monterr07
Przepiękna!
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Lubię Tarpany bo to już klasyka gatunku =====tylko kto do jasnej cholery projektował w tym samochodzie deskę rozdzielczą?????
Jest to niewątpliwie jedno ze szczytowych osiągnięć inżynierów dogorywającego PRL-u w dziedzinie ergonomii, estetyki i designu
Rozsiane po całej szoferce elementy z Poloneza, Żuka, 125p, Skarpety i Nyski...
Jest to niewątpliwie jedno ze szczytowych osiągnięć inżynierów dogorywającego PRL-u w dziedzinie ergonomii, estetyki i designu
Rozsiane po całej szoferce elementy z Poloneza, Żuka, 125p, Skarpety i Nyski...
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
monterr07, największy to chyba silnik z perkinsa
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4292
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Rzeczywiście ====nie tyle chodziło mi o wykorzystanie elementów z różnych pojazdów co ich nadzwyczaj chaotyczne rozmieszczenie.
Przyszedł jakiś pan inżynier w poniedziałek ===niezbyt się chciało no to walimy kilka konrolek jedna pod drugą, jakiś przełącznik od Poloneza gdzieś w rogu i pojechał
Jednym słowem w porównaniu nawet z Żukiem trąci to wszystko amatorszczyzną.
Przyszedł jakiś pan inżynier w poniedziałek ===niezbyt się chciało no to walimy kilka konrolek jedna pod drugą, jakiś przełącznik od Poloneza gdzieś w rogu i pojechał
Jednym słowem w porównaniu nawet z Żukiem trąci to wszystko amatorszczyzną.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4292
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- monterr07
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-01-21, 18:28
- Lokalizacja: Sulejów
- Kontakt:
Witam
Motocykl został umyty z ponad 30-letniego kurzu, jak będę miał więcej czasu to pozostaje doczyszczenie wszystkich smarów, polerowanie lakieru i zaprawki lakiernicze. No i oczywiście - robić silnik, ale muszę z tym czekać na szwagra. Muszę poszukać gdzieś w garażu, albo na działce w jakiś szafkach czy nie ma tam kluczyka od skrzyneczki narzędziowej, jeśli nie znajdę, to trzeba będzie się włamać i kupować nowy zamek Ale mam nadzieję, że się znajdzie razem z wkładką blokady.
Tarpana też trzeba umyć Tutaj kilka zdjęć z modelikiem z kultowych aut
Ostatnio też zajmuję się taką "kosmetyką" w Tarpanie, dociskam kabelki przy kontrolkach, powyjmuję przełączniki, poczyszczę wszystko i spróbuję naprawić co nie działa
Motocykl został umyty z ponad 30-letniego kurzu, jak będę miał więcej czasu to pozostaje doczyszczenie wszystkich smarów, polerowanie lakieru i zaprawki lakiernicze. No i oczywiście - robić silnik, ale muszę z tym czekać na szwagra. Muszę poszukać gdzieś w garażu, albo na działce w jakiś szafkach czy nie ma tam kluczyka od skrzyneczki narzędziowej, jeśli nie znajdę, to trzeba będzie się włamać i kupować nowy zamek Ale mam nadzieję, że się znajdzie razem z wkładką blokady.
Tarpana też trzeba umyć Tutaj kilka zdjęć z modelikiem z kultowych aut
Ostatnio też zajmuję się taką "kosmetyką" w Tarpanie, dociskam kabelki przy kontrolkach, powyjmuję przełączniki, poczyszczę wszystko i spróbuję naprawić co nie działa
POLMO-FSR Tarpan 239D 5.12.1990
Pannonia T2 TL250D 1966
Pannonia T2 TL250D 1966
monterr07, jakby co mam części do silników
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
monterr07, ok, bo jeden silnik na części leży
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
- michalalex
- -#Weteran
- Posty: 1651
- Rejestracja: 2012-03-21, 20:43
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- monterr07
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-01-21, 18:28
- Lokalizacja: Sulejów
- Kontakt:
ale klimatyzacji nie ma
[ Dodano: 2013-05-16, 20:36 ]
Witam.
Dzisiaj zabrałem się za wymianę uszczelek przy korektorze - w samochodzie było czuć spaliny, na dodatek jak oglądałem silnik to przy dodawaniu gazu spod uszczelek widać było że wydostają się spaliny. Kupiłem dwie uszczelki blok-korektor i jedną korektor-rura wydechowa. Wczoraj popsikałem śruby płynem penetrującym, dzisiaj odkręcałem. Nie było łatwo, ale udało się poodkręcać wszystko ładnie, potem założyłem nowe uszczelki a gdzie było trzeba oczyściłem z sadzy czy co tam się robiło żeby do uszczelki przywierała gładka powierzchnia.
Po skończeniu pracy odpaliłem samochód, byłem aż zdziwiony jak ładnie i ciszej pracuje Potem włożyłem na miejsce wyciszający koc - wyjąłem go z tydzień temu, więc miałem okazję także usłyszeć pracę silnika ze starymi uszczelkami i bez dodatkowego wyciszenia. Po ułożeniu koca i zamknięcia klapy, po ponownym odpaleniu doznałem, można powiedzieć szoku, że w kabinie może być tak cicho Na dodatek silnik przestał świszczeć przy dodawaniu gazu - to mi się pojawiło całkiem niedawno. http://www.youtube.com/watch?v=drhYz5drarQ słychać na tym filmie. Jestem zadowolony z dzisiejszej pracy przy Tarpanie. Widać, a nawet słychać efekty 2 godzin klęczenia na zderzaku i pod kierownicą.
Jeżeli miałby ktoś na sprzedaż stacyjkę na 5 kabli z dwoma niezbyt wytartymi kluczykami to chętnie kupię. Moja obecna stacyjka czasem się zacina, na dodatek kluczyk posiadam tylko jeden i bardzo wytarty, więc chciałbym to wymienić.
Witam.
Dzisiaj po powrocie ze szkoły postanowiłem w końcu zabrać się za motocykl. Na początku musiałem ogarnąć garaż z wiecznego bałaganu, posprzątałem stół żeby mieć gdzie rozkręcać kolejne elementy. Zacząłem od odkręcenia gaźnika i głowicy z cylindra, które wyczyszczę i muszę oddać do szlifu. Potem zacząłem rozkręcać motor, żeby mieć gołą ramę do malowania.
W międzyczasie zrobiłem przymiarkę jak będzie wyglądać z silnikiem
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-16, 20:36 ]
Witam.
Dzisiaj zabrałem się za wymianę uszczelek przy korektorze - w samochodzie było czuć spaliny, na dodatek jak oglądałem silnik to przy dodawaniu gazu spod uszczelek widać było że wydostają się spaliny. Kupiłem dwie uszczelki blok-korektor i jedną korektor-rura wydechowa. Wczoraj popsikałem śruby płynem penetrującym, dzisiaj odkręcałem. Nie było łatwo, ale udało się poodkręcać wszystko ładnie, potem założyłem nowe uszczelki a gdzie było trzeba oczyściłem z sadzy czy co tam się robiło żeby do uszczelki przywierała gładka powierzchnia.
Po skończeniu pracy odpaliłem samochód, byłem aż zdziwiony jak ładnie i ciszej pracuje Potem włożyłem na miejsce wyciszający koc - wyjąłem go z tydzień temu, więc miałem okazję także usłyszeć pracę silnika ze starymi uszczelkami i bez dodatkowego wyciszenia. Po ułożeniu koca i zamknięcia klapy, po ponownym odpaleniu doznałem, można powiedzieć szoku, że w kabinie może być tak cicho Na dodatek silnik przestał świszczeć przy dodawaniu gazu - to mi się pojawiło całkiem niedawno. http://www.youtube.com/watch?v=drhYz5drarQ słychać na tym filmie. Jestem zadowolony z dzisiejszej pracy przy Tarpanie. Widać, a nawet słychać efekty 2 godzin klęczenia na zderzaku i pod kierownicą.
Jeżeli miałby ktoś na sprzedaż stacyjkę na 5 kabli z dwoma niezbyt wytartymi kluczykami to chętnie kupię. Moja obecna stacyjka czasem się zacina, na dodatek kluczyk posiadam tylko jeden i bardzo wytarty, więc chciałbym to wymienić.
Witam.
Dzisiaj po powrocie ze szkoły postanowiłem w końcu zabrać się za motocykl. Na początku musiałem ogarnąć garaż z wiecznego bałaganu, posprzątałem stół żeby mieć gdzie rozkręcać kolejne elementy. Zacząłem od odkręcenia gaźnika i głowicy z cylindra, które wyczyszczę i muszę oddać do szlifu. Potem zacząłem rozkręcać motor, żeby mieć gołą ramę do malowania.
W międzyczasie zrobiłem przymiarkę jak będzie wyglądać z silnikiem
Pozdrawiam
POLMO-FSR Tarpan 239D 5.12.1990
Pannonia T2 TL250D 1966
Pannonia T2 TL250D 1966