marek02 kolejny zakup

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Lesiu pisze:Ładna Nyska na tych zdjęciach.
===Nyska zawsze była moim ulubionym dostawczakiem ponieważ łączy w sobie wszystkie najlepsze cechy Warszawy, Syreny i Żuka. O ile ten ostatni z karoserią z blachy falistej nadaje się do wożenia kartofli na targ ==to właśnie Nyska ma te delikatne krągłe linie predysponujące ją do roli radiowozu czy karetki. Podobajął mi się też gięte szyby, aluminiowe odbojki i wycieraczki typu autobusowego, migacze i zegary od Skarpety.

==Żuk to bardziej taki wół roboczy podczas kiedy Nyska dostojnie płynie po ulicy. Szkoda, że większość się już wykruszyła :cry:
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

dzisiaj po złożeniu wszystkiego w całość przy nie pomagającej pogodzie, nysa odpaliła ale znów nie ma wolnych obrotów i chodzi jedynie na ssaniu, bez zaczyna strzelać i słabnąć, podejrzenia padły a za wczesny zapłon
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

lesiu pisałem, że nie mam na razie dla niej garażu, a wiosnę coś się pomyśli w miejscu gdzie teraz stoi, na razie muszę coś wymyśleć, żeby chodziła normanie
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Spoko jest przyzwyczajona :devil3
A co do tego gaśnięcia to zprawdz pozom paliwa w komorze pływakowej i skład mieszanki.
Bo na ssaniu chodzi a bez nie chce czyli ma zbyt ubogą mieszankę i tyle.
Ssanie powoduje wzbogacenie mieszanki ( więcej paliwa w stosunku do powietrza)
Na razie nie dotykaj zapłonu :devil3
motomania na luzie
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

===Jeżeli samochód chodzi na ssaniu to na 85% zapłon ustawiony jest DOBRZE :ok3

::Zgadzam się z Czesławem, że należy zacząć od sprawdzenia poziomu paliwa ===nie znam się dobrze na tych silnikach ale w Skarpecie po zatopieniu pływaka paliwo powinno go zakrywać na około 2mm --na oko!!! :grinser

::Jeżeli masz dobrze ustawiony poziom paliwa możesz brać się za ustawianie wolnych obrotów i składu mieszanki bo prawdopodobnie jest za uboga. Nie wiem jaki tu jest gaźnik ale np. w Polonezach [Weber dwugardzielowy] śróba składu mieszanki była zabezpieczona "przed ingerencją osób trzecich" :helm

===Raczej nie należy to do szczytowych osiągnięć inżynierów z FSO...

Pozdrawiam :piwo:
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

Panowie poziom paliwa mam ustawiony według instrukcji, bo żeby dostać się do pływaka trzeba rozebrać filtr powietrza i połowę gaźnika, to jest właśnie weber 2 gardzielowy, pływak w książce jest na zamkniętej iglicy 5-5,5 mm od podziału pokrywy a na otwartej iglicy 13,5 mm i tak ustawiłem, a śruba od powietrza jest na boku gaźnika pod kątem i można nią regulować

[ Dodano: 2013-01-12, 20:51 ]
przypomnę tylko, że przed rozebraniem gaźnika robiła tak samo, a pływak był dziurawy i po chwili lała paliwem nawet z kolektora wydechowego
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

KIEROWCA pisze:::Jeżeli masz dobrze ustawiony poziom paliwa możesz brać się za ustawianie wolnych obrotów i składu mieszanki bo prawdopodobnie jest za uboga. Nie wiem jaki tu jest gaźnik ale np. w Polonezach [Weber dwugardzielowy] śróba składu mieszanki była zabezpieczona "przed ingerencją osób trzecich" :helm
ty sie nie śmiej, bo kiedyś ojciec coś robił w swoim polonezie, to zagubiła się jakaś śrubka to potem polonez jeździł bez tego i palił 8l/100km ale najszybciej to 130 i kaput :D
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Weber hmmm
Ano trzeba rozkopać w piz...... filtr itd.
A pływak najlepiej ustawić tak :
Zciągasz pokrywę, trzymasz ją pionowo zeby pływak zwisał w dół , i gdy blaszka ledwo co dotyka zaworka masz mieć luz między pływakiem a korpusem 7 mm.
Ja zawsze tak ustawiałem i było ok. A śrube składu mieszanki wkręcam do oporu (ale z czuciem) i wykrecam 1,5 obrotu. I też jest dobrze :devil3
Jeszcze jest kwestia czy gdzieś nie pizła uszczelka (np. pod gaźnikiem) i nie ciągnie fałszywego powietrza. I wtedy też będzie działać na ssaniu a bez niego nie bardzo.
A zapłonu nie dotykaj.
A 130 Polonezem to i tak dobrze :ok3
motomania na luzie
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

dzięki czesio, postaram się ustawić po twojemu, uszczelki pod gaźnikiem i w gaźniku wszystkie nowe i sprawdzone
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Spoko. Ja brałem do tego wiertło 7 mm :helm
motomania na luzie
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

czesio ale skoro ustawiałeś pływak na 7 mm a ja mam a 5,5 to ty robiłeś mniejszy stan niż ja mam teraz bo mój pływak zamyka jak jest wyżej od twojego
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Wszystko zależy gdzie się mierzy :devil3
I tak jak napisałem blaszka ledwo co dotykała zaworka.
motomania na luzie
marek02
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1071
Rejestracja: 2010-01-03, 14:55
Lokalizacja: Sicienko

Post autor: marek02 »

ok postaram się to jeszcze sprawdzić, ale na razie czekam aż zejdzie trochę śniegu i zrobi się cieplej, zmarzłem już wystarczająco przy iej
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Wiem że naciskam ale cudów nie ma.
Jak chodzi na ssaniu a bez gaśnie to kwestia paliwa. Ja bym sprawdził wszystko, łącznie z kolektorem. Bo jeżeli gaźnik jest ok. no to musi gdzieś ciągnąć fałszywe powietrze.
I tyle :devil3
motomania na luzie
ODPOWIEDZ