Dodatkowe zaczepy do holu sztywnego
Dodatkowe zaczepy do holu sztywnego
Chcę dorobić w swojej Syrence zaczepy do holu sztywnego - trójkątnego.
Potrzebne są dwa solidne punkty zaczepienia, najlepiej bez wiercenia dziur w ramie ale w ostateczności się je zrobi.
Mój oryginalny hol sztywny jest przeznaczony do podpinania pod przednie wahacze, dobrze współpracuje ze "współczesnymi", ale kiepsko widze jego działanie z wahaczami z Syreny, może je powyginać.
Czy ktoś może już sobie dorabiał takie zaczepy lub podpowie jak je najlepiej zrobić?
Potrzebne są dwa solidne punkty zaczepienia, najlepiej bez wiercenia dziur w ramie ale w ostateczności się je zrobi.
Mój oryginalny hol sztywny jest przeznaczony do podpinania pod przednie wahacze, dobrze współpracuje ze "współczesnymi", ale kiepsko widze jego działanie z wahaczami z Syreny, może je powyginać.
Czy ktoś może już sobie dorabiał takie zaczepy lub podpowie jak je najlepiej zrobić?
na pewno musiał byś unieruchomic koła....
a mocowanie to w punkcie łaczenia profilu z wasami
a mocowanie to w punkcie łaczenia profilu z wasami
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
poszukaj takich rzeczy w samochodach na rajdy z lat 90 tych
było to na JutJubie
było to na JutJubie
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Panowie,DeMaDeS pisze:Chcę dorobić w swojej Syrence zaczepy do holu sztywnego - trójkątnego.
Potrzebne są dwa solidne punkty zaczepienia, najlepiej bez wiercenia dziur w ramie ale w ostateczności się je zrobi.
Mój oryginalny hol sztywny jest przeznaczony do podpinania pod przednie wahacze, dobrze współpracuje ze "współczesnymi", ale kiepsko widze jego działanie z wahaczami z Syreny, może je powyginać.
Czy ktoś może już sobie dorabiał takie zaczepy lub podpowie jak je najlepiej zrobić?
kolega DeMaDes szuka sposobu na podczepienie holu trójkątnego, sposób działania widoczny na tym filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=dL2ArSd8vFY
DeMaDes,
jeśli masz zamiar holować konkretny egzemplarz, to chyba najlepszym rozwiązaniem będzie "wkręcenie się" ze stałymi adapterami pod przednie śruby mocowania wahaczy do ramy. Bardziej ingerencyjny sposób, to przewiercenie się przez profile wzdłużne ramy między wąsami a mocowaniami wahaczy. Wtedy prędzej spadnie buda niż zerwiesz sarnę. Z drugiej strony, fiaciki 126p łapane są za zaczepy zderzaka w ścianie przedniej i nic się nie urywa i nie zgina.
Swoją drogą daj znać jak coś wykombinujesz, też nad tym myślałem. Masz komfort zabrania auta "ze sobą" bez fatygowania dodatkowych kierowców.
[ Dodano: 2014-01-22, 04:12 ]
motonita,motonita pisze:na pewno musiał byś unieruchomic koła....
a mocowanie to w punkcie łaczenia profilu z wasami
na boga, koła muszą być "luźno", żeby ten zespół skręcał. Na sztywno koła, jeśli auto holujesz na motylku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
wieczorem wpadłem na pomysł by przygotować płytę stalową z uszami, która by przylegała na płasko do przedniej częsci ramy, tam gdzie jest oryginalny zaczep, do ramy można by ją przymocować 4 niezależnymi zaczepami z hakami, nie wiem tylko na ile solidna jest poprzeczka ramy.
podkręcenie się pod mocowanie wahaczy jest fajne tylko trochę głęboko
podkręcenie się pod mocowanie wahaczy jest fajne tylko trochę głęboko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zawsze zastanawiało mnie co przekonuje koła do skręcania w takim ordynarnym sposobie holowania. Czy gdyby była przestawiona geometria, to też by tak się dobrze holowało? I czy taki sposób jest legalny? Czy zaczep musi mieć homologację?
Jeśli motylek jest nielegalny (a coś mi się wydaje, że jest) to taki sposób bardziej ordynarny byłby legalny? Ciekawi mnie ten temat, czekam na odpowiedzi
Jeśli motylek jest nielegalny (a coś mi się wydaje, że jest) to taki sposób bardziej ordynarny byłby legalny? Ciekawi mnie ten temat, czekam na odpowiedzi
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Katy pochylenia zwrotnicy przekonują, przestawiona geometria utrudni holowanie, ale puki da sie jechac to i da się holować.
Legalność -Polskie prawo przewiduje hol sztywny, nie wspomina czy jest trójkątny, za to wspomina że są hole nie wymagające kierowcy w drugim pojeździe, jedynymi znanymi sposobami holowania bez drugiego kierowcy jest motyl i hol trójkątny, nie ma przepisu, który by je zabraniał.
W innych krajach EU takie hole są cały czas w sprzedaży, homologowane.
Przepisy o holowaniu traktowane "dosłownie" zabraniają holowania na lince wszystkich samochodów, posiadających wspomaganie hamulcy...
Legalność -Polskie prawo przewiduje hol sztywny, nie wspomina czy jest trójkątny, za to wspomina że są hole nie wymagające kierowcy w drugim pojeździe, jedynymi znanymi sposobami holowania bez drugiego kierowcy jest motyl i hol trójkątny, nie ma przepisu, który by je zabraniał.
W innych krajach EU takie hole są cały czas w sprzedaży, homologowane.
Przepisy o holowaniu traktowane "dosłownie" zabraniają holowania na lince wszystkich samochodów, posiadających wspomaganie hamulcy...
syrena nie ma wieć można holowac ;]DeMaDeS pisze:, posiadających wspomaganie hamulcy...
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Raczej nie, bo hamulce działają, tylko trzeba mocniej cisnąć pedał.DeMaDeS pisze:Przepisy o holowaniu traktowane "dosłownie" zabraniają holowania na lince wszystkich samochodów, posiadających wspomaganie hamulcy..
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
zabrania się holowania:
"pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;"
Wystarczy upierdliwy policjant, który się uprze że skoro trzeba mocniej wciskać to w jakiś sposób jest uzależniony, czyli holować nie wolno
Akurat mam pecha do takich policjantów, rok temu miałem dwie rozprawy w sądzie bo nie przyjąłem mandatu za najechanie na poprzedzający pojazd od boku...
"pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;"
Wystarczy upierdliwy policjant, który się uprze że skoro trzeba mocniej wciskać to w jakiś sposób jest uzależniony, czyli holować nie wolno
Akurat mam pecha do takich policjantów, rok temu miałem dwie rozprawy w sądzie bo nie przyjąłem mandatu za najechanie na poprzedzający pojazd od boku...