Sprowadzenie samochodu z czech

Porady prawne. Rejestracja, żółte blachy, przeglądy.
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Sprowadzenie samochodu z czech

Post autor: syreniarz1992 »

Witam. Wypatrzyłem bardzo tanio, bardzo ładnego trabanta z bardzo ładnego rocznika. Sęk w tym, że wozik stoi w czechach. Jest wyrejestrowany. Czego potrzeba mi, żeby zarejestrować go w Polsce? Czy wystarczy umowa kupna sprzedaży? W ogóle jestem zielony w tym temacie. Cło, vat? Ktoś przez to przechodził? pomocy :confused2
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

zarejestruj bez dokumentow od razu na żółte i z głowy:)
Awatar użytkownika
PawelOlesno
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 964
Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
Lokalizacja: Olesno Śląskie

Post autor: PawelOlesno »

Idź zapytać się do Wydziału Komunikacji
''Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z Ciebie oficera''
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

PawelOlesno, a w wydziale komunikacji napewno nie będą nawet wiedzieli że jest możliwość rejestracji zabytku bez jakichkolwiek dokumentów(tylko na żółte tablice) :)
Mogę się o piwo założyć:)
Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

ja się nie zakładam bo wygrasz :grinser
A jak wóz jest zarejestrowany? 133zł wjazdówki i co dalej?
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

ale jest zarejestrowany w czechach? to w czym problem.przecież w polsce nie mają pojęcia o jego istnieniu :devil3
Awatar użytkownika
PawelOlesno
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 964
Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
Lokalizacja: Olesno Śląskie

Post autor: PawelOlesno »