regeneracja wału korbowego w Warszawie i okolicach

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

simek pisze:
Sikor pisze:zabierz korbowody, poważ je i obrób tak żeby miały taki sam ciężar, mozesz je też wypolerować. Więcej się chyba nie da zrobić, chyba że chcesz wykorbienia sobie wypełnić. .
Czytelnika Automobilisty na kilometr wyczujesz :D
To żeś trafił kulą w płot :smiech
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

on to raczej ca;]
syrena to nie samochód.
Andrzej Melon
Posty: 9
Rejestracja: 2008-01-02, 22:11
Lokalizacja: Z TworekB-)

Post autor: Andrzej Melon »

Lozyska-musza byc z powiekszonym luzem i o wyzszej klasie wykonania-do syreny- 3 sztuki 6307 C46 i 1 szt 6307 NC 46 to ostatnie ciezko dostac,ale sprowadzili dla mnie 5 szt w premie na jaktorowskiej- powinny jeszcze 2 byc. reszte -dostaniesz na sycowskiej u przedstawicieli Krasnika, albo w Fin-ie na czechowickiej
Sikor-ja Ci tam zadnych Skf nie wkladalem,to krasniki byli...
Mon coeur- 2 temp moteur!
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

mam niedaleko sklep specjalizujący się w łożyskach, oringach i innych nietypowych rzeczach, może tam załatwię, ale tychłożysk z rowkiem nigdzie nie da rady dostać ?
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1843
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Tutaj mają 17 sztuk - chyba wystarczy na jeden wał :grinser
http://www.velvet-lozyska.pl/index.php? ... ite=oferta
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Andrzej Melon
Posty: 9
Rejestracja: 2008-01-02, 22:11
Lokalizacja: Z TworekB-)

Post autor: Andrzej Melon »

z pewnoscia :npowiem
i jeszcze wazne uzupelnienie: zeby lozyska korbowe dlugo dzialaly i nie "zlapaly" po pierwszym niezamierzonym hamowaniu silnikiem- LUZ OSIOWY MIEDZY STOPA KORBOWODU A TARCZA WALU MUSI MIEC 0,3MM MIN! promieniowy powinien byc za to b maly-ok. 0,01mm.trzeba o to poprosic goscia ktory wal bedzie skladal, bo nagminnie (np.na Krakowiakow ) skladaja je na luz osiowy 0,1-0,2mm-przez co sie zacieraja. Sikor ma w Wartku 0,3-0,35+dodatkowe podciecia smarowe(w syrenie juz sa) i chodzi jak zloto!
powodzenia! :ok3
Mon coeur- 2 temp moteur!
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

hmm... nigdzie nie mogę znaleźć nic na temat wymiany łożysk korbowodowych, ani ich rozmiarów, ktoś coś opowie ?
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

niech cie o to glowa nie boli,oni sie tym zajma-tylko powiedz im o tym luzie osiowym 0,3mm na korbowodach i wez swoje lozyska glowne:)
Mon coeur- deux temp moteur!
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

ok, widzę że zakres prac do wykonania mi się nieźle rozszerzył już, poczynając od wału, przez sprzęgło, przeróbkę przedniego pióra by stała niżej, amortyzatorów od busa, po chrzanione hamulce, od pół roku nie wiem czemu prawe tylne koło za mocno hamuje względem reszty mimo że wszystkie hamulce są czyściutkie i suche :(
Awatar użytkownika
Gieroy
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1843
Rejestracja: 2005-12-24, 21:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Gieroy »

Ciekawe jak ważne jest to żeby mieć na głównych łożyskach mocniejsze mosiężne koszyki czyli typ XMA. Bo łożysko 6307 C46 ma koszyki stalowe.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

ogladalem niedawno nowy wal i mial stalowe-mosiezne byly tylko w pierwszych. mysle,ze stalowe bardziej wytrzymale,teraz zreszta ciezko o mosiezne,predzej z tworzyw(jak np te z MZ)
Mon coeur- deux temp moteur!
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

czemu muszą być o powiększonym luzie? wciskają mi tu na siłę SKF z "normalnym" luzem
Awatar użytkownika
Sikor
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1583
Rejestracja: 2005-10-12, 11:37
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: Sikor »

To bierz z normalnym, zobaczymy ile wytrzymają:D
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Awatar użytkownika
DeMaDeS
-#Junior
-#Junior
Posty: 135
Rejestracja: 2005-07-19, 17:22
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: DeMaDeS »

a co ja królik doświadczalny? :)
kombi
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1239
Rejestracja: 2005-01-28, 23:24
Lokalizacja: Szczecin Dabie :]

Post autor: kombi »

Królik nie królik zawsze musi być ten pierwszy [RAZ]
kombi
ODPOWIEDZ