Syrena 111 gt i sport
Syrena 111 gt i sport
serwując po stronach designerskich znalazłem syrenkę przyszłości
oto ona
[ Dodano: 2009-09-05, 19:19 ]
taką to ja bym się przejechał
oto ona
[ Dodano: 2009-09-05, 19:19 ]
taką to ja bym się przejechał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pozdrawiam wszystkich posiadaczy syrenek i MZ-etek
Fajnie, że ktoś w ogóle pamięta o takich samochodach. Ja krytykować bym nie chciał, ale jakbym zobaczył takie coś na ulicy, to nie powiedziałbym, że to następca naszej syrenki. Mini jest dobrym przykładem, Fiat 500...
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
I tu sie zgadzam.kombi pisze:to tak samo jak z JUNAKIEM
junak z polski rodem a junak milenium z korei
noc do dnia a nazwa ta sama
Projekt zrobiony ladnie w sensie starannie i szczegolowo ale jakos nie pasuje mi ze nastepca Syreny (samochodu popularnego) mialby konkurowac z Astonem Martinem czy Maserati. To nie ta klasa. Jesli juz to VW Golf powinien byc konkurentem dla nowej Syreny. Przyklad z Fiatem 500 czy Mini bardzo trafny.
Hm.... ciekawe jak by zaprojektowac teraz silnik 2t do nowoczesnego samochody...
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
A chodzby tak http://www.jjsdesign.net/jj2s/czymjest.html w 100% polsaka mysl techniczna.
...rób albo nie,nigdy nie próbuj robić...
To nie musi byc przeciez dwusuw, bez przesady. Nowy Fiat 500 tez niema sinika z tylu i nie jest chlodzony powietrzem ani zawieszony na resorze piorowym. Nie chodzi o zachowanie archaicznych rozwiazan podwozia tylko o ladne nawiazanie stylistyczne do pierwowzoru tzn. z zachowaniem jakichs rozpoznawalnych cech i charakteru.motonita pisze:Hm.... ciekawe jak by zaprojektowac teraz silnik 2t do nowoczesnego samochody...
Wg. mnie ta propozycja trochę nawiązuje do klasycznej syreny. No ale to tylko rysunki. W Polsce nie ma w tej chwili zaplecza technicznego do projektowania samochodów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
To prawda, a nawet jak bylo (bo kiedys bylo przeciez) to tylko po glowach zbierali za to ze chcieli cos zrobic.Gieroy pisze:W Polsce nie ma w tej chwili zaplecza technicznego do projektowania samochodów.
A teraz czesto slysze w prasie i tv o "naszych" Oplach z Gliwic czy "polskiej" Pandzie. To w takim razie LG telewizory produkowane pod Wroclawiem tez sa polskie a komputery IBM tajwanskie no i Sony malezyjskie
Swoj przemysl ZABILISMY a teraz chwalimy sie ze nas Niemcy wytresowali Opla robic jak psa co sie aportowac nauczy. No to jest wieeelkie osiagniecie. BRAWO dla naszych decydentow.
[ Dodano: 2009-09-09, 05:44 ]
Ten troszke tak, ale jest zbyt "studyjny" - wiecie co mam na mysli - za daleko od wersji produkcyjnej.Gieroy pisze:Wg. mnie ta propozycja trochę nawiązuje do klasycznej syreny
Mnie smuci tylko myśl, że nowa syrenka straciłaby duzo na uroku, gdyby była zaprojektowana dla bananowej młodzieży, biznesumen, wyposażona w klimy, elektrykę, cichy 4T i inne szmery-bajery z ceną jak za nowgo passata czy audi.
Dla mnie jest to auto, które można naprawić dyktą, sznurkiem i młotkiem, pod blokiem czy w stodole, spartańskie, lecz odporne; chciałbym żeby nowa też taka była.
Gdyby mogła konkurować np. z Dacią Logan - ceną i jakością wykonania - ok!
I do tego 2T na wtrysku - chińskie skuterki takie mają.
Jednak syrena bez dwusuwa - to nie syrena. Musi byc ten ryk
Dla mnie jest to auto, które można naprawić dyktą, sznurkiem i młotkiem, pod blokiem czy w stodole, spartańskie, lecz odporne; chciałbym żeby nowa też taka była.
Gdyby mogła konkurować np. z Dacią Logan - ceną i jakością wykonania - ok!
I do tego 2T na wtrysku - chińskie skuterki takie mają.
Jednak syrena bez dwusuwa - to nie syrena. Musi byc ten ryk
Tak dzwiek jest bardzo ladny ale to inna bajka. Bo co jesli komus podoba sie jak telepie na resorze piorowym albo jak ktos zapach mixolu lubi?kpt_witko pisze:Jednak syrena bez dwusuwa - to nie syrena. Musi byc ten ryk
Zawsze wowczas mozna powiedziec ze na sprezynach to juz nie Syrena albo ze jak sie we wiadrze - mieszalniku luxu DW nie zabelta pogrzebaczem to juz nie to samo.
To zly kierunek myslenia - slepa uliczka ktora prowadzi do wniosku ze nowa Syrena powinna byc identyczna ze stara z kilkoma drobnymi zmianami.
Czasy sie zmienily i juz nie bedzie dwusuwow.
Fiat w modelu 500 tez nie zachowal silnika z tylu chlodzonego powietrzem (to samo VW New Beetle).
Jakby mialo cos takiego wogole powstac to tylko na nowoczesnej plycie podlogowej, BEZ RAMY i z nowoczesnym silnikiem spelniajacym normy toksycznosci a nawiazania do pierwowzoru wylacznie wuizualne (zewnetrzne i wewnetrzne).