początek

Czyli konkretne porady, fotorelacje, jak wykonać daną czynność (wymiana krzyżaka, żarówki itp)
Maaj
Posty: 5
Rejestracja: 2011-10-01, 20:11
Lokalizacja: Gdańsk

początek

Post autor: Maaj »

Witam. Jestem nowy na forum, ale obserwuję je od dość dawna i już długo zabieram się do rozpoczęcia przygody z renowacją SYRENY. Nie mam za dużo doświadczenia jeżeli chodzi o mechanikę oraz renowację, ale wydaje mi się, że co nieco wiem i trochę w życiu grzebałem w silnikach, więc powinienem dać radę. Czytając to forum przekonałem się, że Wasza wiedza ( w zawartych tematach) na 100% mi pomoże. - Uważam że tutorial PONY007, to świetna encyklopedia :)
Jak większość z Was jestem fanem klasyki motoryzacji i zawsze chciałem przeprowadzić renowację starego auta doprowadzając je do stanu prawie fabrycznego.
Jako dziecko odnawiałem z moim ojcem SEATA 850, niestety z uwagi na brak funduszy i czasu po wykonaniu około 50% pracy musieliśmy sprzedać auto. Szło nam całkiem nieźle, samochód był już przygotowany do lakierowania. Wydaje mi się, że wtedy złapałem bakcyla i przez wiele lat wspominałem tą renowację.

W niedługim czasie zamierzam kupić SYRENKĘ, pewnie 105, bo o taką najłatwiej no i z częściami też jest stosunkowo prościej. Tak jak pisałem wcześniej moje doświadczenie w mechanice, blacharstwie, a tym bardziej w lakiernictwie jest bardzo małe, ale mam do dyspozycji mojego ojca, który w przeszłości był posiadaczem 3 SYREN (do tej pory pamiętam zapach benzyny i MIXOLU oraz zapach nagrzanej latem tapicerki ze skaju). Całe szczęście mój staruszek "zjadł zęby" na tych SYRENKACH i na pewno z jego pomocą damy radę.

Mam już zgodę mojej żony :ok3 , garaż też jest. Brakuje mi sprzętu no i oczywiście SYRENY :grinser .
Mój temat zaczynam, ponieważ chciałby zadać Wam pytanie jakich narzędzi będę potrzebował, aby przystąpić do renowacji.
Pomijam klucze, młotki bla bla bla.