Syrena 105 i 105L
Moderator: adameo2
Syrena 105 i 105L
Mam pewien problem poniewaz wypatrzylem w okolicy syrene 105L ktora chce sciagnac i wykorzystac z niej blachy i rame poniewaz stan blach w mijej 105 jest kiepski a rame mam po jakiejs stluczce nieco z przodu wygieta. Otoz czy nie bedzie problemu z wymiana tego poniewaz chcialbym zachowac wszystkie inne elementy z mojej syreny: fotele - czy aby w 105 nie sa nieco szersze i czy mocowania beda pasowaly, dzwignia zmiany biegow - w kierownicy czy ten otwor na ciegna nadal istnieje, hamulec reczny - czy bedzie mozliwosc zamoocwania tego pod kierownica
Siedzenia są szersze, ale konstrukcja taka sama, także będą pasować, co do ręcznego to jest trochę inny ukłąd i trzeba pokombinować. Również jeżeli chodzi o pompę hamulcową, to jeżeli u ciebie jest jednoobwodowa (PRZED 1974 R) to konieczna będzie przeróbka mocowania. Generalnie to różnice w tym wszystkim są w duperelach i kawał grubej blachy oraz spawarka załatwiają sprawę.
Napewno rozstaw szyn pod siedzenia jest inny i mocowanie ręcznego i lewarka zmiany biegów w podłodze. Dziura do zmiany biegów przy kierownicy w 105 jest tylko przelotkę (gumę) musiałbyś przełożyć, a co do otworu i mocowania ręcznego pod deską się nie wypowiem (nie wiem).
Albo zostaw sobie 105L, albo tylko biegi przełóż ze 105 jak Ci zależy (i może ręczny jak się da), ale fotele zostaną szerzej (i chyba od L i będziesz miał mocowania po dźwigniach).
Inne rozwiązanie: jeśli w 105 masz tylko wstawić drobne łaty w podłodze i pozmnieniać blachy demontowalne to możesz próbować w ten sposób.
Żeby zostawić nr ramy musiałbyś przespawać przednią belkę.
Albo zostaw sobie 105L, albo tylko biegi przełóż ze 105 jak Ci zależy (i może ręczny jak się da), ale fotele zostaną szerzej (i chyba od L i będziesz miał mocowania po dźwigniach).
Inne rozwiązanie: jeśli w 105 masz tylko wstawić drobne łaty w podłodze i pozmnieniać blachy demontowalne to możesz próbować w ten sposób.
Żeby zostawić nr ramy musiałbyś przespawać przednią belkę.