Poszukuje punktu regeneracji wałów
- lordkaramba
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-05-16, 11:04
- Lokalizacja: Mikołów
Poszukuje punktu regeneracji wałów
Poszukuje punktu regeneracji wałów do syreny, doszły mnie słuchy, że taki punkt można znaleźć w Katowicach. Ma ktoś może adres albo telefon ? Ewentualne namiary na jakiś inny punkt na terenie śląska.
- lordkaramba
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-05-16, 11:04
- Lokalizacja: Mikołów
- elektryk85
- -#Youngtimer
- Posty: 569
- Rejestracja: 2009-08-26, 22:24
- Lokalizacja: Katowice
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto
polscam poznan w tym roku na wiosne robilem tam wal wyslalem poczta a odebralem osobiscie . chlop jest rozsabny i dez problemu mozna sie z nim zgrac co do terninow.
wyszlo mu niezle bo silnik po wyregulowaniu nie buja nie telepie sie. i przedewszystkim cichutko pracuje. a z drugiej strony sama wyprawa po odbior to tez frajda.
wyszlo mu niezle bo silnik po wyregulowaniu nie buja nie telepie sie. i przedewszystkim cichutko pracuje. a z drugiej strony sama wyprawa po odbior to tez frajda.
no 15 tys dal rade ,, tzn teraz mam zalozony silnik od warba wiec silnik skarpety stoi zalany olejem ale zadnych problemow nie bylo chodzil cicho i nie halasowal ,,, robilem tez wsk 125 i 175 i tez bez problemow ,,, raz tylko tulejke dal na korbowodzie za ciasna ale wymienil bez szemrania
[ Dodano: 2009-12-20, 22:37 ]
no i na wale warba wymienial duze lozyska bo jedno bylo walniete wiec kazalem komplet zmienic
[ Dodano: 2009-12-20, 22:37 ]
no i na wale warba wymienial duze lozyska bo jedno bylo walniete wiec kazalem komplet zmienic
To dla mnie budujące, jak będę robił wał w mojej przyszłej syrence to wiem gdzie iść.Jack pisze:no 15 tys dal rade ,, tzn teraz mam zalozony silnik od warba wiec silnik skarpety stoi zalany olejem ale zadnych problemow nie bylo chodzil cicho i nie halasowal ,,, robilem tez wsk 125 i 175 i tez bez problemow ,,, raz tylko tulejke dal na korbowodzie za ciasna ale wymienil bez szemrania
[ Dodano: 2009-12-20, 22:37 ]
no i na wale warba wymienial duze lozyska bo jedno bylo walniete wiec kazalem komplet zmienic
A czy te wały w dwupierdkach zajeździłeś na ament?? Czy jeszcze nie możesz powiedziec ile wał od niego wytrzymuje do zgonu?
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
sworzen ma przejsc pod naporem kciuka,, on tak slabo przechodzil + tlok w wsk 175 to plywak, ma otwory smarujace tak ze sworzen moze sie tez w tloku obrocic a tam bylo to za ciasno ,,, zlozylem tak jak bylo bo mi sie nie chcialo czekac ,,, olej oczywiscie byl sikniety w czasie montazu ale tulejke przepalilo i tak , waly chodza 1!
caly problem wszystkich walow polega na tym ze sa za malo jezdzone tzn okazyjnie ,, silniki sie nie wygzewaja i woda z paliwa nie odparowuje lub stoja po 6m-y i dluzej bez odpalania nawet olejem nie zalane ,, natomiast lozyska i bieznie w stopie korbowodu pokrywaja sie nalotem po kilku dniach zwlaszcza jak ludziska trzymaja swoje sprzety w blaszakach ktore maja mikroklimat puszki rybnej:), dlatego w takich przypadkach przebieg typu 30- 50-60tys w cale nie dziwi,, natomiast cylindry znacznie lepiej znosza uplyw czasu i moga np ze 2 waly przetrzymac ,,, jakie wnioski
syrena nalezy jezdzic codziennnie w trosce o wal !!!!+ lepiej miec sprzety w dziurawej szopce niz blaszanym garazu
caly problem wszystkich walow polega na tym ze sa za malo jezdzone tzn okazyjnie ,, silniki sie nie wygzewaja i woda z paliwa nie odparowuje lub stoja po 6m-y i dluzej bez odpalania nawet olejem nie zalane ,, natomiast lozyska i bieznie w stopie korbowodu pokrywaja sie nalotem po kilku dniach zwlaszcza jak ludziska trzymaja swoje sprzety w blaszakach ktore maja mikroklimat puszki rybnej:), dlatego w takich przypadkach przebieg typu 30- 50-60tys w cale nie dziwi,, natomiast cylindry znacznie lepiej znosza uplyw czasu i moga np ze 2 waly przetrzymac ,,, jakie wnioski
syrena nalezy jezdzic codziennnie w trosce o wal !!!!+ lepiej miec sprzety w dziurawej szopce niz blaszanym garazu
lordkaramba, W bielsku, P. Maruszak - robi wały do dwutaktów od 80r. tel 502583466. ma sporo czesci - robilem wal u niego ( juz byl regenerowany wczesniej) i chodzi wysmienicie. Cala ekipa bielska u niego robi.
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
od Maruszaka ? u kumpli wszystkie do dzisiaj za ostatnie pare lat. a co jest jakas alternatywa? bo w nowki z allegro to ja, panie, nie wierze
zresztą jak juz robic to warto sie szarpnac na lozyska porzadne
zresztą jak juz robic to warto sie szarpnac na lozyska porzadne
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam