Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9
Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2.9
Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4292
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: Poszukiwany mechanik- zamiana silnika w M20 na Ford V6 2
Sebastiansuchar77 pisze:Witam serdecznie,
Poszukuje mechanika, który wrzuci do mojej m20 silnik z forda scorpio v6. Początkowo myślałem o V8, ale teraz zszedłem na ziemię i szukam fachowca, który już to zrobił i tego nie zepsuje. Jeśli macie jakieś namiary to bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję za odpowiedzi
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel 663 082 622
i gwiazdka
*dobry fachman i ma dużą wiedze... ale....?
sam się zorientuj wujek google i klienci powiedzą więcej
fotka - http://i43.tinypic.com/a5dwlj.jpg
cytat z netu
Sebastian Sarre Zbrosławice , na co dzień gazuje silniki , klienci z calej polski , na koncie gazowanie m in. W12 turbo ,V10 , v8 turbo .Kilka ciekawych przeróbek warszaw , w tym limuzyna przedłużana o 130cm .
fotka z warszawą v12 bmw filmik niestety zablokowany z racji muzyki. na koncie warszawy z silnikiem v6 ford i landrower , ruski gazik z v6 ford ,warszawa V8 audi w trakcie no i żuk z v8 audi centralnie ( jako pomoc razem z kolegą )
link do cytatu http://www.goldenline.pl/grupy/Motoryza ... 1#41352844
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Silnik ze skrzynią i mostem to nie wszystko. Zacznij od zawiasu i hamulców, ja mam w granicach 85- 90KM na s21 w nysie i mimo modyfikacji łatwiej toto rozpędzić niż wyhamować, a czym poskromić te 150KM ze scorpio? tarczówki z lublina się przynajmniej kłaniają+przewody w stalowym oplocie, sprężyny z zuka diesla skrócone o 1 zwój(~40mm niżej), amorki przód-tylne gazówki z w123 a tylne to tył gazowy z sharana I. Oczywiście resory tylne też należałoby obniżyć(lub wykonać inne), dodać drążki reakcyjne, lub drążek panharda.
Mon coeur- deux temp moteur!
panowie ,jezdze wawka na V6 już 7 lat od 3 lat na silniku 2.9 zawieszenie oryginalne poszerzone z racji tarczowek,przestrojone katy pochylenia kola,pompa z serwem ,tarczówki z Lublina, no i most z wołgi,piszecie o drążkach,skracaniu sprężyn,po co ,to nie 300KM tylko 150,zadnych drazkow reakcyjnych,gume pali ,przyspieszenie ma ale znow az tak dupy nie urywa
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
najważniejsze hamulce, dobrze,że chociaż ustawione. a zawias akurat w nysie musiałem dłubnąć, bo wyższa i cięższa od wawki przecież sporo, w każdym razie warto było.
Jak ktoś śmiga tylko po prostej, to faktycznie, nie musi obniżać. Swoją drogą to 150 KM w tej budzie nie będzie bałaganić, nie ta masa i wymiary.
Jak ktoś śmiga tylko po prostej, to faktycznie, nie musi obniżać. Swoją drogą to 150 KM w tej budzie nie będzie bałaganić, nie ta masa i wymiary.
Mon coeur- deux temp moteur!
d
Ja z racji tego że siedzę po uszy w Jeepach to pakowałbym 5.2 V8 z Grand Cherokee ZJ, albo jakby pozwoliły fundusze to nawet 4.7 V8 z Granda WJ.
Myślę że można by to zamontować albo z automatyczną albo z manualną skrzynią biegów.
Na automacie hulałoby to nieźle, na manualu trzeba by uważać bo mogłaby zarzucać tyłem przy każdej ostrzejszej zmianie biegu
Myślę że można by to zamontować albo z automatyczną albo z manualną skrzynią biegów.
Na automacie hulałoby to nieźle, na manualu trzeba by uważać bo mogłaby zarzucać tyłem przy każdej ostrzejszej zmianie biegu
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4292
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
tak i tak trzeba rzeźbić przy wymianie silnika jaki by on nie był.
A skoro już swapować no to jakże by inaczej? Jak szaleć to szaleć
Ja mam cały czas zajawkę na 125p z V8 na pokładzie ale to jest projekt na wolne wieczory jak już się ogarnę z robotą i przede wszystkim rozbuduję swoje zaplecze warsztatowe na kilka stanowisk
Jakbym miał robić swapa z Jeepowym v8 do Warszawki to poszedłbym w zamontowanie całego układu napędowego- silnik-skrzynia-most. Niektóre modele Jeepa mają nawet ten sam rozstaw śrub więc koła byłyby identyczne
Zakup części- kupić angola i masz gotowy zestaw do przekładki- silnik, skrzynia, osprzęt, most, instalacja elektryczna z komputerami itp
A skoro już swapować no to jakże by inaczej? Jak szaleć to szaleć
Ja mam cały czas zajawkę na 125p z V8 na pokładzie ale to jest projekt na wolne wieczory jak już się ogarnę z robotą i przede wszystkim rozbuduję swoje zaplecze warsztatowe na kilka stanowisk
Jakbym miał robić swapa z Jeepowym v8 do Warszawki to poszedłbym w zamontowanie całego układu napędowego- silnik-skrzynia-most. Niektóre modele Jeepa mają nawet ten sam rozstaw śrub więc koła byłyby identyczne
Zakup części- kupić angola i masz gotowy zestaw do przekładki- silnik, skrzynia, osprzęt, most, instalacja elektryczna z komputerami itp