Nowa Syrena z Kutna
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... st93606504
http://moto.onet.pl/aktualnosci/powrot- ... dzi/w7b1xf
http://moto.onet.pl/aktualnosci/powrot- ... dzi/w7b1xf
Ostatnio zmieniony 2015-08-08, 21:47 przez kicaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Wychodzi na to że ta "Syrena" to mechanika jakiejś Corsy obudowana laminatową karoserią. W pewnym sensie gwarantuje to jakieś tam zaplecze servisove ale i tak to smutne że w obecnych czasach Polska nie jest w stanie samodzielnie wyprodukować nawet głupiego silnika klasy 1500.
Niestety szansy powodzenia takiego przedsięwzięcia są niewielkie ===rynek samochodów małolitrażowych zamiera ponieważ polaczkowe buractwo woli SPROWADZIĆ kilkuletniego Passata i walić śwagra po oczach prestiżem.
Zauważcie że kiedyś to głównie wieś i małe miasta były ostoją samochodów Polskich i starych.
Teraz byle wioskowy cham jeździ:
Vento (obowiązkowo z dziurami poklejonymi szarą taśmą i chlewem we wnętrzu)
Golfem II/III
Pastuchem B3
Audi A4 (to już chłopcy z tzw. nowobogackiej wsi, jest to wersja lux).
Z kolei CC, Tico, Felicje, Astry i Lanosy uchowały się głównie w miastach powiatowych najczęściej w rękach dziadków albo jako tani środek transportu na dojazdy do pracy.
Niestety szansy powodzenia takiego przedsięwzięcia są niewielkie ===rynek samochodów małolitrażowych zamiera ponieważ polaczkowe buractwo woli SPROWADZIĆ kilkuletniego Passata i walić śwagra po oczach prestiżem.
Zauważcie że kiedyś to głównie wieś i małe miasta były ostoją samochodów Polskich i starych.
Teraz byle wioskowy cham jeździ:
Vento (obowiązkowo z dziurami poklejonymi szarą taśmą i chlewem we wnętrzu)
Golfem II/III
Pastuchem B3
Audi A4 (to już chłopcy z tzw. nowobogackiej wsi, jest to wersja lux).
Z kolei CC, Tico, Felicje, Astry i Lanosy uchowały się głównie w miastach powiatowych najczęściej w rękach dziadków albo jako tani środek transportu na dojazdy do pracy.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
No to proponuję wycieczkę na Mazury ==Kętrzyn, Mrągowo, Giżycko, Ryn, Korsze.
Pastuchy B3 w combiaku zastąpiły Polonezy i Duże Fiaty, zdarzają się i po 2-3 na jednym parkingu. Golfy III nawet na osiedlach tbs uchodzących za prestiżowe w stosunku do wielkiej płyty. Astry całe poobijane i wyrdzewiałe ale śmigają, dopiero wróciłem z nocki ale wyskoczę później na miasto i strzelę jakieś foto poglądowe, zero ściemy
Deawoo? Lanosy, Tico, Matizy? Codziennie jakieś spotykam.
Cieniasów i Sejów nawet nie liczę. Tylko w bezpośredniej bliskości mojego parkuje ich pięć -trzy czerwone, srebrny i niebieski, dalej na tej samej ulicy są jeszcze trzy. Seje wożą też pizzę.
A Vento stało się typowym samochodem dla wsioków. Prawie każdy napotkany egzemplarz jest poklejony na taśmę, nie ma kołpaków i straszny burdel we wnętrzu z kawałkami błota na podłodze włącznie.
Niestety ale jak komuś słoma z butów wystaje to nie pomoże i prestiżowy Szmelcwagen po płaczącym Niemcu
P.S. Ja pisząc o Astrach miałem na myśli jedynkę Dwójka to wg. panujących tutaj standardów "nowoczesny samochód". Prawie zupełnie wyginęły natomiast Kadety E, Omegi A i Vectry A. Jeżdżą, ale już jak Syreny po 2000 roku zna się praktycznie każdy egzemplarz i rozpoznaje po miejscu gdzie parkuje.
Pastuchy B3 w combiaku zastąpiły Polonezy i Duże Fiaty, zdarzają się i po 2-3 na jednym parkingu. Golfy III nawet na osiedlach tbs uchodzących za prestiżowe w stosunku do wielkiej płyty. Astry całe poobijane i wyrdzewiałe ale śmigają, dopiero wróciłem z nocki ale wyskoczę później na miasto i strzelę jakieś foto poglądowe, zero ściemy
Deawoo? Lanosy, Tico, Matizy? Codziennie jakieś spotykam.
Cieniasów i Sejów nawet nie liczę. Tylko w bezpośredniej bliskości mojego parkuje ich pięć -trzy czerwone, srebrny i niebieski, dalej na tej samej ulicy są jeszcze trzy. Seje wożą też pizzę.
A Vento stało się typowym samochodem dla wsioków. Prawie każdy napotkany egzemplarz jest poklejony na taśmę, nie ma kołpaków i straszny burdel we wnętrzu z kawałkami błota na podłodze włącznie.
Niestety ale jak komuś słoma z butów wystaje to nie pomoże i prestiżowy Szmelcwagen po płaczącym Niemcu
P.S. Ja pisząc o Astrach miałem na myśli jedynkę Dwójka to wg. panujących tutaj standardów "nowoczesny samochód". Prawie zupełnie wyginęły natomiast Kadety E, Omegi A i Vectry A. Jeżdżą, ale już jak Syreny po 2000 roku zna się praktycznie każdy egzemplarz i rozpoznaje po miejscu gdzie parkuje.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
chłopa ze wsi wygonisz ale wsi z chłopa nie wygoniszKIEROWCA pisze: A Vento stało się typowym samochodem dla wsioków. Prawie każdy napotkany egzemplarz jest poklejony na taśmę, nie ma kołpaków i straszny burdel we wnętrzu z kawałkami błota na podłodze włącznie.
Niestety ale jak komuś słoma z butów wystaje to nie pomoże i prestiżowy Szmelcwagen po płaczącym Niemcu
Marcin Możejko: "zaatakuj Mazura na nekli, chcemy go sprowokować i zniszczyć." - prezes Fundacji im. Cezarego Nawrota
1. Już dawno pisałem, że to jedyny sposób na stworzenie nowej Syreny.KIEROWCA pisze:Wychodzi na to że ta "Syrena" to mechanika jakiejś Corsy obudowana laminatową karoserią. W pewnym sensie gwarantuje to jakieś tam zaplecze servisove ale i tak to smutne że w obecnych czasach Polska nie jest w stanie samodzielnie wyprodukować nawet głupiego silnika klasy 1500.
2. W jakich czasach Polska robiła swoje silniki? S15 i S31 do Syreny? S56 z Żubra?
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Nie no wbrew pozorom trochę tego było, a żukowska 21-ka? Andoria?
Silniki motocyklowe, przemysłowe, stacjonarne, esioki itp?
Silniki motocyklowe, przemysłowe, stacjonarne, esioki itp?
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
S21 to rozwinięcie, modernizacja ruskiego M-20. Równie dobrze można by uznać silnik z Poloneza jako silnik polski. Takich modernizacji silników licencyjnych jest więcej, ale trudno je nazwać polskimi konstrukcjami.KIEROWCA pisze:Nie no wbrew pozorom trochę tego było, a żukowska 21-ka? Andoria?
Silniki motocyklowe, przemysłowe, stacjonarne, esioki itp?
4C90 z Andorii - można uznać za polski silnik, choć tu też przy projektowaniu brały udział firmy zagraniczne. To chyba jedyny polski silnik, będący montowany w zagranicznych (tj. ruskich) samochodach.
Tak, że z polskimi konstrukcjami silników to raczej słabo.
Więc bez sensu byłoby tworzyć własny silnik, skoro dużo taniej i łatwiej kupić już sprawdzony.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.