODWRACALNIE - w przeciwieństwie do termoplastów, które da się przetapiać).
Kiedyś budowano pojazdy solidnie na ile ekonomia pozwalała. Dziś ekonomia nie pozwala budować solidnie.
Uśmiech politowania budzi jak słyszę, że dziś nastawieni jesteśmy na ekologię. Ekologicznie już było, kiedy do pakowania żywności (i towarów) używano papieru i szkła. Dziś kupujesz maluteńką kartę pamięci wielkości paznokcia ale zapakowaną w plastikowy arkusz wielkości A4. Nikt butelek nie skupuje. Wszędzie plastik wytwarzany z ropy. Chwalą się producenci aut, że ich wyroby mogą podlegać recyclingowi w 70 czy 80 %. Stary Garbus czy Syrena właśnie dawały się zrecyclingować w 98% ! Metal, szkło, i guma plus trochę skaju na tapicerkę. Dziś w samochodzie jest całe morze plastiku z którym nie wiadomo co zrobić, bo nie każdy plastik da się przetopić a ten użyty do wykończenia wnętrz aut to już nawet nie może być przetapialny, bo podczas pożaru zalał by pasażerów dlatego w przemyśle motoryzacyjnym głównie stosuje się duroplasty (tworzywa przechodzące ze stanu płynnego w stan stały NIEODWRACALNIE - w przeciwieństwie do termoplastów, które da się przetapiać).
Kiedyś budowano pojazdy solidnie na ile ekonomia pozwalała. Dziś ekonomia nie pozwala budować solidnie.
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Może się trochę czepiam, ale brakuje mi wąsów na felgach do trzymania kołpaków.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
GIEROY - to jest zdjęcie z montażu - w gotowym modelu wszystko jest pomalowane jak trzeba (zdjęcia na początku tematu)
CZESIO1958 - korek jest taki jak był w 104 i przy grubych chłodnicach - bo taki mi się bardziej podobał
SUPER.DAWID - wąsy już miałem zrobione, ale nie założyłem bo psuły czysty wygląd felgi
CZESIO1958 - korek jest taki jak był w 104 i przy grubych chłodnicach - bo taki mi się bardziej podobał
SUPER.DAWID - wąsy już miałem zrobione, ale nie założyłem bo psuły czysty wygląd felgi
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
jak na to patrze przypomniał mi sie kawał jak to zdyskfalfikowali w zawodach na najlepszego mechanika od syren ginekologa... bo wszystko co robił to przez rure wydechową
a ty to okulista chyba
a ty to okulista chyba
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz