zalewa 3 gar na ssaniu

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
RADEK1985
-#Junior
-#Junior
Posty: 148
Rejestracja: 2019-03-20, 19:24
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

zalewa 3 gar na ssaniu

Post autor: RADEK1985 »

Witam smigam syrena raz na tydzien sporadycznie mam taki problem stało sie tak dwa razy odpalam ja na ssaniu musze krecic pare sekund jak zapali trzymam ja około 30-40 na ssaniu po czym dwa razy mi sie zalała wsiadam cche jechac czuje ze nie ma siły wykrecam swiece 3 mokra po wyczyszczeniu odzyskuje moc jest co moze byc powodem tego ze potrafi ten garaz zalac za długo trzymam na ssaniu mam troche słaby akumulator swiece wspołczene iskra m60 ?
życie jest jak rower nie krecisz nie jedziesz
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Silnik skarpety na najsłabszy ten trzeci gar. Wypiłuj styki i wymyj solidnie benzyną ekstrakcyjną, następnie dmuchanie sprężonym powietrzem. Ustaw zapłon na tym garze tak, aby przerwa na przerywaczu była jakieś 2mm.
RADEK1985
-#Junior
-#Junior
Posty: 148
Rejestracja: 2019-03-20, 19:24
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: RADEK1985 »

Z tego co wiem to poprzedni wlasciciel oddawal do regulacji zaplon jakiemus specowi ktory ogarnia temat czyli zaplon ok swiece po przelocie 500km cewki z epoki chyba przeczyszcze styk i pod odpaleniu bede odrazu ssanie wylaczal

[ Dodano: 2019-12-21, 09:06 ]
Musze meczyć znajomego bo mamy w planach zrobic elektroniczny zaplon :) wtedy bedzie spokoj
życie jest jak rower nie krecisz nie jedziesz
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Jeśli chodzi o fabryczny układ zapłonowy to jeśli zadbasz o niego w każdym szczególe to też potrafi chodzić bezawaryjnie przez wiele lat.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
RADEK1985
-#Junior
-#Junior
Posty: 148
Rejestracja: 2019-03-20, 19:24
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: RADEK1985 »

niby jest wszystko nowe i dobrze ustawione zastanawiam sie czy nie zaadoptować zapłon od Wartburga i elektroniczny i miec swiety spokoj

[ Dodano: 2019-12-23, 10:40 ]
juz znalazłem przyczyne kabel wysokiego napiecia nie przewodzi prądu i cewka juz jest słaba ma opór w uzowjeniu pierowtnym tylko 2,5 a powinno miec cos koło 4
życie jest jak rower nie krecisz nie jedziesz
ODPOWIEDZ