Nie chce odpalić po długim postoju. Po podaniu paliwa pali

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Supermen
-#Junior
-#Junior
Posty: 173
Rejestracja: 2007-11-15, 08:15
Lokalizacja: Chojnice

Nie chce odpalić po długim postoju. Po podaniu paliwa pali

Post autor: Supermen »

Borykam się z denerwującym mnie problemem. A mianowicie moja Syrenka nigdy nie chce współpracować w zakresie odpalenia. Z jakiegoś powodu sama sobie nie podaje paliwa na cylindry.
Mój paten jest taki, że daję w strzykawkę benzynki i leję do każdego cylindra przez otwór świecy.
Już mnie to zaczyna coraz bardziej męczyć bo ile można odkręcać świece. W końcu gwinty się zużyją...

Problem jest o tyle zagadkowy, że jak już tylko załapie to pali jak szalona :klnie Mogę ją zgasić i odpala od ćwierć obrotu wału. Ale po każdym dłuższym postoju w garażu praktycznie nigdy nie odpala sama. Mogę kręcić aż się aku skończy.

Membranę w pompie oglądałem już X razy i albo jestem ślepy albo faktycznie jest ok.

Może gaźnik muszę uszczelnić bo faktycznie na tej blaszce osłaniającej rozrusznik sucho nie jest.
Awatar użytkownika
DarioRec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 617
Rejestracja: 2011-03-04, 19:46
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: DarioRec »

Po długim postoju gaźnik ma paliwo w komorze pływaka? Sprawdzałeś czy pompka pompuje, membrana to jedno, sa jeszcze zaworki w korpusie, może tam jest problem. Są wycieki paliwa pod autem, na łączeni przewodu sztywnego z igielitem?
:Wzrastająca z każdym rokiem liczba samochodów Syrena,...., wymaga przeprowadzenia fachowych zabiegów gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie pojazdu"

mgr inż. Zdzisław Glinka
Warszawa, kwiecień 1976 r.
Awatar użytkownika
Supermen
-#Junior
-#Junior
Posty: 173
Rejestracja: 2007-11-15, 08:15
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Supermen »

Jakby pompa nie pompowała to by nie chodził w ogóle przecież.

A nie pomyślałem o sprawdzeniu pływaka. Sprawdzę ten trop dzięki :)

Wycieków na łączeniach nigdzie nie widziałem. Przewody mam nowe bo zakładałem filterek.
Awatar użytkownika
DarioRec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 617
Rejestracja: 2011-03-04, 19:46
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: DarioRec »

Pompa może mieć słaby wydatek i pompuje dopiero jak silnik pracuje, a na rozruszniku brakuje jej "mocy"

[ Dodano: 2017-02-05, 12:33 ]
a filterek strzałeczką w stronę gaźnika? :grinser
:Wzrastająca z każdym rokiem liczba samochodów Syrena,...., wymaga przeprowadzenia fachowych zabiegów gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie pojazdu"

mgr inż. Zdzisław Glinka
Warszawa, kwiecień 1976 r.
Awatar użytkownika
Supermen
-#Junior
-#Junior
Posty: 173
Rejestracja: 2007-11-15, 08:15
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Supermen »

DarioRec pisze:Pompa może mieć słaby wydatek i pompuje dopiero jak silnik pracuje, a na rozruszniku brakuje jej "mocy"

[ Dodano: 2017-02-05, 12:33 ]
a filterek strzałeczką w stronę gaźnika? :grinser
Też racja. Tylko jak to sprawdzić.

No bez jaj. A są tacy, którzy montują strzałka pod prąd? :lol:
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

zaloz elektrozawor, tez to mialem ze po miesiacu mi wyparorwalo paliwo i z gaznika i splynelo gdzies z przewodow :-) pewnie przez nieszczelnosci, i potem dlugo kreci..od kiedy ogarnalem temat i zamykam paliwo prundem nic sie nie dzieje
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
młody94_105l
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 547
Rejestracja: 2006-12-30, 13:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: młody94_105l »

Dużo prościej jest odkręcać filtr powietrza i nalać do tego kolanka jedną strzykawkę, bo to szybciej wychodzi, a silnik tak czy siak zassie.
Kto by się tam ze świecami mordował.

Trzeba więcej jeździć, bo z tego co zaobserwowałem, to im częściej się jeździ, tym mniej się psuje.
Lubię jęk Syreny, gdy na liczniku 120,
Ciepło wtedy w stopę lewą od nagrzanej gitary.
ODPOWIEDZ