powoli biore sie za swoją wawke.Wymieniam całą blacharke dookola pojazdu i nawet udało mi sie zdobyć nowe podłuznice.(od kolegi z forum)
mam równiez nowe drzwi i nie wiem co z nimi zrobić z zewnątrz wypiaskuje a co w środku?wiadomo lezały w stodole z 40lat i są delikatnie pokryte rdzawym nalotem na fabrycznym podkładzie. jak do doczyscić? wlać w nie z 5 litrów fosolu i płukac?
i czy progi cynkować? nie pofaluja sie?
martwi mnie jeszcze klapa i maska-jak dobrać sie do profili w nich zamkniety ch?
blacharka w warszawie
blacharka w warszawie
Syrenki da sie kochać;-)
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
to do ocynku to jeśli zrobisz galwaniczny to to nic im się niestanie niema prawa ich powyginać , powyginać może dopiero po ogniowym ale to też zależy , mnie ocynkowanie progów do syreny w tej chwili kosztuje 30zł za komplet podciągów dawno nie cynkowałem ale kiedyś płaciłem 40zł wiec teraz pewnie ze 45-50zł a podciągi w syrenia to prawie ta sama wielkość co i progi w warszawie wiec więcej jak 50zł za komplet nie powinieneś zapłacić ale polecam galwaniczne cynkowanie bo na galwanicznym nie będzie odpryskiwał lakier tak jak po ogniowym
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,