Syrenka 103 1965r.
Kozak90, Napisz coś o Swojej ! Czy na razie to tajemnica ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Na tą chwilę kiedy ściągnąłem felgi i dałem tesciowi do piaskowania i lakierowania zabraliśmy się za zawieszenie z przodu i hamulce. Jeden tloczek, chyba tylko jeden mi cieknie i trzeba coś z tym zrobić. Felgi mam polakierowane już, dziś będę odnawiał opony aby jakoś ładnie wyglądały i założę pewnie jutro bez dętek. Miałem jedna na próbę tak zrobione, teściu mówi że powinno być dobrze więc próbujemy nie jestem co do końca pewien koloru felg jaki mi wyszedł, zobaczymy dopiero jak wygląda kiedy je założę do syreny czy jakoś pasują do reszty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
A zauważyłeś, że dwie felgi masz inne ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Tak wiem... Mam siedem felg i wybierałem z nich te najprostsze. Postaram się założyć tak, czyli pewnie z tej strony takie a z drugiej takie aby to się nie rzycały w oczy
[ Dodano: 2018-10-04, 08:38 ]
Jeszcze wracając do tematu chromowania, długo nie pisałem bo mi konto zawislo po zmianie maila ale admini mnie uratowali Nie mam pojęcia gdzie dać zderzaki i pytam Was gdzie robiliście i jakie wrażenia. Koszty domyślam się że będą spore ale dam radę. Kilka drobiazgów dam razem z kumplem do chromowania gdzieś gdzie on wysyła, ale ze zderzakami mam problem...
[ Dodano: 2018-10-04, 08:38 ]
Jeszcze wracając do tematu chromowania, długo nie pisałem bo mi konto zawislo po zmianie maila ale admini mnie uratowali Nie mam pojęcia gdzie dać zderzaki i pytam Was gdzie robiliście i jakie wrażenia. Koszty domyślam się że będą spore ale dam radę. Kilka drobiazgów dam razem z kumplem do chromowania gdzieś gdzie on wysyła, ale ze zderzakami mam problem...
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Dymek, Mogę Ci zapodać adres chromowni w Poznaniu, ale to znaczne kilometry - i nie wiem czy będzie Ciebie to interesowało ! Chromy "SUPER SORT" cena zresztą też !
Ale co się nie robi dla ukochanej !?
[ Dodano: 2018-10-04, 08:50 ]
Jeszcze odnośnie felg - DOKŁADNIE sprawdż średnicę tych felg i ich szerokość !
Ale co się nie robi dla ukochanej !?
[ Dodano: 2018-10-04, 08:50 ]
Jeszcze odnośnie felg - DOKŁADNIE sprawdż średnicę tych felg i ich szerokość !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Felgi rozmiarami są takie same tylko wyglądem się różnią. Te nowsze maja szeroką dziurę w środku, ale tego nie widać, poza tym sam rant jest jakby szerszy i co najbardziej widać te wąskie wciecia przy krawędzi są wieksze czy mniejsze już nie pamiętam...
Adres poproszę, pewnie i tak będę wysyłał te zderzaki bo w moim położeniu wszystkie takie miejsca są daleko... Pytanie czy oni są w stanie poprawić te zderzaki blacharsko?
Adres poproszę, pewnie i tak będę wysyłał te zderzaki bo w moim położeniu wszystkie takie miejsca są daleko... Pytanie czy oni są w stanie poprawić te zderzaki blacharsko?
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Nie wiem czy 103 jeszcze miała takie felgi - mówię o tych z tą większą dziurą w środku i z tym wywinięciem do środka (to są od starszych modeli) !
Adres wyślę póżniej, bo muszę go " wykopać " w zapiskach !
[ Dodano: 2018-10-04, 13:49 ]
CHROM -POZNAŃ ARTMET ul.Kolejowa 4, 60-715 Poznań
e-mail: office@artmet-chrom.com
tel biuro: 501 444 266, kierownik produkcji: 512 466 266
w skali 1 (słaby) do 10 (super) ktoś podał 11
Adres wyślę póżniej, bo muszę go " wykopać " w zapiskach !
[ Dodano: 2018-10-04, 13:49 ]
CHROM -POZNAŃ ARTMET ul.Kolejowa 4, 60-715 Poznań
e-mail: office@artmet-chrom.com
tel biuro: 501 444 266, kierownik produkcji: 512 466 266
w skali 1 (słaby) do 10 (super) ktoś podał 11
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
SyrHarMer, dzięki za kontakt, już wstępnego maila wysłałem.
Wczoraj zrobiłem oponki, efekt mi się podoba. Na fotce dla porównania przed i po. Kupiłem szczotkę i czyscilem nitrem. W zapasie zostawię jedna nalewke na pamiątkę jak tata jechał z czterema oponami w pociągu aby je zrobić
Wczoraj zrobiłem oponki, efekt mi się podoba. Na fotce dla porównania przed i po. Kupiłem szczotkę i czyscilem nitrem. W zapasie zostawię jedna nalewke na pamiątkę jak tata jechał z czterema oponami w pociągu aby je zrobić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
Te numery i tłoczenia na felgach zostały?
Ja na moich wszystko zapawałem i wyszlifowałem na gładko, bo według mnie gładkie felgi nieporównywalnie ładniej się prezentują, niż z tymi ozdobnikami.
Ja na moich wszystko zapawałem i wyszlifowałem na gładko, bo według mnie gładkie felgi nieporównywalnie ładniej się prezentują, niż z tymi ozdobnikami.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Polecam preparat do konserwacji gumy firmy K2. Jest dostępny w aerozolu i atomizerze. Odradzam mycie nitrem bo niszczy gumę. Ten sam efekt osiągniesz preparatem K2 do mycia silników i szczotka do mycia rąk z twardym włosem. A jest bezpieczne dla gumy. Sprawdzone wielokrotnie na swoich oponach i innych elementach gumowych. Z resztą takiego zestawu urzywam przynajmniej dwa razy do roku przy okazji zmiany opon w swoim i rodziców samochodzie.
Wracając do tematu przeróbki kół na bezdętkowe. Pierwszy problem jaki widzę to montaż wentyla. U mnie otwory są tak duże że wentyle przełamują. Z kolei wentyle skręcane montowane w naczepach TIRów są deko za duże. Drugi problem to felgi nie przystosowane do montażu opon bazdętkowych. Konkretnie brak rantu. W teorii przy ostrym skręcie może się odklejić opona od rantu felgi. Co spowoduje szybką utratę ciśnienia w oponie. Co z kolei może doprowadzić do wypadku. Wracając z teorii do praktyki. U siebie w maluchu miałem zrobione koła bezdętkowe na felgach do tego nie przystosowanych. W praktyce tylko raz jak wpadłem na bocznym poślizgu w pole i koło złapało trawę odkleiłem oponę od felgi. Wtedy też brakło kilku cm żeby wywrócić malucha na bok.
Wracając do tematu przeróbki kół na bezdętkowe. Pierwszy problem jaki widzę to montaż wentyla. U mnie otwory są tak duże że wentyle przełamują. Z kolei wentyle skręcane montowane w naczepach TIRów są deko za duże. Drugi problem to felgi nie przystosowane do montażu opon bazdętkowych. Konkretnie brak rantu. W teorii przy ostrym skręcie może się odklejić opona od rantu felgi. Co spowoduje szybką utratę ciśnienia w oponie. Co z kolei może doprowadzić do wypadku. Wracając z teorii do praktyki. U siebie w maluchu miałem zrobione koła bezdętkowe na felgach do tego nie przystosowanych. W praktyce tylko raz jak wpadłem na bocznym poślizgu w pole i koło złapało trawę odkleiłem oponę od felgi. Wtedy też brakło kilku cm żeby wywrócić malucha na bok.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Wiem, teściu mi wytłumaczył brak rantu, ale jednak takich prędkości chyba nie będę osiągał aby bać się zakrętów. Wentyle są takie normalne gumowe w tym rozmiarze, taki miałem na próbę założony. Bałem się o opony stosując nitro, ale już za późno, wszystkie już tym zrobione, tym bardziej że były częściowo pomalowane też.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
To na farbę nic by innego nie pomogło. Teraz zakonserwoj je porządną chemią żeby nitro jak najmniej zniszczyło oponę.
U mnie w felgach syreny otwór na wentyl ma około 14-15mm.
U mnie w felgach syreny otwór na wentyl ma około 14-15mm.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r