monterr07
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4294
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- monterr07
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-01-21, 18:28
- Lokalizacja: Sulejów
- Kontakt:
Czy ja wiem czy pech? Z tego co mi wujek opowiadał to silnik był sprawny, obudowa tylko pękła... Na wiosnę jakbym jechał trawę kosić na działce to poszukam silnika i spróbuję zobaczyć jak to wygląda, jedynie mnie zastawia czy tłumiki gdzieś leżą Co prawda, silnik leży nie ruszany ponad 30 lat, więc na pewno bez rozebrania się nie obędzie, w związku z tym nie chciałbym tego ruszać, ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w tym kierunku Pogadam jeszcze z wujkiem na ten temat, może namówię go i chociażbyśmy silnik poskładali i zrobili jak należy (wujek pracował kiedyś w Transbudzie jako mechanik, stamtąd też go wysyłali do Związku Radzieckiego na szkolenia, np do fabryki gdzie montowano silniki do Kamazów, Krazów i Mazów, ponoć gdzieś leży dyplom i wujek obiecał że mi go pokaze )
POLMO-FSR Tarpan 239D 5.12.1990
Pannonia T2 TL250D 1966
Pannonia T2 TL250D 1966
monterr07, Ty to ten sam monterr07, co tu: http://vaglodz.pl/viewtopic.php?t=3414& ... sc&start=0 ?? Pozdro
W 1 gimnazjum. No to za cztery lata przyjedziesz. Może też sobie Tarpana kupię.
[ Dodano: 2012-01-23, 03:12 ]
Monterr07, zapraszam na moje forum http://automodel.fora.pl
[ Dodano: 2012-01-23, 03:12 ]
Monterr07, zapraszam na moje forum http://automodel.fora.pl
jak wał masz zdrowy i bieg wchodza nawet nie waz sie rozpoławiac silnika....
na tłumiki szykuj 600 bo nawet jak je znajdziesz bada tak pordzewiałe ze....
na tłumiki szykuj 600 bo nawet jak je znajdziesz bada tak pordzewiałe ze....
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
No to się cieszę. A z kołami i innymi chromami (jeśli nie poschodziły) to się robi tak: bierzesz bardzo muliste błoto (o drobnej frakcji ziarenek) na szmatkę i robisz nik coś na zasadzie polerki. Jak już całość wyglancujesz, to albo regularnie woskujesz takimi preparatami do chromu, albo - lepsza według mnie opcja, bo przedłużająca znacznie żywotność - malujesz ze szpreja lakierem bezbarwnym.marek02 pisze:natan myślałem o remoncie silnika wspomnianym przez kolegę no i zrobiłbym coś z tymi kołami
O, sorry, marek02, myślałem, że to młody od Tarpana się o te koła pyta...
[ Dodano: 2012-01-24, 09:50 ]
Łosz, matko i córko! Ja to już jestem totalnie ślepy! Te szparunki są rzeczywiście czerwone, a nie złote...
Kolorów nie rozróżniam, mylę autorów postów,... nieźle... nic, tylko se w łeb strzelić
...po prostu Zipa
++++++NIE i kropka.++++++OLO pisze:Nie lepiej pastę TEMPO?zzr2320 pisze:bierzesz bardzo muliste błoto (o drobnej frakcji ziarenek) na szmatkę i robisz nik coś na zasadzie polerki.
"TEMPO", to ma takie tempo przy chromie, że daj se spokój. Zresztą nie pisze tam ani słowa o chromie. Sam chrom się od polerki błotem nie uszkodzi, przeciwnie, zostanie dogłębnie oczyszczony - zlezie z niego ten cały maras, rdza i inne badziewie. JASNE, nie można tego robić jakimś piochem ze placu, bo ziarna pozostawią ślady. Masz wziąć sobie takiego pyłku, drobnego błotka. Ja sobie robiłem piaskiem z Sahary, co mi babcia przywiozła, bo miał on ziarnistość mąki luksusowej 550
...po prostu Zipa