Syrenka 103 1965r.
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
Narazie wiele więcej nie zrobiłem, a jak już to nie zauważalnie. Dziś się trochę wziąłem i zacząłem ale jeszcze nie dokończyłem szpachlować przedni błotnik. Jak na moje możliwości i umiejętności wyszło dość dobrze, ale muszę dokupić szpachlówki. Sąsiad lakiernik powiedział mi, że wyjdzie na całość 5 dużych wiader szpachlu. Trochę się przeraziłem, ale widząc ile wyszło na jeszcze nie skończony błotnik zaczynam mu wierzyć Fotki wrzucę jak będą jakieś większe postępy, ostatnio jakoś więcej chęci nabralem na siedzenie przy niej wiec myślę, że już nie długo będą te foty
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
Po trzecim dniu pracy nad błotnikiem końca jeszcze nie widać. Cały czas są wyczuwalne nierówności. Jakoś wątpię, że w moim wykonaniu to będzie przypominało prosta powierzchnie. Musze sobie narazie zrobić trochę przerwy, bo mimo dotychczas niespotykanych u mnie chęci nie mam na to siły z powodów już niezależnych ode mnie, ale to już inna historia... Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
szpachlowanie
sporo czasu i sily bys zaoszczedził gdybys zakupił szlifierke oscylacyjną,,,, koszt nie jest zbyt wielki,, a ułatwia to niesamowicie prace,, pzdr
Fenomenalne Samochody Osobowe
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
No fajnie... Widzę unikat podczas reaktywacji.. Super!
Mam pytanie.. Czy silnik dwucylindrowy, na którego tabliczce znamionowej wybite są numery i rocznik 1964 to silnik s 150 z syreny 103..??
Jak się okazało, to prawdopodobnie jeszcze 1,5 roku temu byłbym jej właścicielem.. a poszła na złom
Mam od niej jedynie lewe drzwi, metalową osłonę licznika która jest już w proszkowym lakierze u mnie w 105 no i szykuje się ten silnik.,..
Mam pytanie.. Czy silnik dwucylindrowy, na którego tabliczce znamionowej wybite są numery i rocznik 1964 to silnik s 150 z syreny 103..??
Jak się okazało, to prawdopodobnie jeszcze 1,5 roku temu byłbym jej właścicielem.. a poszła na złom
Mam od niej jedynie lewe drzwi, metalową osłonę licznika która jest już w proszkowym lakierze u mnie w 105 no i szykuje się ten silnik.,..
MIMBRO
Witam kolego widzę postępy w pracy nad Syreną,z moich dobrych rad używaj szpachli natryskowej,to jest bdb koncepcja ułatwi ci pracę i szybciej wyprostujesz powierzchnie,jeśli chciał byś się dowiedzieć więcej możesz do mnie zadzwonić,to ci coś mogę podpowiedzieć.
Re: Syrenka 103 1965r.
kupie ta syrenke mrpopo@wp.pl
Co do sprzedaży już coraz więcej o tym myślę, ale chyba jeszcze przeczekam kolejny raz, żebym później nie żałował (choć i tak wątpię ze coś to zmieni). Szpachelku faktycznie za dużo, ale zarysy dziur widać (nie na tym zdjęciu) wiec jeszcze coś z tego da, jak oczywiście bd miał tam co mocować...
Syrena 103 (1965r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
WSK M06-64 (1966r.)
Simson Sr2 (1960r.)
Komar 232 (1961r.)
Żak Mr2 (1962r.)
- elektryk85
- -#Youngtimer
- Posty: 569
- Rejestracja: 2009-08-26, 22:24
- Lokalizacja: Katowice
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie