- nie wiem franki jak ty zaklinasz ta swoja syrene ale chcaiałbym to zobaczyc bo specjalnie nie wierze ,,moje przemyslnia sa troche inneFranki pisze:spalania wykazały mi 6,3-6,4 litra i to nie cały czas z górki
raz bawiłem sie w taki tunning według tego co było napisane w automobiliscie pt 80km z silnika syreny czy jakos tak
polerowałem dolot i wydech+ podciecie wydechu 2mm , polerowany kolektor dolotowy i gaznik , odciazaone kolo zamachowe , glowica 2mm i duze cewki
moze i ten silnik byl troche mocniejszy ale wpieprzal chyba z 14 L /100km no ale 130km/h w 5 osob wycisnol:) , przy takim planowaniu akumulator szybko sie konczy bo pradnica nie doladuje i trzeba zmienic na alternator
generalnie strata czasu i pieniedzy, odnosnie polerowania kanałow to kazdy spec Ci powie ze bedzie wiecej palil , no i tak bylo nie ma bata
odnosnie tych srub od glowicy to chyba prosciej dac wszedzie szpilki lub sciac te sruby na gumowce , zreszta ja mialem glowice 2mm zebrana i nic nie docinalem , sruby weszly normalnie i nie cieklo
z rzeczywistych usprawnien ktore cos daja to proponuje alternator + elektroniczny zaplon na modulach gl100 z fabrycznymi cewkami, silnik lepiej chodzi, platyn nie pali i nie gasnie tak jak zimny wogole robi sie bardziej kulturalny w zachowaniu nawet moze troche mocniejszy ale tak tyci tyci porownywalnie co z glowica splanowana 1mm czyli prawie nic
szczerze mowiac czekam az kolega taeda!!!!! kiedys wypowie sie na temat tunningu tego silnika i redukcji spalania bo moim zdaniem wiekszosc to fantazja zimowo-garazowych wieczorow pozdro
[ Dodano: 2009-04-22, 00:22 ]
aha zeby nie było do 7l/100km to na trasie zejdzie kazdy silnik fabryczny syreny
ja w miescie w poznaniu mam zawsze 10l/100km, zreszta styl jazdy jest typu pelen rebel od swiatel do swiatel no i tez musze troche przycisnac zeby nie byc w ogonie