REMONT 104 1969r

Relacje z przeprowadzonych remontów.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Tomasz pisze:Kozak90 To co powinno być zrobione moim zdaniem przy każdej remontowanej 104 - wspawanie pełnych nadkoli, bo fabrycznie 104 miały tylko do połowy
U siebie jak przyjdzie kiedy kolej na 104 też tak zrobie ( mam nowe boki tylnego kufra ).
Dokładnie tak samo pomyslałem. Dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne. Będzie praktyczniej.
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

Tomasz pisze:Kozak90 jesteś kozak, tak trzymać :ok3
To co powinno być zrobione moim zdaniem przy każdej remontowanej 104 - wspawanie pełnych nadkoli, bo fabrycznie 104 miały tylko do połowy :ok2 :ok3
U siebie jak przyjdzie kiedy kolej na 104 też tak zrobie ( mam nowe boki tylnego kufra :P :) ). :piwo:


tomasz dobrze pisze bo przez brak tylnego nadkola w kurołapach zawsze gniły tylne nadkola i wnęki bagażnika przy łączeniu z kedra , ja u siebie tez przedłużyłem nadkola w 104
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Dzisiaj wstawiłem drugie nadkole.Aparat mi padł więc efekt dodam w poniedziałek. Robota idzie do przodu.

Panowie gdzie kedre kupić najlepiej? Ta uniwersalna z allegro daje rade?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

ta z allegro jest ok
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Kozichwost pisze:ta z allegro jest ok
może kremową wstawie....
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

Kozak90, jest dopiero po 15 więc co Ty robisz przed komputerem. Wracaj szybko do warsztatu bo Syrena czeka. :lol:
A co do kremowej kedry to inne elementy wtedy też by dobrze w tym kolorze wyglądały.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Lesiu, dzisiaj nie moge dłuzej. Obowiązki rodzinne. Ma ktoś może zdjęcia niebieskich Syren z kremową kedrą?
Awatar użytkownika
Lesiu
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2616
Rejestracja: 2010-01-10, 15:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Lesiu »

Kozak90, widzę że masz tak jak ja, bo też dopiero powróciłem. Pomyśl poważnie nad tą kremową, bo czarną to mają wszyscy. No i nad tymi dodatkami np. koła.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

kół białych albo z paskami nie chce bo mi sie nie podobaja.
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

To ciekawe z tym pół- nadkolem, czy macie może jakieś fotki porównawcze 105 i 104? Nie wiedziałem o tym.
Co do kedry- ja osobiście zostałbym przy czarnej- raz, że tak wychodziło z fabryki, a dwa- będziesz ciągle nękany pytaniami typu "a czemu taka kedra, etc".
Ostro grasz, szybko Ci idzie.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Mateusz, nie zrobiłem fotek po zdjęciu błotnika.Nadkole metalowe składa się z dwóch blach. Przód zawsze był ,ale ta zaznaczona na żółto dopiero od 105.

Zobacz na zdjęcie 104 Grześka. Mam nadzieje ,że nie bedzie miał nic przeciwko wykorzystaniu zdjęcia w celach poglądowych.

A co do kedry to bedzie czarna. Bez cudowania.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Mateusz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2377
Rejestracja: 2005-11-21, 10:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mateusz »

Dzięki, teraz już wszystko wiem.
To w takim razie trzeba będzie się kiedyś rozejrzeć za nadkolami...
Zawczasu uśmiechnąłbym się o jakąś fotorelację z przeróbki tylnych błotników.
Powodzenia w dalszych pracach.
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

Mateusz pisze:Dzięki, teraz już wszystko wiem.
To w takim razie trzeba będzie się kiedyś rozejrzeć za nadkolami...
Zawczasu uśmiechnąłbym się o jakąś fotorelację z przeróbki tylnych błotników.
Powodzenia w dalszych pracach.
Przeróbkę tylnych błotników ze 105 na 104 zamieszczę w dziale Tutoriale.

Panowie czy kolor "morski" ze 104 to nr 408 adriatico Z palety fiata?
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

idziesz ostro dobra robota, a jak robisz z tylnym pasem?
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

anabol pisze:idziesz ostro dobra robota, a jak robisz z tylnym pasem?
Przerabiam z nówki 105L. Przespawam wnękę wraz z otworkami na oswietlenie.
Zablokowany