warszawa sedan biegi w podłodze
warszawa sedan biegi w podłodze
mam pytanie czy jezeli jest lewarek w podlodze to czy mozna zmienic go na ten przy kierownicy ??? Czy musze szukac innej skrzyni bo zapewne ta jest wstawiona od zuka.
Warszawa sedean biegi w podłodze
Witam,
skrzynia biegów może być od różnych aut z tamtego okresu (od rodzimych lub od made in CCCP), powrót do stanu pierwotnego jest oczywiście możliwy i stosunkowo prosty.
Radzę jednak zacząć nie od rozbierania na części - a od zebrania potrzebnych gratów tj. oryginalnej skrzyni, mechanizmu drążka zmiany biegów itd...
Zwróć też uwagę na to, czy metodą palnika cięcia niczego więcej nie przerobiono....
Pozdrawiam
AMPiR
PS. Niestety taka zmiana była nagminnym "unowocześnianiem" aut okresu lat 70-tych,
miałem kiedyś garbuskę tak skundloną. Dało się nią jeździć, ale to już nie było TO...
skrzynia biegów może być od różnych aut z tamtego okresu (od rodzimych lub od made in CCCP), powrót do stanu pierwotnego jest oczywiście możliwy i stosunkowo prosty.
Radzę jednak zacząć nie od rozbierania na części - a od zebrania potrzebnych gratów tj. oryginalnej skrzyni, mechanizmu drążka zmiany biegów itd...
Zwróć też uwagę na to, czy metodą palnika cięcia niczego więcej nie przerobiono....
Pozdrawiam
AMPiR
PS. Niestety taka zmiana była nagminnym "unowocześnianiem" aut okresu lat 70-tych,
miałem kiedyś garbuskę tak skundloną. Dało się nią jeździć, ale to już nie było TO...
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Tak, ale musisz zdobyć cały mechanizm wybierania biegów, począwszy od gałki a skończywszy na wybieraku włącznie z dekielkiem na skrzyni.
Możesz poszukać nawet jakiejś niesprawnej skrzyni która będzie dawcą tych elementów.
W tamtych czasach biegi w podłodze były prestiżem więc zapożyczano mechanizm wybierania z małą przeróbką od Żuka.
Ciekawostką jest że pierwsza seria Warszaw też miała biegi w podłodze, ale było ich mało i raczej nie przetrwały te wersje.
Możesz poszukać nawet jakiejś niesprawnej skrzyni która będzie dawcą tych elementów.
W tamtych czasach biegi w podłodze były prestiżem więc zapożyczano mechanizm wybierania z małą przeróbką od Żuka.
Ciekawostką jest że pierwsza seria Warszaw też miała biegi w podłodze, ale było ich mało i raczej nie przetrwały te wersje.