Nowa Syrena z Kutna
W tamtym cytacie kilka postów wyżej autor twierdzi jakoby zobaczył nową Syrenę NA POBOCZU
No kuźwa dla tej marki to raczej naturalne środowisko.
Pamiętam jak w wieku 16 lat nie miałem jeszcze nawet prawka ale za to umiałem wymienić przegub w Syrenie, przedmuchiwać dysze gaźnika, czyścić zalane świece.
Presja tym większa, że wóz bez papiera, prawka brak a tu w każdej chwili może nadjechać CYKA, na nowe części kasy brak bo jakby ojciec się dowiedział że to na Skarpetę to by mnie z domu wyj**ał
No kuźwa dla tej marki to raczej naturalne środowisko.
Pamiętam jak w wieku 16 lat nie miałem jeszcze nawet prawka ale za to umiałem wymienić przegub w Syrenie, przedmuchiwać dysze gaźnika, czyścić zalane świece.
Presja tym większa, że wóz bez papiera, prawka brak a tu w każdej chwili może nadjechać CYKA, na nowe części kasy brak bo jakby ojciec się dowiedział że to na Skarpetę to by mnie z domu wyj**ał
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Raz na czas w goole wpisuje "syrenka z Kutna" i ustawiam na wyszukiwanie zdjęć, zawsze coś nowego się znajdzieKain pisze:kicaj skąd masz takie zdjęcia?
Tak jak np teraz odkryłem, że dorobili dla TVN niebieską syrenkę:
Ostatnio zmieniony 2017-03-29, 20:38 przez kicaj, łącznie zmieniany 2 razy.
Prezentuje się może i świetnie, z 2 lata temu jechałem tym wynalazkiem, byli u mnie w robocie programować sterowniki. Widać że chłopaki bardzo się starają, ale w naszych warunkach wybudowanie samochodu od podstaw to rzecz niewykonalna Prototyp, któremu jeszcze daleka droga. To co widziałem: narazie nadwozie laminat, wykładzina wnętrza jak w 126P, bardzo duża część podzespołów wzięta z innych marek i do tego technicznie z 10 lat do tyłu. Nawet jak sie uda to ulepić to zadługo to wszytsko trwa. Tak naprawdę to nie będzie polska Syrena. Mam nadzieję że konstruktorom uda się jeszcze włożyć w to chociaż trochę duszy. Wtedy nie byłem jeszcze posiadaczem Syreny, ale wrażenia na mnie niestety nie zrobiła
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Nie będzie, ale jak sobie zamówisz to na pewno Ci zrobią.
[ Dodano: 2017-04-06, 21:31 ]
Widać że AMZ po pierwszej serii, dorobiło kilka kolejnych sztuk, ale produkcja miał ruszyć w ubiegłym roku a tu dalej nic nie słychać. Chyba że szykują elektryka i muszą go dopaować, a spalinowy silnik nie będzie w ofercie.
http://www.dzienniklodzki.pl/motofakty/ ... ,12042002/
[ Dodano: 2017-06-30, 23:56 ]
[ Dodano: 2017-04-06, 21:31 ]
Widać że AMZ po pierwszej serii, dorobiło kilka kolejnych sztuk, ale produkcja miał ruszyć w ubiegłym roku a tu dalej nic nie słychać. Chyba że szykują elektryka i muszą go dopaować, a spalinowy silnik nie będzie w ofercie.
http://www.dzienniklodzki.pl/motofakty/ ... ,12042002/
Syrena z napędem elektrycznym od FSO z Kutna
Fabryka Samochodów Osobowych Syrena z Kutna otrzymała rządowe dofinansowanie na budowę własnego auta elektrycznego.
Cele kutnowskiej fabryki są określone - firma nie chce być konkurencją dla dużych koncernów, a jej plany przewidują produkcję polskiego samochodu w ilościach małoseryjnych.Ogłoszony we wrześniu zeszłego roku nowy program sektorowy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ma na celu wspieranie tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, a w efekcie wzrost konkurencyjności całego polskiego sektora motoryzacyjnego.
Przedsiębiorcy mogli ubiegać się o dofinansowanie m.in. na stworzenie prototypów innowacyjnych aut, nowatorskich rozwiązań w obszarze elektromobilności i inteligentnych systemów wspierających produkcję pojazdów. W I konkursie INNOMOTO przedsiębiorcy złożyli 87 wniosków o dofinansowanie. Pieniądze otrzyma 47 projektów, których łączna wartość wynosi ponad 238 mln zł. Wśród laureatów konkursu jest Fabryka Samochodów Osobowych Syrena z Kutna. Firma otrzyma ponad 6,5 mln zł na opracowanie nowego modelu samochodu osobowego w wersji elektrycznej w oparciu o nowatorską hybrydową konstrukcję nośną. Wartość całego projektu to ponad 12 mln zł.
W 2015 r. samochód S201 w nadwoziu sedan - nazywany również Syrenką - otrzymał homologację. Powstanie tego modelu nie byłoby możliwe bez innej kutnowskiej firmy - AMZ Kutno, znanej z przerabiania furgonetek w karetki pogotowia i bankowozy. Początkowo to właśnie AMZ miał zająć się produkcją auta, ale nieoficjalnie mówi się o tym, że kłopotem okazało się pozyskanie silnika spalinowego od koncernów motoryzacyjnych (od 1 września 2015 r. nie jest możliwa pierwsza rejestracja auta z silnikiem innym niż Euro 6 i w efekcie syrenka byłaby bardzo droga). Stąd pomysł, by w auto napędzał silnik elektryczny. Syrena, kultowy samochód PRL była produkowana w latach 1957 - 1972 przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie, a od 1972 r. do 1983 r. przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej. W sumie wyprodukowano ponad 500 tys. egzemplarzy modelu.
[ Dodano: 2017-06-30, 23:56 ]
http://kutno.net.pl/artykuly/aktualnosc ... 83479.htmlMiliony na produkcję elektrycznych samochodów
W Kutnie będą produkowane samochody elektryczne. Wszystko dzięki gigantycznemu dofinansowaniu, które otrzymała Fabryka Samochodów Osobowych SYRENA w Kutnie. Na realizację innowacyjnego projektu udało się pozyskać aż 6,5 mln zł dotacji. Tych funduszy nie udałoby się pozyskać gdyby nie współpraca spółki z Agencją Rozwoju Regionu Kutnowskiego.
Jak informuje Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, zakończona została już ocena merytoryczna projektów złożonych w ramach Programu sektorowego INNOMOTO (konkurs 6/1.2/2016/POIR), finansowanego ze środków Działania 1.2 „Sektorowe programy B+R” POIR 2014-2020.
Fabryka Samochodów Osobowych SYRENA będzie pracować nad projektem "Opracowanie nowego modelu samochodu osobowego w wersji elektrycznej w oparciu o nowatorską hybrydową konstrukcję nośną stanowiącą wynik prac B+R". Całkowita wartość projektu wyniesie niecałe 12,5 mln zł. Dofinansowanie ze skarbu państwa wyniesie nieco ponad 6,5 mln zł.
W ramach I konkursu wpłynęło 87 wniosków o dofinansowanie na łączną kwotę dofinansowania 413 373 591,46 zł. Do pierwszego etapu oceny merytorycznej zostały przekazane 84 wnioski, natomiast do drugiego etapu (ocena panelowa) przekazano 54 wnioski.
W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej 47 projektów zostało ocenionych pozytywnie i zakwalifikowanych do dofinansowania. Łączna kwota dofinansowania projektów wybranych do dofinansowania wynosi 238 231 014,42.
kicaj, No i SUPER - nareszcie w Polsce zaczyna się coś dziać pozytywnego ! Trzymam kciuki !!!
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
ciekawe ile będzie to kurna kosztować nowa syrena w leasing
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz