Parowozownia Wolsztyn
Parowozownia Wolsztyn
https://wolsztyn.naszemiasto.pl/parowoz ... c1-8279722
[ Dodano: 2021-05-16, 10:11 ]
Ponieważ o Wolsztyńskiej Parowozowni coraz głośniej - postanowiłem założyć nowy wątek :
Parowozownia Wolsztyn. Wszystkie nowości będziemy wklejać - na pewno znajdą się chętni pasjonaci do oglądania ! Pozdrawiam z Wolsztyna !
[ Dodano: 2021-05-16, 10:11 ]
Ponieważ o Wolsztyńskiej Parowozowni coraz głośniej - postanowiłem założyć nowy wątek :
Parowozownia Wolsztyn. Wszystkie nowości będziemy wklejać - na pewno znajdą się chętni pasjonaci do oglądania ! Pozdrawiam z Wolsztyna !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Parowozownia Wolsztyn mekka parowozów , obecnie czynnych dwie sztuki trochę lepiej Chabówka cztery sztuki. Niestety ludzi znających się na parowozach i ich naprawach jest coraz mniej. Naprawa bądź odbudowa warszawy ,syreny lub jakikolwiek autobusu przy naprawie parowozu to pikuś . Naprawa ok 1 miliona ,odbudowa np. Pt31 ok 7 milionów zł . Także cieszmy się tym co nam zostało.
Wolf, Tak jest ! - Cieszmy się !. A wiesz, że Wolsztyńskie parowozy obsługują linie planowe codziennie ?? Co tydzień wrzucimy jakiś filmik z Wolsztyna ! Pasjonatów kolejnictwa też nie brakuje jak
naszych SYRENEK
naszych SYRENEK
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Ale kotły chyba też z blachy jedynki jak nasze karoserie ???
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
mój mail: panbabcia@o2.pl
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Np : Tender przy OK22 mieści 22m3 wody tj 22 tony !!! (1m3 wody=1t), a gdzie jeszcze węgiel ?
Jakie grube zatem muszą być blachy, żeby to wszystko nie rozleciało się na torach i jeszcze w ruchu !?
Jakie grube zatem muszą być blachy, żeby to wszystko nie rozleciało się na torach i jeszcze w ruchu !?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Wolf, Tak - to wszystko prawda ! Siedzisz mocno w temacie ! Chciałem zobrazować na przykładzie w zasadzie małej lokomotywy jakie to ciężary i jakie blachy muszą być ! Można sobie wyobrazić jaką one muszą mieć moc !!! Jak byłem jeszcze mały - to mój Ojciec jak staliśmy na zamkniętym przejeżdzie kolejowym, to kazał liczyć ile wagonów ona ciągnie ! Moc piekielna - 60 do 90 wagonów, a każdy wagon po x ton >>> Niesamowite ! Na dzień dzisiejszy to ~~ więcej jak 90 TIRÓW
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Już nie trochę, ale mocno przesadziłeś. Bo i może lokomotywy (!) taką masę uciągnęłyby, ale taki pociąg nie zmieściłby się na żadnej stacji. Po takie widoki to do Ameryki północnej trzeba się udać.- 60 do 90 wagonów, a każdy wagon po x ton
A masa, grubość i wielkość detali zastosowanych do budowy każdej lokomotywy ma istotne znaczenie nie tylko dla wytrzymałości konstrukcji ale także masy samej lokomotywy, która ma istotne znaczenie dla masy prowadzonego pociągu. Oczywiście jest też granica bo należy pamiętać o naciskach, które znów mają znaczenie dla szlaku i jego podbudowy.
Dość wymądrzania.
Wolsztyn? Fajny, ale to już zupełnie inna bajka niż ta, sprzed lat. Pociągi prowadzone trakcją parową do Nowej Soli czy Sulechowa już pewnie nie wrócą....
radekk, Nie, - nie przesadziłem ! 60 wagonów to był z reguły standard ! A pociąg towarowy nie musiał się mieścić na stacji. Na małych miejscowościach z reguły nie zatrzymywał się. Ważne, że lokomotywa stanęła pod semaforem, a ogon mógł stać w polu !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Weźcie panowie pod uwagę że wagony niegdyś były dużo mniejsze niż te obecne więc ich masa ale i również długość były mniejsze.
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
mój mail: panbabcia@o2.pl