Chyba cos tutaj wyskoczylo (Ford Probe + 20PSI)

Informacje techniczne innych pojazdów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bubski
-#Junior
-#Junior
Posty: 106
Rejestracja: 2005-06-30, 18:27
Lokalizacja: Michigan

Chyba cos tutaj wyskoczylo (Ford Probe + 20PSI)

Post autor: bubski »

Chcialem wam pokazac troche szokujacych zdjec pewnego eksperymentu z turbo.

Te tloki chyba sie ze soba poklucily...


:F :smiech
Привет!
Marcinek 77

Post autor: Marcinek 77 »

WOW :zdziwko .Niezle tak stluczonego silnika nie widzialem nigdy :F .Pozatym witam dawno cie nie bylo :ok3
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

nic dziwnego przy takim doladowaniu! toć to prawie 20 atmosfer..;]
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

Mój silnik w CC wyglądał mniej więcej tak samo :? Tzn. głównie tłoki, choć były jeszcze trochę "poobgryzane", zostały praktycznie same korbowody na których, wisiały pierścienie ..... wał też wyglądał podobnie ..... tyle dobrze, że mój blok silnika byl cały :) U mnie urwała się tulej w jednym cylindrze i spadła na wał .... i jak spadła to tłok w który w niej chodził wyskoczył górą i przyciągnął ją do wału i silnik stanął ... :? Ogólnie masakra ........ ech ......

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

U mnie w Jawie wyskoczyło sobie zabezpieczenie sworznia (fabrycznie wykonane z drutu), zawadziło o okno płuczące i tam zostało rozprostowane i wprasowane w tłoka i w szczeliny w połamanych pierścieniach. Zrobiłem na tym jeszcze 700 km :shock: (awaria na trasie). Sworzeń się wysuwał, zaczął zawadzać o okienko, podrobił sobie w tuleji krawędź, która wpychała go spowrotem. Raz terkotało a raz nie. Efekt: tłok z wprasowanym rozprostowanym zabezpieczeniem, brak możliwości zdjęcia resztek pierścieni, rysa w cylindrze taka, że skończyła się tuleja żeliwna i zaczęło brać aluminium. Ale do domu Jawa dojechała o własnych siłach :grinser
Awatar użytkownika
Cinek
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2290
Rejestracja: 2005-01-21, 22:35
Lokalizacja: z pomorza

Post autor: Cinek »

Bo Jawa to zadziwiający sprzęt - psuje się na potęgę lecz nigdy tak, by zawiódł całkowicie. :grinser
Amerykaniec: "Ok, we have George Bush but we have Stevie Wonder, Bob Hope and Jonny Cash too!"
Polak: "We have Kaczyński and... No Wonder, No Hope and No Cash..."
Gość

Post autor: Gość »

Odbiegając od tematu, Jawa wcale nie jest awaryjna. Robię nią rocznie 10tyś km i poza drobnymi usterkami typu żarówka lub przerywacz w kierunkach działa bezproblemowo. Tak samo jak z Syrenką - wszystko zależy od stanu sprzętu.
Gość

Post autor: Gość »

nie wiem dlaczego tego nie widać ale to ja pisałem Kozichwost.
Awatar użytkownika
bubski
-#Junior
-#Junior
Posty: 106
Rejestracja: 2005-06-30, 18:27
Lokalizacja: Michigan

Post autor: bubski »

To auto zostalo naprawione,
ale ta podloga nigdy nie bedzie juz taka sama :grinser

Ja jestem pod wrazeniem ze ta cholerna skrzynia biegow nie eksplodowala.
Zwykle nie wytrzymuje wiecej niz 300Hp, to dlatego Ford Probe nie jest popularnym
autem "tunerskim"
Привет!
ODPOWIEDZ