Magister pisze:jak mam dać 200zł za komplet to wiesz
Szkłem się podcierasz?
Magister pisze:myślałem że coś idzie dopasować od czegoś ze szrotu
Co jak co, ale amortyzatory kupuje się nowe albo używki z bardzo pewnego źródła. W końcu od tego zależy życie Twoje i innych.
No nie ma że boli. Chcesz jeździć, do tego w miarę bezpiecznie - płać. To że to jest Wartburg, to nie znaczy że części są za darmo.
[ Dodano: 2014-06-05, 17:11 ]
2TP pisze:Osobiście jeżdżę na półsyntetyku 10W40 Lotos zmienianym co 10 tys. km (instrukcja zaleca co 15 tys.) - bez zastrzeżeń./quote]
Do czasu. Chcesz zadbać o silnik - kup LiquyMoly 10w40 MOS2, filtr oleju Mann. Wchodzi 3.5l z wymianą filtra. Będziesz lał dobry olej, silnik odwdzięczy się bezproblemową pracą. Ale unikaj Lotosa, to motor killer. Widziałem powycierane wałki, krzywki - po tym g...e. To trochę jak wlewać w siebie najtańszy alkohol i dziwić się po roku że wątroba boli.