Odpowietrzanie hamulców
Pompę mam po regeneracji (z resztą cylinder też i nowe przewody).
Bębny są toczone, ale o piastach nawet nie pomyślałem.
Ja się je toczy tzn. jak powinny być zapięte do tokarki? Szpilki zapewne muszą być wybite.
Bębny są toczone, ale o piastach nawet nie pomyślałem.
Ja się je toczy tzn. jak powinny być zapięte do tokarki? Szpilki zapewne muszą być wybite.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2053
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Czeresss - Takie same objawy jak opisałeś na stronie wcześniej miałem w Opolu frontarze rodziców. Tam problemem był rozpieracz do szczęk hamulcowych. Konkretniej przy wymianie szczęk za bardzo go skręciłem. Przez co za dużo płynu szło w cylinderki tylne na rozepchnięcie szczęk do bębnów.
Może u Ciebie też trzeba przeregulować tylne szczęk i na mimośrodach dolnych i górnych?
Może u Ciebie też trzeba przeregulować tylne szczęk i na mimośrodach dolnych i górnych?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Jest coś w tym, co zaobserwowałeś Dawid.
Tylne bębny mam masakryczmie krzywe i ustawiłem je dość luźno, żeby nie ocierały.
Tylne bębny mam masakryczmie krzywe i ustawiłem je dość luźno, żeby nie ocierały.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Ale w piastach to trzeba by stoczyć tylko tę średnicę na której centrowany jest bęben a wtedy powiększa się luz montażowy na tym połączeniu. W związku z tym cała robota na nic bo i tak bęben wyląduje zamontowany na piaście ekscentrycznie i będzie bił.
Zeby było dobrze trzeba by toczyć bęben zamontowany na piaście - pod warunkiem, że jest między nimi ciasne pasowanie, oznaczyć ich wzajemne ustawienie i potem montować bęben zawsze w tym położeniu.
Zeby było dobrze trzeba by toczyć bęben zamontowany na piaście - pod warunkiem, że jest między nimi ciasne pasowanie, oznaczyć ich wzajemne ustawienie i potem montować bęben zawsze w tym położeniu.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Ustawienie bębna masz zawsze takie samo przez trzy śruby M8. Jeśli źle go założysz, to nie wkręcisz śrub.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
zmienia bo sruby maja stozkowy kołnierz i beda centrowac beben tak jak szpilki centruja felge jak nie jest oparta na piascie (tak jak w syrenie np)
tam sa takie krzywizny po 1-2 mm a nie ich setki ze moga grać role o której piszesz, na pewno toczenie pomoze, ale iglu w tym wozie raczej sie nie uzyska
tam sa takie krzywizny po 1-2 mm a nie ich setki ze moga grać role o której piszesz, na pewno toczenie pomoze, ale iglu w tym wozie raczej sie nie uzyska
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
no dobrze centruje, ale piszesz ze jak przetoczy to juz nie bedzie, skoro on nie bedzie to te sruby i szpilki to zrobia nie ma co sie martwic na zapas
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg