Co tej małpie jest??

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

PYJTERSON
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 501
Rejestracja: 2008-03-19, 16:34
Lokalizacja: Georgenberg

Post autor: PYJTERSON »

Joseph pisze:Na obroty wkręca sie całkiem nieźle tylko obroty nie spadają od razu. Czasami tak się wkręca że mam wrażenie że wyskoczy z ramy.

fałszywe powietrze

1 połączenie gaźnik kolektor
2 brak śruby pod gaźnikiem (tej regulacyjnej ze sprężynką ) lub zbyt mocno wykręcona
3 filtr powietrza przytkany , brudny
4 zbyt mało paliwa w komorze pływakowej ( zaworek, niski poziom, pompka)
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena :)
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
macra
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 64
Rejestracja: 2009-03-12, 14:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: macra »

PYJTERSON pisze:
Joseph pisze:Na obroty wkręca sie całkiem nieźle tylko obroty nie spadają od razu. Czasami tak się wkręca że mam wrażenie że wyskoczy z ramy.

fałszywe powietrze
skoro silnik dostaje lewego powietrza to może też przez uszczelniacze na wale? i dlatego wymienianie całego osprzętu silnika po kolei nie przynosi efektów..
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

albo uszczelka pod głowicą---stąd czarne świece bo spala borygo, wchodzi na obroty za wysoko,brak mocy, gorzej gdy ciepła.......Ale to tylko domysły, jak sie nie widzi pojazdu to.....
Jesli poprzednio dobrze chodziła a teraz tak---to stawiam na uszczlkę.
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

uszczelniacze na wale - o tym nie pomyślałem
uszczelka pod głowicą - płynu nie ubywa - chociaż dużo nie jeżdziłem i mogłem nie zauważyć
ciśnienie na cylindrach 7, 7,5 bez otwartej przepustnicy
gażnik jest wyregulowany śrubą na 1,5 obrotu


spróbuje zapłon ustawić pompkę wymienie sprawdzę szczelność gaźnika i się zobaczy
jak to nie będzie to to szukam dalej
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

Przecież jej nie zaszkodzi jak wymieni przerywacze, przy nowych nie trzeba często doregulowywać zapłonu.
Wymień i ustaw dobrze, ale nie zapomnij o kondensatorach bo zapobiegają wypalaniu styków a szkoda by było takich nowych, dlatego je też może od razu wymień.
Od malucha da się dopasować.
Gaźnik też nie zaszkodzi wyczyścić i wyregulować, zwłaszcza poziom paliwa.

PS:
Nie chcę cię straszyć , ale moja miała podobne objawy jak pękł pierścień (nie wiem czemu też strzelała), ale mocy bardzo mało miała.
To jednak była drastyczna sytuacja i myślę, że u ciebie potrzebna jest typowa regulacja zapłonu i gaźnika.
Powodzenia.
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

Stary chociażbym miał cały silnik na nowy wymienić to wymienie a złota będzie śmigać. Pierścienie to nawet już mam - od teścia w oryginalnym papierowym opakowaniu - domy towarowe;-) Polece sukcesywnie po kolei . Musi się udać
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
syreniarz
-#Junior
-#Junior
Posty: 132
Rejestracja: 2009-04-15, 22:03
Lokalizacja: Dąbrowy

Post autor: syreniarz »

U mnie też objaw taki sam tyle że nie strzelała to był pierścień na tłoku no i oczywiście uszczerbanie tłoka rysy na tuleji :/ . Ale Ty posprawdzaj jak koledy mówią gaźnik i kondensatory.
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

Po zmianie przerywaczy i opóźnieniu zapłonu jest lepiej. Wyregulowałem gaźnik( chyba) a własnie jak się mierzy poziom benzyny w gaźniku be z tego urządzenia o którym pisze glinka???????? Na razie problem z wolnymi obrotami się zmniejszył ale muszę uszczelnić gaźnik bo widaĆ BENZYNE na ściankach komory pływakowej - więc chyba fałszywe powietrze. Dzisiaj rozwinąłem magiczną prędkość 85 km/h;-) no i trzeba trawnik naprawić;-) Jako ciekawostkę powiem że pasują cewki od wartburga;-)

[ Dodano: 2009-05-31, 21:55 ]
Aha ciśnienie na tłokach 7;-) Jakby to był pierścień to chyba było by gorzej
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Fałszywe powietrze w komorze pływakowej?;p nie no- jak Ci tam leje, to ewidentnie za wysoki poziom paliwa, musisz wygiąć w dół blaszkę pływaka. Bardzo ładnie sposób regulacji opisał kiedyś Taeda w którymś poście.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

no i znowu dupa. chwile było fajnie a jak odpaliłem rano to znowu brak wolnych obrotów
Jak przytkam filtr ręką to pracuje ładnie tylko nie ma powietrza na jazde. Jak popuszczę to się wkręca na dziwne obroty. ssanie nie działa regulacja poziomem paliwa niewiele daje. Można ustawić obroty ale bardzo szybkie i jak się gazu nie tyka. Sam osobiście sprawdzałem powierzchnie stykowe przykładając je do płaskiego elementu. Sklejone na silikon. Co jest ?? mi to ewidentnie wskazuje na fałszywe powietrze ale nei znajduje pomysłu w którym miejscu.... przytykając palec do wlotu przy ssaniu nic sie nie dzieje. Brak luzu na przepustnicy. Poziom paliwa ustawiony na 19 mm. Jutro węzmę części od innego gaźnika i spróbuje łożyć raz jeszcze................... :klnie
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Przedmuchaj dysze.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

przedmuchiwane ze dwa razy
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Może w któreś zerwałeś gwint i wariuje. Może ta śrubka od dołu jest już zjechana i nie tworzy stożka, dostaje za mało paliwa. Zobacz dokładnie ten rozpylacz- uradzenie biegu jałowego.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
PYJTERSON
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 501
Rejestracja: 2008-03-19, 16:34
Lokalizacja: Georgenberg

Post autor: PYJTERSON »

Joseph pisze:no i znowu dupa. chwile było fajnie a jak odpaliłem rano to znowu brak wolnych obrotów
Jak przytkam filtr ręką to pracuje ładnie tylko nie ma powietrza na jazde. Jak popuszczę to się wkręca na dziwne obroty. ssanie nie działa regulacja poziomem paliwa niewiele daje. Można ustawić obroty ale bardzo szybkie i jak się gazu nie tyka. Sam osobiście sprawdzałem powierzchnie stykowe przykładając je do płaskiego elementu. Sklejone na silikon. Co jest ?? mi to ewidentnie wskazuje na fałszywe powietrze ale nei znajduje pomysłu w którym miejscu.... przytykając palec do wlotu przy ssaniu nic sie nie dzieje. Brak luzu na przepustnicy. Poziom paliwa ustawiony na 19 mm. Jutro węzmę części od innego gaźnika i spróbuje łożyć raz jeszcze................... :klnie
To co opisujesz wskazuje ewidentnie na układ zasilania

Za mało paliwa dostaje silnik, wtedy strzela , kicha nie idzie ustawić wolnych obrotów.

1 sprawdź jak silnik reaguje , gdy już chodzi i wyciągniesz mu ssanie
2 sprawdź uszczelki w gaźniku pod kątem ich prawidłowego ułożenia (tzn otworki , przez które są prowadzone kanały w gaźniku)
3 sprawdź czy dysze mają odpowiednie średnice

Najlepiej jak to możliwe , wsadź gaźnik ze sprawnej syreny i zobaczysz czy jest jakaś zmiana
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena :)
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

I z dyszami się nie patyczkuj, bo czasem jest tak, że się przedmucha, widać światło ale to gów.. daje bo dysza jest dalej przytkana kamieniem, trzeba ją przebić, jakimś włosiem, albo delikatnie (chociaż lepiej nie) drucikiem.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ODPOWIEDZ