no nie mylisz się, według mnie to ten który się pojawi jest w zdecydowanie lepszym stanie, miej spawania, sprawne mosty i skrzynia a co najważniejsze oryginalna i połączona na obydwie osie, w tamtych mostach olej skończył się kilka lat temu
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 20:30 przez marek02, łącznie zmieniany 1 raz.
plandeka jak nowa, opony wiadomo śmietnik, będą koła z tego co mamy, chyba że będą do dupy to pomyślimy później, na razie zapowiada się ciekawie, tym bardziej, że przy tym jest o połowę mniej roboty i co za tym idzie kasy do wpompowania
ale ty jesteś pesymista, jest do pospawania próg pod lewymi drzwiami i ogólnie trzeba podpasować silnik pod oryginalną skrzynię, wyczyszczenie wszystkich blach i polakierowanie, nie ma za to na nim żadnej szpachli
nie tomek spawany raczej nie był, dokładnie ie szło go obejrzeć bo był prawą stroną dostawiony do ściany szopki, ale nie jest źle, jeździł w PGRze, później po zmianie silnika kupił go wuja obecnego właściciela i odstawił do stodoły, obecny właściciel odkupił go od wuja i wstawił do szopki z zamiarem wyremontowania, ale play mu się pokomplikowały
[ Dodano: 2013-02-03, 21:18 ]
zdjęcia całego muscela w szopce
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
no a rdza się sama rozwinie po myciu? co prawda powierzchowna ale jest a jak się ie zabezpieczy to będzie dalej gryzła aż zostanie tyle co z tego poprzedniego
[ Dodano: 2013-02-11, 20:24 ]
no i dojechała baza na muscela
[ Dodano: 2013-02-11, 20:25 ]
reszta
[ Dodano: 2013-02-11, 20:25 ]
i dwa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.