W końcu go przywiozłem, ale jest problem mimo zalania cylindrów naftą i penetratorem podobnym do wd-40 silnik stoi na beton. Może koledzy znają jakieś inne sposoby
[ Dodano: 2010-10-07, 22:33 ]
i jeszcze pare
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
wykrec rozrusznik i sprawdz czy silnik sie wtedy nie obroci.kiedys mialem w moim fiacie taka sytuacje ze rozrusznik niefortunnie sie przyblokowal, tak ze silnik mial objawy zatarcia.mozna go bylo targac na lince na biegu a kola staly w miejscu.
ciapok pisze:silnik stoi na beton. Może koledzy znają jakieś inne sposoby
jeśli stoi to pewnie zardzewiał wewnątrz i pierścienie tworzą jedność z cylindrami. zrzuć głowicę i zobacz co słychać w środku, bo ruszanie tego silnika na chama skończy się totalną masakrą.
Extra kolor, bardzo mi się podobają Fiaciki w tym kolorku, co do auta sporo pracy, więcej niż 500zł dałeś? z ciekawości pytam, gdyż stoi niedaleko mnie tyle że pomarańczka, blacha ok tylko progi do roboty, na chodzi z gazem za 700zł i się nad nim zastanawiam.
Rocznik 79 orginał bez gazu.Prawkry przód robiony do poprawki.Cały do malowania ale potem.Silnik mam drugi z 1982 .Szynia zostaje czwórka.Tarcze hamulcowe bez rantów ale zaciski zapieczone.Poskładam,uruchomię i picował nie będę. Lubię takie orginalne z zapachem starego auta i trochę nadgryzione przez czas.Cena atrakcyjna i szkoda było aby poszedł na złom.Z częściami i tablicami i duuuuużo własnej pracy a całość zamknie się w 1000zł i jeszcze trochę części zostanie.
zaciski wystarczy że rozbierzesz, przelecisz druciakiem prowadnice, smaru trochę, tak samo w tym miejscu gdzie się klocki suwają, tłoczki sobie lepiej wyremontować (ale można też rozruszać) i fiacik jak ta lala z brodą Kupiłem w takim samym stanie burka, drugiego na części i łącznie z paroma rzeczami które jeszcze dokupiłem zamknęło się to w 800zł, a mam jeżdżące auto w fajnym stanie