hamulec tylny przeróbka
hamulec tylny przeróbka
witam:)
miałem problem z tylnymi cylinderkami, pomimo regeneracji bardzo szybko zaczeły cieknąć więc podjąłem próbę zaradzeniu problemowi. a oto to co zrobiłem:
-kupiłem 2 cylinderki do transportera T4 o średnicy tłoka 20,6mm
-zakupiłem 2 podkładki w sklepie z art. metalowymi( trzeba było je szlifować do średnicy 40 mm)
-wspawałem podkładki w tarcze kotwiczne
-wymierzyłem i rozpiłowałem otwór w podkładce
-zmontowałem
-szczęki w miejscu styku z tłoczkami trzeba skrócić o 15mm
a teraz parę fotek:
miałem problem z tylnymi cylinderkami, pomimo regeneracji bardzo szybko zaczeły cieknąć więc podjąłem próbę zaradzeniu problemowi. a oto to co zrobiłem:
-kupiłem 2 cylinderki do transportera T4 o średnicy tłoka 20,6mm
-zakupiłem 2 podkładki w sklepie z art. metalowymi( trzeba było je szlifować do średnicy 40 mm)
-wspawałem podkładki w tarcze kotwiczne
-wymierzyłem i rozpiłowałem otwór w podkładce
-zmontowałem
-szczęki w miejscu styku z tłoczkami trzeba skrócić o 15mm
a teraz parę fotek:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:39 przez Indy, łącznie zmieniany 1 raz.
A I BARDZO WAŻNE SZCZĘKI TRZEBA PODCIĄĆ PO 1,5 CM W MIEJSCACH STYKU Z TŁOCZKAMI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2012-04-30, 20:32 przez Indy, łącznie zmieniany 1 raz.
czy działa jeszcze nie wiem bo oś jeszcze nie zamontowana, a muszę naprawić drążek stabilizatora tylny bo mi się śruba urwała przy demontażu osi
no ale bęben ładnie pasuje, nie ociera, wymiary cylinderka są przybliżone do oryginalnego więc myślę że będzie ok(odległość powierzchni bazującej od osi cylinderka są identyczne czyli 19mm)
no ale bęben ładnie pasuje, nie ociera, wymiary cylinderka są przybliżone do oryginalnego więc myślę że będzie ok(odległość powierzchni bazującej od osi cylinderka są identyczne czyli 19mm)
Wygląda ładnie i profesjonalnie. Jakby ladnie zeszlifować spawy to nie było by sladu i mozna by pomyslec, że to fabryka. Jeśli średnica zbliżona, to będzie dzialać jak oryginal, bo niby czemu by nie mialo?
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Nie wiem jakie ma właściwości DA1. Wiem, że po kilku latach staje się brązowym, lepkim mazutem Ja robiąc remont hamulców zalalem R3. I bezpieczniejszy, bo gdy w trasie będzie awaria wyciek, to R3/DOT3/DOT4 (są mieszalne) kupisz na każdej stacji. A DA1 to już towar rarytasowy A mieszać go nie można. DOT5 też nie można mieszać z innymi.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.