Zamiana biegunowosci

patenty, przeróbki, ulepszenia
Awatar użytkownika
Jacek B.
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2006-05-29, 21:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jacek B. »

Czyli przy antenie masę odkręcić a zostawić przy radiu jak jest, czyli połączenie we wtyku antenowym (auto z "-" na masie)? Dobrze zrozumiałem?
Co to poprawia?
--o00o----'(_)'----o00o--
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

chyba dobrze.
Masa na antenie powinna być z jednej strony (albo wtyczki albo masztu).
Oczywiście czesto jest po obu albo żadnej i nic to nie zmienia bo zależy od konkretnego przypadku.
Ale jak mamy tak to zawsze jest dobrze bo oplot ekranuje i nie pozwala zakłócać a jednocześnie nie ogą w nim powstać prądy wirowe (Czasem powstaja i też pogarszaja odbiór)
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

ale magnesówke mozna bez strachu na plusie na masie stosowac?
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

Nie używałem magnesówki ale z trego co wiem to powinna być na jakiejś gumie żeby nie uszkodzić lakieru a ponieważ sam lakier jest izolatorem to nie sądze żeby producent zakładał tam styk z masa.
Dla pewności zawsze możesz wźąść miernik przykleić antene i sprawdzić czy wtyczka nie ma przejścia na mase.
Wydaje mi się jednak ze nie ma styku i spokojnie można stosować z + na masie.
Awatar użytkownika
Sebastian
-#Junior
-#Junior
Posty: 152
Rejestracja: 2006-02-09, 21:08
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Sebastian »

Witam.Panowie sprawa jest bardzo prosta.Ja przebiegunowałem pradnice w mojej syrence.Powiedział mi o tym stary syreniarz.Robi się to tak: zdejmujemy w samochodzie klemy z przewodów i zamieniamy.Podłączamy akumulator z minusem na masie i odpalamy na wolnych obrotach.i czekamy aż zgasnie lampka ładowanie.Po zgaśniecu wszystko jest ok
Ja już na takiej pradnicy jezdze 3 lata.
Syrenka 105L to moja miłość i młodość !!!
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

No proszę :)
ODPOWIEDZ