Cinek pisze:Tlenek azotu to też gaz, i silnik na nim znacznie bardziej dostaje w kość. Szczególnie, jeśli ktoś często używa "rozweselacza". Powiedz mi, dlaczego wiercenie auta dla LPG/CNT jest złe a dla NOx jest cacy?
zaczyna sie tu forum tuningowe:P ale ze sprawa Nosu to chyba oddzielny watek to dodam i ja swoje 700 zdan jezeli sie mysle prosze mnie poprawic:) albo usunac tego topika:]Lajer105l pisze:Nie napisałem że jest cacy bo tego "shitu" tez bym nie zamontował, głównie ze względu na wytrzymałość silnika, podtlenek azotu ma wyższą tempereturę spalania niż benzyna i dlatego bardzo szkodzi silnikowi...
chce zaznaczyc ze nie mam wiedzy praktycznej tylko teoretyczna na ten temat
a ten kto instaluje n2o ma juz totalnie rozwiercony silnik ktory i tak przezywa 50% kilometrow silnika nietuningowanego bo nie widze sensu instalowania tego urzadzenia do silnika standartowego...poniewaz przyrost mocy jest tylko tymczasowy i za tą kase mozna podniesc moc silnika w inny sposob..ale przejdzmy do rzeczy,
wg mnie owy gaz wcale nie jest szkodliwy, silniki dobrze do tego przystosowane..sa przygotowane do wiekszych temperatur do tego auta te maja znacznie wieksze pompy paliwa, jest wtryskiwane pod wiekszym cisnieniem no i przede wszystkim...wiekszosc z nich startujacych w wyscigach jezdzi na benzynie bliskiej 100 oktan albo i lepiej...a podtlenku jak wiadomo "wiecej zmiesci" sie w cylindrze totez moze byc uzyskana o wiele lepsza mieszanka stosunkowa i dzieki temu przyrost mocy, czas wtrysku podtlenku jest scisle okreslony i dobrany do kazdego silnika tak aby nie zagrazal on jego przegrzaniu totez nie balbym sie o montowanie nosu i jakies ogromne straty podczas jego uzywania oczywiscie strzaly jezeli ktos bedzie dawal strzala po strzale...... to jest niemadry i traktuje to jako turbine? ( pewnie pisze brednie ale poprostujcie bede wdzieczny)