POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
'94 VW Polo 1.3 nie pali
Autor Wiadomość
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4538
Skąd: PRL
  Wysłany: 2018-02-06, 15:22   '94 VW Polo 1.3 nie pali

Witam!
Obywatele, ktokolwiek ma doświadczenie z tym wynalazkiem prosiłbym o sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Kolega ma Polówkę 1.3 silnik. Samochód nie pali inaczej niż na hol nawet po jednym dniu postoju.
W sobotę wymieniliśmy świece (zaolejone), kopułkę i kable na inne dobre. Akumulator naładowany, oczyszczone bieguny i klemy. Wąż odmy idący od dolnej obudowy filtra zawalony masłem olejowym.
Paliwo dochodzi, z filtra czuć benzyną.
Nie pomogło aplikowanie plaka do wtrysku, pchanie z górki, dopiero holowanie innym samochodem na II biegu i to na dosyć sporym odcinku.
W ten sposób odpalony pracuje równo, nie wypadają gary ani się nie dusi z braku paliwa jednak jest słaby na jedynce, słabo się zbiera.
Wczoraj pojechał do roboty i po ośmiu godzinach normalnie odpalił.
No normalnie robi mi to wodę z mózgu.
Dostęp do świec oczywiście jak to we wszystkich tych germańskich wynalazkach ===wymarzony!!!! Bez imbusa 5 w celu demontażu całej obudowy filtra nie podchodź. Jakby tego było mało trzeba wyciągać łamliwą plastikową listwę przewodów...
Jaki debil to tak zaprojektował?
W Polonezie jest prosto, wszystko przejrzyście, jak na dłoni. Dostęp do świec fabrycznym kluczem jak najbardziej wykonalny. Pompa wody oddzielnie, bez ingerencji w rozrząd, śruby wszystkie na wkrętak płaski, na krzyżaka albo na normalny klucz, zapłon bezrozdzielaczowy. Takie wozy należy konstruować.

Pozdrawiam
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7316
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2018-02-06, 19:08   

Czujnik połozenia walu
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4538
Skąd: PRL
Wysłany: 2018-02-06, 19:25   

I to daje taki objaw, że nie chce odpalić a po wystartowaniu będzie już chodził normalnie?

Na Elektrodzie znalazłem też wzmiankę nt. czujnika Halla:

https://www.elektroda.pl/...pic1482590.html
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
Yanosik 
ZasmarkanySzcurekBuc



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 1701
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-02-06, 20:58   

Paliwa nie podaje. 1,3 to na wtrysku wielopunktowym? Ma LPG? Ciśnienie paliwa OK?

Palce Ci zgniją od dotykania niemieckiego auta :D
_________________
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
 
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4538
Skąd: PRL
Wysłany: 2018-02-06, 21:24   

Yanosik - znajomemu człowiekowi trzeba pomóc :piwo: Jakiegoś przypadkowego VAG-iniarza olałbym ciepłym moczem ale dla ziomów się nie odmawia.

Paliwo dochodzi, elpega nie posiada, wtrysk chyba jednopunkt coś a'la gaźnik. Pierwszy wypust Polo w okrągłej budzie także pewnie jednopunkt.
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
Yanosik 
ZasmarkanySzcurekBuc



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 1701
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-02-06, 22:18   

Miałem polo '90 1,3 i miało wielopunkt. Paliwo dokąd dochodzi?
_________________
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
 
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4538
Skąd: PRL
Wysłany: 2018-02-06, 22:57   

Ale wielopunkt to ten z listwą wtryskiwaczy i filtr powietrza prostokątny w oddzielnym pudełku z przodu? O to chodzi?
Tutaj czegoś takiego nie ma. Jest owalny filtr na górze elementu podobnego do gaźnika.
Do miski filtra wchodzi od dołu wąż odmy i dwa przewody podciśnieniowe.

Paliwo podaje ponieważ w czasie kręcenia na postoju rozrusznikiem śmierdzi benzyną z obudowy filtra a jak już odpali to pracuje równo bez szarpnięć.
Zastanawiające jest dlaczego nie odpala z plakiem.

[ Dodano: 2018-02-06, 23:01 ]
https://sprzedajemy.pl/silnik-vw-polo-1-3-95r-pawlowice-2-6bea9f-nr34553287

Silnik i obudowa filtra jak na foto z ogłoszenia.
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
Kozichwost 
Kozichwost



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 1468
Skąd: okolice Tarnobrzega
Wysłany: 2018-02-07, 00:00   

Czujnik położenia wału. Powtórzę po kierowniku. Z plakiem by odpalił jakby miał wszystko ok, a nie dostawał by paliwa. Tutaj jest coś z zapłonem. Czujnik Halla można wykluczyć, on jak umiera to raz na zawsze.
Naście lat temu miałem służbowe CC700. Miało ciekawy objaw. Jechało jechało nagle gasło. Musiało trochę odpocząć i odpalało jakby nigdy nic, jechało dalej aż się znowu zmęczyło. To była awaria czujnika położenia wału
_________________
105L '81, 104' 66 - w planach jeszcze coś......
 
KIEROWCA 
Towarzysz Wiesław



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 4538
Skąd: PRL
Wysłany: 2018-02-07, 06:29   

Dzięki Panowie :piwo: I to się nazywa Forum na poziomie, same rzeczowe odpowiedzi :ok3
_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
 
SyrHarMer 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 1836
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2018-02-07, 09:19   

KIEROWCA, No !
_________________
Roman

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL

Info mail: roman.bloszyk@gmail.com
 
sereniarz(atom1) 
blue & white top



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 2463
Skąd: z Podlasia
Wysłany: 2018-02-07, 20:30   

w aparacie zap idzie kostka to ten czujnik
_________________
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.u...ratorzy1jb5.jpg
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY