'94 VW Polo 1.3 nie pali

Informacje techniczne innych pojazdów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

'94 VW Polo 1.3 nie pali

Post autor: KIEROWCA »

Witam!
Obywatele, ktokolwiek ma doświadczenie z tym wynalazkiem prosiłbym o sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu tego problemu.
Kolega ma Polówkę 1.3 silnik. Samochód nie pali inaczej niż na hol nawet po jednym dniu postoju.
W sobotę wymieniliśmy świece (zaolejone), kopułkę i kable na inne dobre. Akumulator naładowany, oczyszczone bieguny i klemy. Wąż odmy idący od dolnej obudowy filtra zawalony masłem olejowym.
Paliwo dochodzi, z filtra czuć benzyną.
Nie pomogło aplikowanie plaka do wtrysku, pchanie z górki, dopiero holowanie innym samochodem na II biegu i to na dosyć sporym odcinku.
W ten sposób odpalony pracuje równo, nie wypadają gary ani się nie dusi z braku paliwa jednak jest słaby na jedynce, słabo się zbiera.
Wczoraj pojechał do roboty i po ośmiu godzinach normalnie odpalił.
No normalnie robi mi to wodę z mózgu.
Dostęp do świec oczywiście jak to we wszystkich tych germańskich wynalazkach ===wymarzony!!!! Bez imbusa 5 w celu demontażu całej obudowy filtra nie podchodź. Jakby tego było mało trzeba wyciągać łamliwą plastikową listwę przewodów...
Jaki debil to tak zaprojektował?
W Polonezie jest prosto, wszystko przejrzyście, jak na dłoni. Dostęp do świec fabrycznym kluczem jak najbardziej wykonalny. Pompa wody oddzielnie, bez ingerencji w rozrząd, śruby wszystkie na wkrętak płaski, na krzyżaka albo na normalny klucz, zapłon bezrozdzielaczowy. Takie wozy należy konstruować.

Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

Czujnik połozenia walu
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

I to daje taki objaw, że nie chce odpalić a po wystartowaniu będzie już chodził normalnie?

Na Elektrodzie znalazłem też wzmiankę nt. czujnika Halla:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1482590.html
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Paliwa nie podaje. 1,3 to na wtrysku wielopunktowym? Ma LPG? Ciśnienie paliwa OK?

Palce Ci zgniją od dotykania niemieckiego auta :D
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Yanosik - znajomemu człowiekowi trzeba pomóc :piwo: Jakiegoś przypadkowego VAG-iniarza olałbym ciepłym moczem ale dla ziomów się nie odmawia.

Paliwo dochodzi, elpega nie posiada, wtrysk chyba jednopunkt coś a'la gaźnik. Pierwszy wypust Polo w okrągłej budzie także pewnie jednopunkt.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Miałem polo '90 1,3 i miało wielopunkt. Paliwo dokąd dochodzi?
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Ale wielopunkt to ten z listwą wtryskiwaczy i filtr powietrza prostokątny w oddzielnym pudełku z przodu? O to chodzi?
Tutaj czegoś takiego nie ma. Jest owalny filtr na górze elementu podobnego do gaźnika.
Do miski filtra wchodzi od dołu wąż odmy i dwa przewody podciśnieniowe.

Paliwo podaje ponieważ w czasie kręcenia na postoju rozrusznikiem śmierdzi benzyną z obudowy filtra a jak już odpali to pracuje równo bez szarpnięć.
Zastanawiające jest dlaczego nie odpala z plakiem.

[ Dodano: 2018-02-06, 23:01 ]
https://sprzedajemy.pl/silnik-vw-polo-1 ... nr34553287

Silnik i obudowa filtra jak na foto z ogłoszenia.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Czujnik położenia wału. Powtórzę po kierowniku. Z plakiem by odpalił jakby miał wszystko ok, a nie dostawał by paliwa. Tutaj jest coś z zapłonem. Czujnik Halla można wykluczyć, on jak umiera to raz na zawsze.
Naście lat temu miałem służbowe CC700. Miało ciekawy objaw. Jechało jechało nagle gasło. Musiało trochę odpocząć i odpalało jakby nigdy nic, jechało dalej aż się znowu zmęczyło. To była awaria czujnika położenia wału
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Dzięki Panowie :piwo: I to się nazywa Forum na poziomie, same rzeczowe odpowiedzi :ok3
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
SyrHarMer
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2516
Rejestracja: 2015-12-29, 18:13
Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: SyrHarMer »

KIEROWCA, No !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545

KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r

KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

w aparacie zap idzie kostka to ten czujnik
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
ODPOWIEDZ