palenie świec

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

palenie świec

Post autor: Joseph »

Co to może być. Już drugi komplet świec mi spaliła balbina. Szczególnie 1 i 3 cylinder?????? Zrobiłem max 10 km i popyrkotała sobie na podwórku
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
jasio
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 740
Rejestracja: 2005-10-29, 15:05
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: jasio »

A co to znaczy "spaliła"? Jaki mają kolor po wykręceniu? może zrób foty i pokaż.
jaki Kwidzyn toż ja ze wsi pod Kwidzynem;) Korzeniewo moje kochane spokojne ;)
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

wyglądają normalnie tylko łapią przebicie
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

moze przestań używać iskier a kup ... ngk
Awatar użytkownika
jasio
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 740
Rejestracja: 2005-10-29, 15:05
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: jasio »

Powiem tak ja tam złego słowa na iskry nie dam powiedzieć Jeżdżę na nich i dwoma syrenami i dupowozem na gaz i hulają aż miło A przebicie na izolatorze? czy wewnątrz miedzy elektrodą wew. a obudową?

[ Dodano: 2009-03-24, 20:05 ]
I jakie oznaczenie mają te świeczki i czy przypadkiem nie mają już swoje przejechane? :grinser
Pozdrawiam
jaki Kwidzyn toż ja ze wsi pod Kwidzynem;) Korzeniewo moje kochane spokojne ;)
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

zobacz jak masz połaczone cewki , czy nie kable na odwrot -wtedy tez chodzi ale iskra jest slaba i cyrki sie robia , przerwa na platynach 0,4 mm, wyczysc je wogole , objawy wskazuja na zbyt bogata miesznke lub zapłon 4mm przed zz ,, iskry sa dobre jak silnik marudzi po 10km to raczej cos z silnikiem tj nie przepala dobrze a potem sie robi przebicie inzolator- obudowa
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

czy wewnątrz miedzy elektrodą wew. a obudową? to ten objaw. Z gażnikiem mam też problem = gdzieś zasysa lewe powietrze i wchodzi na obroty ale już wolno spadaja.

[ Dodano: 2009-03-24, 21:51 ]
Jack pisze:zobacz jak masz połaczone cewki , czy nie kable na odwrot -wtedy tez chodzi ale iskra jest slaba i cyrki sie robia , przerwa na platynach 0,4 mm, wyczysc je wogole , objawy wskazuja na zbyt bogata miesznke lub zapłon 4mm przed zz ,, iskry sa dobre jak silnik marudzi po 10km to raczej cos z silnikiem tj nie przepala dobrze a potem sie robi przebicie inzolator- obudowa
zapłon wydaje się tak jak mówisz cewki chyba dobrze nie mam odniesienia bo tak miałem i mam 0 chyba dobrze
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

Opisywany tu objaw występuje ZAWSZE gdy świece są zbyt zimne, to znaczy gdy są oznakowane jako M80.
Natomiast jeśli dzieje sie to ze swiecami M60 (prawidłowe do Syreny) to powodem jest za dużo oleju w mieszance--olej sie nie spala całkowicie lecz wsiąka w izolatory swiec.
NO i -----na koniec-----przy M60 , a więc przy prawidłowych świecach, i przy prawidłowej ilosci oleju, powodem może być zły zapłon. Ale to już trudno tłumaczyć : Na przykład gdy zapłon za późny to sie świece nadmiernie grzeją==pęka izolator==przebicie. W tym wypadku trudno też jest ustrawić obroty--silnik wariuje sobie. Natomiast gdy za wczesny zapłon-------nie wiem jak to może wpłynąć na świece.........Natomiast wpływ pomylenia kabli na cewce.....nie wiem, jakieś tam powiązania ze spalaniem możnaby łączyć.......ale czy to to ?
PS. ciekawe, że gorące M50 wcale długo na Skarpecie nie wytrzymują choć spalanie oleju jest na nich swietne (ale grzanie nadmierne........z tym że zimą powinny być dobre, lecz padają dość szybko.......).
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

ta ilosć oleju to może być to. Bałem się żeby się syrka nie przytarła i lałem może zbyt obficie. Poza tym nie wyczyścilem baku po długim postoju w garażu- Bóg jeden wie co się z tego paliwa wytrącilo
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

zakładalem ze postepujesz przepisowo czyli 1;30 , taka ilosc oleju to i tak duzo,, cylinder wytrzyma naet te 1-50 tu chodzi o głowki korbowodow ktore sa na tulejach mosieznych, , zwiekszanie ilosci oleju nie ma sensu,,, dymi strasznie i robia sie takie klopoty,,

jak wolno -schodzi z obrotow to mozesz miec slaba sprezyne przepustnicy -- sprawdz to !!!!

kup ssobie naprawa sam.syre. to bedzisz wiedział czy kable sa dobrze polaczone !!!
Awatar użytkownika
Joseph
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 327
Rejestracja: 2006-10-19, 12:06
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Joseph »

Ten mój gaźnik to zupełna porażka. Poprzedni właściciel był za silny Wszystkie gwinty poprzeciągane. dekiel od gaźnika wyglądał jak kołyska. Teraz szlifowałem żeby pasowały powierzchnie.. :x musiałem użyć silikonu i wygląda średnio.
Mam najszybszą R20 w mieście. Od zawsze chciałem mieć taką bestię;-)
ODPOWIEDZ