witajcie
Może ktoś podsunie jakiś trop, pomysł. Zastrzegam się, że jestem laikiem więc mimo starań, opisuję "po swojemu". wybaczcie...
Nabyłem ciągniczek Dzik, zapłon ma "ręczny" - taka wajcha
Palił ciężko, długo trzeba było, pomagało podlanie mieszanki po odkręceniu świecy w komorę tłoka, zapalał dobrze jednak zaraz wchodził na duże obroty.
Po jakimś czasie już podlanie paliwa nie dało nic, rozebrałem gaźnik jikov (poh 30)
ale ciągłe nie chce zapalić,
Próbowałem odkręcić gaźnik (bo może za mało powietrza miał) i podlać na tłok mieszankę i też nic ,
Iskra jest,
czy została tylko nieszczelność uszczelek na tłoku do sprawdzenia czy jest jeszcze jakaś próba?
w linku już tu chyba kiedyś pokazywana strona z instrukcją podobnego sprzętu
http://www.ciagnik-dzik.ct8.pl/instrukc ... gnika.html
Jeśli ktoś ma jakieś jeszcze pomysły to będę wdzięczny - obawiam się rozkręcać silnik, jeśli może to nie to, bo po podlaniu paliwa ładnie zapalał praktycznie od razu - czy by się tak zmieniło coś akturat
traktorek Dzik2nie chce zapalić
traktorek Dzik2nie chce zapalić
Pozdrawiam
Witam, skoro wcześniej zapalał po podaniu paliwa na cylindry to problemem będzie gaźnik lub pompa paliwa i na tym bym się na początku skupił.
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
mój mail: panbabcia@o2.pl
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Dzięki za odpowiedzi,
Ale gdyby była wina gaźnika to czy po odkręceniu go nie powinien zadziałać po podlaniu? (pompy paliwa nie ma)
Może być właśnie kompresja słaba, ale to wiąże się z rozkręceniem by sprawdzić tłok itd.
Na forum wyczytałem znów ( wiadomo, chodziło o syrenę ale w końcu dwusuw), że kompresja nie koniecznie ma taki wpływ na odpalenie.
Jak pisałem nie chciałbym za bardzo "otwierać" silnika, ale jak będzie szło w tym kierunku, że to mogło po prostu się zużyć się uszczelnienie to będę działał.
Ale gdyby była wina gaźnika to czy po odkręceniu go nie powinien zadziałać po podlaniu? (pompy paliwa nie ma)
Może być właśnie kompresja słaba, ale to wiąże się z rozkręceniem by sprawdzić tłok itd.
Na forum wyczytałem znów ( wiadomo, chodziło o syrenę ale w końcu dwusuw), że kompresja nie koniecznie ma taki wpływ na odpalenie.
Jak pisałem nie chciałbym za bardzo "otwierać" silnika, ale jak będzie szło w tym kierunku, że to mogło po prostu się zużyć się uszczelnienie to będę działał.
Pozdrawiam
i jak dzik?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz