BLOKADA ANTYKRADZIEŻOWA KÓŁ

Informacje techniczne innych pojazdów.
ODPOWIEDZ
FSMsyrena105
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 473
Rejestracja: 2014-09-10, 20:20
Lokalizacja: wielkopolska

BLOKADA ANTYKRADZIEŻOWA KÓŁ

Post autor: FSMsyrena105 »

Witam. Przedstawiam niesamowite kołpaki do malucha! Komplet na cztery koła, przykręcane mocowania do felg na otworki ustalające połoźenie felgi. Na to zakłada się kołpak i zamyka się go na szyfr. Wszystkie 4 mają ten sam szyfr. Jak nie znasz lub zapomnisz szyfr to nie dostaniesz się do szpilek. Hehe. Producent nieznany, spotkał ktoś kiedyś taki patent?

[ Dodano: 2018-06-28, 19:28 ]
Na to kołpak

[ Dodano: 2018-06-28, 19:30 ]
Przykrycie szyfru i gotowe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Było sporo takich wynalazków 😈
Nie tylko do malucha.
Miałem kiedyś na szyfr i dodatkowy kluczyk jak do drzwi.
To zabytek a wręcz unikat 😎
Świadectwo czasów gdy koła też trzeba było fest zabezpieczyć 😝
motomania na luzie
Awatar użytkownika
Pasjonat87
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 282
Rejestracja: 2016-08-10, 12:29
Lokalizacja: PL

Post autor: Pasjonat87 »

u siebie mam z epoki srube jedna w kazdym kole na specjalny klucz dorabiany indiwidualnie sruba okragla tez dorabiana z malym wglebieniem z boku po zgubieniu klucza lub w przypadku zlodzieja jedyna metoda odkrecenia to walic mlotkiem i klinem celowac w zaglebienie ale dlugo by to trwalo i narobil by sie halas ;)
Suwmiarka
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 248
Rejestracja: 2014-07-07, 09:30
Lokalizacja: PL

Post autor: Suwmiarka »

Bardzo fajny patent :grinser
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Miałem kiedyś śruby wkładką i kluczem jak do drzwi :)
Tokarz - wujek i inni tokarze w jego zakładzie dorabiali w wolnym czasie śruby specjalnie. Łeb śruby posiadał otwór "stopniowany" - kilka zazwyczaj 3, stopnie o coraz mniejszej średnicy, z czego ostatni był umieszczony mimośrodowo. Niby proste, ale potrzebny był odpowiedni, dorobiony do danej śruby klucz. Takie były czasy, że dobra opona była na wagę złota.
Pasjonat87 pisze:sruba okragla tez dorabiana z malym wglebieniem
Podobne też miałem - śruba miała łeb stożkowy (coś jak stożek morse'a) ale z 3 wgłębieniami. A klucz miał odpowiedni stożek i wprasowane wałeczki (coś jak z łożyska) które wchodziły w te wgłębienia.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
majeniu1810
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 359
Rejestracja: 2010-11-25, 23:43
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: majeniu1810 »

świetny patent !!!!!
myślę że i w naszych czasach zdałby egzamin lepiej niż nie jeden alarm - w końcu teraz auto z super alarmem kradnie się w kilka minut - komu by się chciało majstrować tyle przy kołach .... pewnie ukradliby całe auto :D :D :D :D :D :D
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

nie zycze Ci kapcia :D

ostatnio znalazłem jedną śrube antykrdzieżowa do ST
:)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
ODPOWIEDZ