Nowa Syrena z Kutna

Wszystko to co nie pasuje do pozostałych działów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michalalex
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1651
Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Post autor: michalalex »

gazela pisze: jakiegoś wsparcie
Bardziej przydałoby się, żeby nam nikt nie przeszkadzał i nie okradał. Po pierwsze, żeby robić ogromne inwestycje konieczna jest pewność prawa. U nas z tym jest najgorzej. Po drugie - jak się zaczyna rozkręcać jakikolwiek biznes zaraz większość pieniędzy pochłaniają podatki, opłaty i różne wygibasy, które trzeba robić, żeby sprostać przepisom.
Ale i tak w nich wierzę :ok3
Syrena 104, Syrena Bosto
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

michalalex pisze:...chłonny polski rynek...
Widać to po sprzedaży nowych aut.
michalalex pisze:...Co do ramy to jest akurat duża zaleta samochodu. Jakby nadwozie samonośne było takie dobre to produkowano by samonośne ciężarówki i samochody terenowe. ....
Porównanie osobówki do ciężarówki to tak jak porównać fundamenty domku jednorodzinnego i drapacza chmur :D

Ale autobusy (np POLSKIE Solarisy) mają nadwozie samonośne.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

Yanosik, jesem ciekawy czy ten solarisek dojeździ tyle co h9 lub h10, bardzo wątpliwa sprawa
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
Yanosik
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1707
Rejestracja: 2008-07-06, 13:03
Lokalizacja: Piła

Post autor: Yanosik »

Myślę, że tak. Nadwozie ze stali nierdzewnej, czyli nigdy nie zardzewieje. Silniki - sprawdzone konstrukcje. Czyli tylko jeździć.
H9 był prosty, tani, ekonomiczny, miał dobry licencyjny silnik, był odporny na polskie drogi. Miał jedną wadę. Nie jeździł lecz się kulał :) Przelotowa prędkość w na trasie 50-60km/h. Kto jeździł PKS ten wie.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
syrena103
-#Junior
-#Junior
Posty: 142
Rejestracja: 2009-09-03, 00:59
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: syrena103 »

50-60 km/h jak na miejski oraz podmiejski autobus to prędkość średnia idealna. Na dalekobieżny to tak, zdecydowanie za mało.
Awatar użytkownika
Kain
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 319
Rejestracja: 2013-03-19, 22:29
Lokalizacja: PL

Post autor: Kain »

Zaczyna się robić offtopic Panowie,

Wracając do tematu, do zbudowania prototypu (bardzo dobrego prototypu) mamy w kraju zaplecze sprzętowe na najwyższym światowym poziomie - obrabiarki numeryczne i inne magiczne, cholernie drogie sprzęty + zdolnych, mądrych ludzi. Często firmy działają obok siebie nie wiedząc o sobie nawzajem a mogłyby współpracować i/lub uzupełniać siebie i swoje oferty. :piwo

[ Dodano: 2014-01-17, 23:49 ]
prototyp Mk 2. Winien być o wiele lepszy pod każdym względem, dopracowania i a moze przede wszystkim bardziej designerski. :ok2

Pas Tylny to niemal powielenie klasycznej 105-ki...

[ Dodano: 2014-01-18, 00:13 ]
"gazela - Zawsze można w sposób zrównoważony w czasie przejść od produkcji jednostkowo/sporadycznej do produkcji krótkoseryjnej..A w międzyczasie rozwijać zaplecze i park narzędziowo/projektowo/warsztatowy.."

O. ! mądry człowiek! Ale nie budowa fabryki od zera. Kooperacja wielu, wielu firm które już teraz dobrze śmigają i produkcja krótko/mało (nie wiem jakiego słowa użyć) w każdym razie nie seryjna, nie masowa.

Ktoś wspominał chyba Kierowca o polityce, rządzie etc. Wszystko OK gdyby to były inicjatywy państwowe. Rzeczywistość wygląda tak, że są prywatne (Syrena Meluzyna i Syrena z Kutna) i tu zaczynają się schody.
Marcin Możejko: "zaatakuj Mazura na nekli, chcemy go sprowokować i zniszczyć." - prezes Fundacji im. Cezarego Nawrota
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

zawsze zamiat syrena mozna nazwac syrenka...;;p i juz po "prawach" ale.. myskle ze sie powinni dogadac w koncu to chgodzi o wspolne dobro - ja dla projektu pokazanego jestem jak najbardzoj na tak
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

żuczek zbieraj kasę, będziemy pierwszymi klientami a gotowy samochód :P
Awatar użytkownika
Żuczek
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-10-31, 15:53
Lokalizacja: KRK/DUB/WWA/MUN

Post autor: Żuczek »

jak napisalem wczesniej - byłbym w stanie zamienic dupowozowego drepcedesa na taki samochod - niepotrebuje duzego auta na "dupowoz" bo jezdze sam lub w dwujke ( zresztą teraz tez mam dwudrzwiowego 4 osobowego meska) dlamnie jest wazne zeby było czym jechac i niestety ale ( i tu jest najwiekrzy problem) toleruje tylko tylny lub/i 4WD napęd
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
Awatar użytkownika
Kain
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 319
Rejestracja: 2013-03-19, 22:29
Lokalizacja: PL

Post autor: Kain »

tylny napęd przednia zabawa :) :piwo
Marcin Możejko: "zaatakuj Mazura na nekli, chcemy go sprowokować i zniszczyć." - prezes Fundacji im. Cezarego Nawrota
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

żuczek i już nas okłamujesz bo syrena ie ma tylnego napędu :P
Awatar użytkownika
Kain
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 319
Rejestracja: 2013-03-19, 22:29
Lokalizacja: PL

Post autor: Kain »

Właśnie, ciekawe jak nowe pojazdy; Arrinera Hussarya, Aquila Syrena Sport, New Warsaw, Nowe Syreny i inne rozwiążą kwestie napędów zgodnych z normami, homologacjami etc. Już pomijając czy będzie to FWD, RWD czy AWD

---
Nowa Warszawa OK, sprawdzone i przetestowane rozwiązania rodem z Bawarii :ok3
Ostatnio zmieniony 2014-01-18, 20:14 przez Kain, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Możejko: "zaatakuj Mazura na nekli, chcemy go sprowokować i zniszczyć." - prezes Fundacji im. Cezarego Nawrota
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

:::W tym momencie zawiodę wszystkich, którzy spodziewali się ciętej riposty :devil3
MaSa pisze:No patrz kurde jutro muszę sprawdzić czy mój fiat 125p nie ma czasami jakiejś ramy ukrytej
===Sory jeśli moja poprzednia wypowiedź zabrzmiała jak docinka w stronę miłośników 125p, w każdym razie nie chciałem ażeby w ten sposób została odebrana.
Kozichwost pisze:Do Kierowca składaki były ciulowe, bo mojej ciotce złożył się podczas jazdy....
===Składak jeszcze przeżyje Twojego pięknego, wyczynowego, błyszczącego górala z tysiącem linek. Oczywiście ma felgę pomalowaną MINIĄ i oponę w wykonaniu "piankowym" [jak maszyny Orlen Teamu]. Jedyny taki ===limitowana seria na feldze w kolorze czerwieni meksykańskiej :lol:
Kozichwost pisze:Piszesz, że w syrenie mogłeś otworzyć drzwi po podniesieniu jej na lewarku (fabrycznym).
===Jeżeli żaba hydrauliczna z kółkami do podłożenia pod ramę była na wyposażeniu fabrycznym Syreny [Sport ma się rozumieć] to podnosiłżem aż kółka odpadli.
Kozichwost pisze:Żyjesz sobie jak amisz
===Kolego pomyliłeś epoki :D Teraz to się nazywa "hipsterski minimalizm" i "proekologiczny lajf-stajil". Zbieram na Priusa, wszystko inne jest be :grinser
Kozichwost pisze:urządzenie do łączenia się z internetem (nawiasem mówiąc wynalazkiem zgniłego zachodu)
===Internet wynalazł słynny uczony radziecki Aljeksjej Enterow-Gatesowicz :helm

Ze specjalną dedykacją dla kolegi "Kozichwost" :P

http://www.youtube.com/watch?v=lOfZLb33uCg

Dobra, koniec z OT. :ok2

Pozdrawiam :piwo:
Ostatnio zmieniony 2014-01-19, 15:44 przez KIEROWCA, łącznie zmieniany 1 raz.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

KIEROWCA pisze:H9 był prosty, tani, ekonomiczny, miał dobry licencyjny silnik, był odporny na polskie drogi. Miał jedną wadę. Nie jeździł lecz się kulał :) Przelotowa prędkość w na trasie 50-60km/h. Kto jeździł PKS ten wie.
eee ? nie wiem czym ty jeździłeś, i z kim, ale jak ja jeżdze autobusem któryś rok już to ponizej 60 nie schodzi, a jak trzeba to 80 leci h10, przynajmniej silniczek żyje ;]
jest paru tkaich ze ledwo 40 przekracza i na luzie się toczy, ale jest paru co jadą :)
i w zimę widać zę ten niby staroć lepiej po zaspach poszeł niż solaris na małych kołkach :D
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Marek.K. pisze:KIEROWCA napisał/a:
H9 był prosty, tani, ekonomiczny
===No to akurat PREDATOR napisał :ok3
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
ODPOWIEDZ