Samoróbki
Silnik nie czyni kompresora:) Ale przy tej mocy można zrobić coś ambitnego.Tomasz pisze:HA!!! Silnik 7,5 kW ma mój wujo.. bydzie koprysor..
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Lesiu pisze:To ja w imieniu kolegi kombi wrzucę jego dzisiejszą maszynę w postaci zagęszczarki na prąd.
wracając do zageszczarki elektrycznej -podróba nie wydała z tym silnikiem za słaby [nie ma tabliczki znamionowej wiec nie wiadomo jakie ma wartosci]
ale wymysliłem [mam spalony agregat prądotwórczy HONDA ,,made in china ,,]
ale silnik spalinowy sprawny wiec spróbuje sie pobawic i zastosowac ten silnik może WYDA
[ZDJECIA BEDĄ JAK NADWORNY FOTOGRAF MNIE NAWIEDZI ]
kombi
Sporo fajnych samoróbek do obróbki metalu na forum kowalskim:
http://krol-artur.nazwa.pl/forumkowalsk ... 0&start=25
http://krol-artur.nazwa.pl/forumkowalsk ... 0&start=25
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Po małych przeróbkach i udoskonaleniach kombi przedstawia swoją zagęszczarkę. Silnik już nie elektryczny ale spalinowy. Dodatkowo trwają prace nad kompresorem. To będzie prawdziwa maszyna. PONY007, to coś z serii tych co lubisz.
Słyszałem że w planach pojawiła się piaskarka. kombi czekamy na efekty prac.
Słyszałem że w planach pojawiła się piaskarka. kombi czekamy na efekty prac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Znam tą sprężarkę bardzo dobrze- to kompresor od lokomotywy (mam identyczny).
http://www.drezynywitaszyce.eu/oferta/sprezarki.html
Wydajność ok 800l/min - spoko maszyna, dość duży silnik trzeba zastosować, były jeszcze fabryczne v4, wiem gdzie stoi na złomie taka jedna, tylko już trochę potrzaskana...
Dobrze przejrzeć głowicę to podstawa, zaworki i korpusy często są pęknięte!
Zagęszczarka bardzo fajna- tylko nie jest czasem za lekka?
Zacząłem pracę nad dwoma nowymi maszynami do obróbki blach, w tej chwili są to rysunki techniczne i parę rzeczy ale niedługo zacznę pracę w stali. Mowa o urządzeniach:
1) zawijarko-felcarko-rowkownicy
2) giętarka
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
wiitam
pony ta sprężarka pracowała do ostatniej chwili i jest sprawna [firma co ją wywiozła na złom przenos się w inne miejsce i wyposaża się w sprzęt z dotacji UE i był warunek wsystkie stare urządzenia zezłomowac ]jak ją wyrwałem ze złomu to była bez silnika ,ale już nawet silnik z tej firmy wyrwałem [leży obok 7,5 kv za 50 zł
co sie tyczy zagęszczarki sama stopa [podstawa waży 50 kg ,bo tyle wazyła na wadze ,muszę na złom szefowi dać złomu na wymianę 50 kg [to jest układ ,czego życze WSZYSTKIM ]
DO TYCH 50KG PODSTAWY DOŻUCIC CIEZAR SILNIKA SPALINOWEGO PLUS ZBIORNIK TO W SUMIE BĘDZIE COS KOŁO 70 KG WIEC STARCZY NA SWOJE POTRZEBY
[W CASTORAMIE TE NAJMNIEJSZE ,,CINA ,,WAŻA też cos koło 50-70kg
pony ta sprężarka pracowała do ostatniej chwili i jest sprawna [firma co ją wywiozła na złom przenos się w inne miejsce i wyposaża się w sprzęt z dotacji UE i był warunek wsystkie stare urządzenia zezłomowac ]jak ją wyrwałem ze złomu to była bez silnika ,ale już nawet silnik z tej firmy wyrwałem [leży obok 7,5 kv za 50 zł
co sie tyczy zagęszczarki sama stopa [podstawa waży 50 kg ,bo tyle wazyła na wadze ,muszę na złom szefowi dać złomu na wymianę 50 kg [to jest układ ,czego życze WSZYSTKIM ]
DO TYCH 50KG PODSTAWY DOŻUCIC CIEZAR SILNIKA SPALINOWEGO PLUS ZBIORNIK TO W SUMIE BĘDZIE COS KOŁO 70 KG WIEC STARCZY NA SWOJE POTRZEBY
[W CASTORAMIE TE NAJMNIEJSZE ,,CINA ,,WAŻA też cos koło 50-70kg
kombi
Jak tam kompress?
U mnie grunt pod kostką się uniósł pod garażem i nie mogę otworzyć drzwi... rany, niefart. Miałem ochotę przerobić mały kompresor na nowe przełożenie i sprężarkę HS19.
U mnie grunt pod kostką się uniósł pod garażem i nie mogę otworzyć drzwi... rany, niefart. Miałem ochotę przerobić mały kompresor na nowe przełożenie i sprężarkę HS19.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Jak nie masz innej możliwości to można działać... parę już takich kompresorów powstało. Ja nie polecam, za dużo wad ma taka konstrukcja:
- wykorbienia wału (dwa tłoki chodzą wspólnie) co powoduje duże obciążenie silnika, ciągłą zmianę charakterystyki pracy
- wibracje
- gabaryty
- zastosowanie głowicy z HS21/31 powoduje zmniejszenie wydajności
- ogólnie marnotrawstwo energii, wielkie koło zamachowe itp.
- jest parę problemów konstrukcyjnych do rozwiązania przy głowicy, chodzi głownie o to, że szpilki są wspólne dla cylindrów i głowicy.
- wykorbienia wału (dwa tłoki chodzą wspólnie) co powoduje duże obciążenie silnika, ciągłą zmianę charakterystyki pracy
- wibracje
- gabaryty
- zastosowanie głowicy z HS21/31 powoduje zmniejszenie wydajności
- ogólnie marnotrawstwo energii, wielkie koło zamachowe itp.
- jest parę problemów konstrukcyjnych do rozwiązania przy głowicy, chodzi głownie o to, że szpilki są wspólne dla cylindrów i głowicy.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Głowicę planuję dorobić z blachy min. 2 cm grubości... tylko zastanawiam się z czego dobrać zaworki, żeby podczas pracy zdążył zassać odpowiednią ilość powietrza..
[ Dodano: 2012-02-17, 20:07 ]
a koło zamachowe myślę usunąć i połączyć jakoś to z silnikiem elektrycznym - przełożenie 1:1. Daje spokojnie rade 7,5kW, także nie byłoby zjawiska naciągu ze strony koła zamachowego i panewki nie dostawałyby po d...e jak ułoży się obo silniki w prostej lini..
Jest coś takiego u mnie w okolicy. Gość powiedział, że jak zawór zwrotny się zje...ał to gdy ciśnienie spadło do 5.5 atm to silnik elektryczny dawał rade bujnąć to wszystko... A butle ma 5m3
[ Dodano: 2012-02-17, 20:07 ]
a koło zamachowe myślę usunąć i połączyć jakoś to z silnikiem elektrycznym - przełożenie 1:1. Daje spokojnie rade 7,5kW, także nie byłoby zjawiska naciągu ze strony koła zamachowego i panewki nie dostawałyby po d...e jak ułoży się obo silniki w prostej lini..
Jest coś takiego u mnie w okolicy. Gość powiedział, że jak zawór zwrotny się zje...ał to gdy ciśnienie spadło do 5.5 atm to silnik elektryczny dawał rade bujnąć to wszystko... A butle ma 5m3
Chłodnica byłaby wydajniejsza gdybyś zamontował wiatrak.
A to drugie to nie wiem co to jest. Takie dawanie zdjęć bez opisu trochę bezcelowe.
A to drugie to nie wiem co to jest. Takie dawanie zdjęć bez opisu trochę bezcelowe.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz