SAN
Fajny. Z zewnątrz bardzo dobrze rokuje. Ciekawe jak w środku i jaki spód?
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
Świetny ten wyremontowany miejski, widziałem go w Chmielniku parę lat temu. Zakład w Woli Dalszej wyspecjalizował się w remontach starych autobusów, kilka ich zrobił.
Ile zostało Sanów H100B? Są dwa wyremontowane, jednego w niezłym stanie prezentował kiedyś użytkownik forum, nicka nie pamiętam, w każdym razie przedsiębiorca, auto miało kolor zielony. Poza tym coś ze dwa wraki, więcej nie znam.
Ile zostało Sanów H100B? Są dwa wyremontowane, jednego w niezłym stanie prezentował kiedyś użytkownik forum, nicka nie pamiętam, w każdym razie przedsiębiorca, auto miało kolor zielony. Poza tym coś ze dwa wraki, więcej nie znam.
Poszukuję informacji i części do polskich przedwojennych pojazdów.
Ten zielony San h100B miał być remontowany ale cos się remont przedłuża.
[ Dodano: 2018-05-02, 09:54 ]
Ciekawe czy jeszcze istnieje
http://lubelskakolej.net/wp/autobusy/
[ Dodano: 2018-05-31, 14:15 ]
Ogórek MEX wraca do żywych super robota
[ Dodano: 2018-05-31, 14:16 ]
Odnalazł się unikatowy San h25 ktoś chętny?
[ Dodano: 2018-05-02, 09:54 ]
Ciekawe czy jeszcze istnieje
http://lubelskakolej.net/wp/autobusy/
[ Dodano: 2018-05-31, 14:15 ]
Ogórek MEX wraca do żywych super robota
[ Dodano: 2018-05-31, 14:16 ]
Odnalazł się unikatowy San h25 ktoś chętny?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
krzych197
Da się jeszcze coś z tego zrobić ? - Będzie ciężko ! A jak na sprzedaż to jaka cena - z ciekawości ??? ( to Fenix z popiołów ! )
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Tak myślałem ! - Szkoda !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
- Bartek_RMI
- -#Junior
- Posty: 100
- Rejestracja: 2008-10-26, 14:50
- Lokalizacja: Mielec
Szukać chętnego na siłę ! To nie ma prawa zmarnować się do końca !
A przynajmniej na razie schować pod dach !
A przynajmniej na razie schować pod dach !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Świetny ten H25! Krzychu, a czym się różniły H25 od H27, zastanawiam się, ale aż tak nie siedzę w autobusach. H27 jest w kolekcji z Buska, to jedyny znany do tej pory.
Oglądałem ostatnio "Uciec jak najbliżej", film polecam bo dobry, a ciekawostką są dwa Sany H01 połączone i zaadaptowane na biuro. Dwa kolejne stoją jako być może magazyny. Ciekawe gdzie to w Polsce było, bo wygląda, że filmowcy skorzystali z miejsca, które w ten sposób funkcjonowało na co dzień.
Oglądałem ostatnio "Uciec jak najbliżej", film polecam bo dobry, a ciekawostką są dwa Sany H01 połączone i zaadaptowane na biuro. Dwa kolejne stoją jako być może magazyny. Ciekawe gdzie to w Polsce było, bo wygląda, że filmowcy skorzystali z miejsca, które w ten sposób funkcjonowało na co dzień.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Poszukuję informacji i części do polskich przedwojennych pojazdów.
Różniły się w zasadzie tylko silnikiem: H25 z benzynowym, H27 z wysokoprężnym.
Nie mówimy o pierwszych egzemplarzach bo te oprócz znaczka miały wszystkie zewnętrzne cechy H01.
Jestem pewny, że w filmie wykorzystano oryginalną scenerię. Nie była ona tak rzadka jak nam się dziś wydaje. Stary autobus był idealnym rozwiązaniem na pakamerę podobnie jak stary wagon na "wczasy wagonowe". Wykorzystywano wszystko co nadawało się do powtórnego użycia z braku innych rozwiązań. Nie było kontenerów a zdobycie przydziału (!) na produkowany ruchomy barak było trudne i kosztowało morze wypitego z towarzyszami alkoholu.
Gdy poszukiwałem Sana lub później części do niego natknąłem się na kilka garaży zrobionych z takich dawnych autobusów, a na starszych zdjęciach mam uchwycone stojące co prawda na kołach ale wykorzystywane dawne Sany już tylko jako przyczepy służące do obsługi budów czy remontów.
Krakowski San H01 przetrwał tylko dzięki temu, że służył jako przyczepa.
Nie mówimy o pierwszych egzemplarzach bo te oprócz znaczka miały wszystkie zewnętrzne cechy H01.
Jestem pewny, że w filmie wykorzystano oryginalną scenerię. Nie była ona tak rzadka jak nam się dziś wydaje. Stary autobus był idealnym rozwiązaniem na pakamerę podobnie jak stary wagon na "wczasy wagonowe". Wykorzystywano wszystko co nadawało się do powtórnego użycia z braku innych rozwiązań. Nie było kontenerów a zdobycie przydziału (!) na produkowany ruchomy barak było trudne i kosztowało morze wypitego z towarzyszami alkoholu.
Gdy poszukiwałem Sana lub później części do niego natknąłem się na kilka garaży zrobionych z takich dawnych autobusów, a na starszych zdjęciach mam uchwycone stojące co prawda na kołach ale wykorzystywane dawne Sany już tylko jako przyczepy służące do obsługi budów czy remontów.
Krakowski San H01 przetrwał tylko dzięki temu, że służył jako przyczepa.
Radekk, dzięki za info, tak myślałem, że różnica była tylko w silnikach, podobnie oznaczano ciężarówki Star. Co do autobusów używanych jako baraki na budowach to pamiętam z początku lat 90. przedwojennego dużego chyba Mercedesa albo podobny (nie miałem aparatu, żeby zrobić zdjęcie), który stał (sama buda na kołach) przy stacji Żurawica, albo stację wcześniej, nie jeżdżę tam od lat. Wysiadłem z pociągu, zaglądałem przez atrapę chłodnicy, nie miał silnika tylko położone deski. W okolicach Rzeszowa stało sporo Sanów H100. To se ne vrati niestety, piękne auta były na wyciągnięcie ręki, ja miałem paręnaście lat ale nie rozumiem, czemu starsi się nimi nie interesowali, żeby coś zachować.
Poszukuję informacji i części do polskich przedwojennych pojazdów.
Starsi - to na pewno by się zainteresowali, ale jest ale ! To wszystko była własność Państwa !
Nie wolno było nic sprzedawać dla prywatnej osoby - z prostej przyczyny - ano by się wzbogacił kapitalista jeden - a tu KOMUNA w pełni ! Wszystko zezłomować , zniszczyć, rozwalić byleby nie wpadło w prywatne ręce, pociąć palnikiem na żyletki ! T A K B Y Ł O !!!
Nie wolno było nic sprzedawać dla prywatnej osoby - z prostej przyczyny - ano by się wzbogacił kapitalista jeden - a tu KOMUNA w pełni ! Wszystko zezłomować , zniszczyć, rozwalić byleby nie wpadło w prywatne ręce, pociąć palnikiem na żyletki ! T A K B Y Ł O !!!
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL