I ty możesz zrobić wydymkę 1,3
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
I ty możesz zrobić wydymkę 1,3
I ty możesz zrobić wydymkę 1,3
Tunerzy kupujemy bosto i wartka 1,3
w bosto wycinamy całą podłogę w wartku całą gore nadwozia.
Łączymy jedno z drugi i mamy
Oczywiście nadkole w bosto wychodzi dalej ale to zrobić to już betka
tak samo jak zrobić fartuchy do błotników
Tunerzy kupujemy bosto i wartka 1,3
w bosto wycinamy całą podłogę w wartku całą gore nadwozia.
Łączymy jedno z drugi i mamy
Oczywiście nadkole w bosto wychodzi dalej ale to zrobić to już betka
tak samo jak zrobić fartuchy do błotników
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
Pomysł może nie odkrywczy, ale warty realizacji, choćby....
Witam
...z tego powodu, iż do mojej "Rudej Racheli". czyli pomarańczowej syrenki 104-ki laminat (samoróbki pracowniczej) gdzieś tak ok. 1985 roku "Pomysłowy Dobromir" wcisnął zawieszenie i silnik 1600 od audi/vw włącznie z zawieszeniem przednim i... do dnia dzisiejszego tak silnik jak i cała reszta spisują się bardzo dobrze. Za "moich" czasów przejechaliśmy wspólnie ok. 25-30.000 km bez remontu i poważniejszych problemów.
A jedyne co spędzało mi sen z powiek przez wiele miesięcy to sprawa chłodnicy i chłodzenia silnika generalnie, niestety zmieściła się tylko "na wcisk" cienka chłodnica od skody Rapid, ale i pojemność oraz wydajność nie ta i problemy dalej były. Dopiero zwiększenie przepływu płynu sprawiło, iż problemy ustały.
"Ortodoksi" powiedzą, iż to zbrodnnia, ale ja twierdzę iż nr ooo1 jest dalej w oryginale, a za pomarańczową też się ludzie na drodze oglądają a "łyse pały" robią gały jak spod świateł ruszamy i czarne, stare bmw - zostawiamy...
Pozdrawiam
i życzę rychłego dokończenia projektu.
AMPiR
A syrenek zbudowanych na różnych "wynalazkach" od porsche począwszy na citroenie skończywszy jest coraz więcej - i bardzo dobrze...
...z tego powodu, iż do mojej "Rudej Racheli". czyli pomarańczowej syrenki 104-ki laminat (samoróbki pracowniczej) gdzieś tak ok. 1985 roku "Pomysłowy Dobromir" wcisnął zawieszenie i silnik 1600 od audi/vw włącznie z zawieszeniem przednim i... do dnia dzisiejszego tak silnik jak i cała reszta spisują się bardzo dobrze. Za "moich" czasów przejechaliśmy wspólnie ok. 25-30.000 km bez remontu i poważniejszych problemów.
A jedyne co spędzało mi sen z powiek przez wiele miesięcy to sprawa chłodnicy i chłodzenia silnika generalnie, niestety zmieściła się tylko "na wcisk" cienka chłodnica od skody Rapid, ale i pojemność oraz wydajność nie ta i problemy dalej były. Dopiero zwiększenie przepływu płynu sprawiło, iż problemy ustały.
"Ortodoksi" powiedzą, iż to zbrodnnia, ale ja twierdzę iż nr ooo1 jest dalej w oryginale, a za pomarańczową też się ludzie na drodze oglądają a "łyse pały" robią gały jak spod świateł ruszamy i czarne, stare bmw - zostawiamy...
Pozdrawiam
i życzę rychłego dokończenia projektu.
AMPiR
A syrenek zbudowanych na różnych "wynalazkach" od porsche począwszy na citroenie skończywszy jest coraz więcej - i bardzo dobrze...
- maciejka250
- -#Junior
- Posty: 154
- Rejestracja: 2010-04-15, 07:29
- Lokalizacja: Śląsk
I ja nikogo nie namawiam do z b r o d n i unicestwienia...
Witam
...wzorcowej, przyzwoicie wyglądającej np. 105-tki kwalifikującej się do klasycznej renowacji.
Jeśli natomiast wiedza, umiejętności lub po prostu zasobność portfela umożliwiają uratowanie jakiejś budy od skarpety od wywiezienia jej na złomowisko... - to d l a c z e g o tego nie zrobić?
Tak, zgadzam się iż klasyczna syren 105-tka jest autem idealnym pod wieloma względami, ale czyż syrenko-porsche, piękna, błękitna syrena zbudowana na bazie XM-a lub pokazywana w telewizorze w ub. roku żółta z "bebechami" od innego kapitalistycznego autka z mocą motoru grubo ponad 120 czy 150 kM jest czymś gorszym? Zdecydowanie NIE! Podobnie jak moja Ruda Rachela, przed której twórcą chylę czoła, jeździ już ponad ćwierć wieku bezawaryjnie! Czego się czepiać? Tak na dobrą sprawę to dziś można wskazać minimum 3-4 laminatki (fakt, iż "pracownicze"), które mimo obietnic, ich właścicieli od lat nie mogą doczekać się sfinalizowania remontu i pojawienia się na drogach IV RP. Bo wydawać by się mogło iż wymiana silnika, skrzyni biegów, elektryki, czy tapicerki na nowe np. od 105-tki - to banalnie prosta sprawa. A jeżdżące "lamninatki" nadal można policzyć na palcach jednej ręki, nawet po dość znacznej amputacji....
Pozdrawiam
AMPiR
PS. Będę czekał na odpalenie Bostonki z fottki powyżej. Jazda nią, tym absolutnie doskonałym pudłem rezonansowym to prawdziwa przyjemność, nawet z S31, ale o tym uczuciu może mówić tylko ten, który przejechał nią j e d n o r a z o w o minimum 300-400 km!...
...wzorcowej, przyzwoicie wyglądającej np. 105-tki kwalifikującej się do klasycznej renowacji.
Jeśli natomiast wiedza, umiejętności lub po prostu zasobność portfela umożliwiają uratowanie jakiejś budy od skarpety od wywiezienia jej na złomowisko... - to d l a c z e g o tego nie zrobić?
Tak, zgadzam się iż klasyczna syren 105-tka jest autem idealnym pod wieloma względami, ale czyż syrenko-porsche, piękna, błękitna syrena zbudowana na bazie XM-a lub pokazywana w telewizorze w ub. roku żółta z "bebechami" od innego kapitalistycznego autka z mocą motoru grubo ponad 120 czy 150 kM jest czymś gorszym? Zdecydowanie NIE! Podobnie jak moja Ruda Rachela, przed której twórcą chylę czoła, jeździ już ponad ćwierć wieku bezawaryjnie! Czego się czepiać? Tak na dobrą sprawę to dziś można wskazać minimum 3-4 laminatki (fakt, iż "pracownicze"), które mimo obietnic, ich właścicieli od lat nie mogą doczekać się sfinalizowania remontu i pojawienia się na drogach IV RP. Bo wydawać by się mogło iż wymiana silnika, skrzyni biegów, elektryki, czy tapicerki na nowe np. od 105-tki - to banalnie prosta sprawa. A jeżdżące "lamninatki" nadal można policzyć na palcach jednej ręki, nawet po dość znacznej amputacji....
Pozdrawiam
AMPiR
PS. Będę czekał na odpalenie Bostonki z fottki powyżej. Jazda nią, tym absolutnie doskonałym pudłem rezonansowym to prawdziwa przyjemność, nawet z S31, ale o tym uczuciu może mówić tylko ten, który przejechał nią j e d n o r a z o w o minimum 300-400 km!...
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
Ampir a jak tam ten pewien pasy do pewnej sryty który obgadywaliśmy jeszcze w zeszłym roku
Co do bostan robi się coś tłuściejszego foty z zeszłego roku nawet widać tam zielone chwasty Jak wynajdę bardziej aktualne to dodam.
Te foty dałem tylko tak zęby było wiadomo, tak też można srytować
Co do bostan robi się coś tłuściejszego foty z zeszłego roku nawet widać tam zielone chwasty Jak wynajdę bardziej aktualne to dodam.
Te foty dałem tylko tak zęby było wiadomo, tak też można srytować
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
- maciejka250
- -#Junior
- Posty: 154
- Rejestracja: 2010-04-15, 07:29
- Lokalizacja: Śląsk
- Marcin Hojan
- -#Youngtimer
- Posty: 724
- Rejestracja: 2005-12-02, 14:22
- Lokalizacja: Szamocin
Kolego! Czytałeś regulamin tego działu?? Widzę, że nie więc sobie przeczytaj: http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=5698maciejka250 pisze:Nienawidzę tuningu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mercedes 190E 1993
Romet Ogar 200 1986
Romet Ogar 200 1986
kolego. ja tez niejestem pasjonatem przerabiania syrenek.. ale.. dlaczegoz by nie. jesli tylko si ejej nie oszpeci tłustymi platykowymi spojlerami.. - a poprawi jej si ewlasciwosci trakcyjne i jezdne.. to i owszem..maciejka250 pisze:Nienawidzę tuningu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zreszta tak awypowied zjaka napisales jest troche smeiszna.. i nie na miejscu..
- arturromarr
- -#Weteran
- Posty: 1633
- Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
- Lokalizacja: Łódź
http://www.honda-crx.info/forum/dload.p ... 046859041f no to masz tu. moze nei garbus.. ale mialem 3 takie.. (pierwszej generacji z 82roku.. ) i mamsentyment do nichmaly.
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto