Silnik Wartburga 353

Informacje techniczne innych pojazdów.
Kumpelek

Silnik Wartburga 353

Post autor: Kumpelek »

Witam!
Na wstępie proszę mnie nie pytać co z nim mam zamiar zrobić, na pewno nie wsadzę go do Syreny :devil: tylko do czegoś równie ciekawego :ble: Więc:
Jak w temacie.
Po świętach będe "na gwałt" poszukiwał ładnego czyt. sprawnego silnika od Wartburga 353 wraz ze skrzynią biegów.
Że jestem zielony w sprawie Warczyburgów to ile mogę dać za taki silnik? :roll:
Na co mam zwracać uwagę? 8)
A jeszcze fajnie by było jak by ktoś z forum takowy silnik miał i by mu się ze sprzedażą bardzo nie śpieszyło 8) :wink:
Pozdrawiam i czekam na wszelkie informacje! 8) ;D

P.S.
I może znacie stronki jakieś (najlepiej polskie) co opisują krok po kroku tuningowanie takowego silnika, chociaż sądze ze przy tej masie samochodu i przy tym silniku na seryjnym bedzie wymiataczem 8) :jupi: - Bez głupich komentarzy proszę :P
niezalogowany mateusz

Post autor: niezalogowany mateusz »

czyzby kumpelek trabiego kupil?:>
Awatar użytkownika
sereniarz(atom1)
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2467
Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
Lokalizacja: z Podlasia
Kontakt:

Post autor: sereniarz(atom1) »

trampek turbo buster 353 W-5o koocy...;-] to ten z awatara?
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
Awatar użytkownika
Cinek
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2290
Rejestracja: 2005-01-21, 22:35
Lokalizacja: z pomorza

Post autor: Cinek »

Trabant 353? Fajny pomysł, też czasem o tym myślę.... :devil: